soldiership

  • ۰
  • ۰

سندروم

کمیته نظامی Caregivers File ، Saying Benefits را به طور نامناسبی Revoked می‌کند.

۸ فوریه ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

چهار نفر از همسران و دو تن از سربازان قدیمی که واجد شرایط برای اداره امور سربازان کارآزموده خانواده هستند ، دادخواستی را علیه the برای انکار یا لغو نادرست مزایای آن‌ها تنظیم کرده‌اند .

در دادخواست روز ۲۲ ژانویه در دادگاه استیناف دعاوی فدرال ، شاکیان ، به رهبری Zamantha Tapia ، نامزد بازنشسته ارتش ، سزار سیلوا ، متهم به پیروی از قوانین و مقررات حاکم بر کمک‌های جامع department's برای برنامه Caregivers خانواده که برای افرادی که مراقبت جدی از سربازان بازنشسته پس از حادثه ۱۱ سپتامبر را فراهم می‌کنند ، عمل نکرده است.

با توجه به این دادخواست ، درخواست سیلوا و Tapia's تکذیب شد و منافع شاکیان دیگر به نحوی نامناسب کاهش یافت و یا بدون بررسی و یا تعیین مناسب به پایان رسید .

پیروی کتابچه مشابه خدمه سرویس کلیدی دست ساز

در سال ۲۰۱۷ ، سربازان قدیمی و مراقبان خود که در این برنامه ثبت‌نام کردند ، شروع به دیدن منافع خود کردند - - اغلب بدون هیچ دلیلی ، به غیر از اینکه تامین کنندگان آن‌ها تصمیم گرفتند که دیگر نیازی به کمک به فعالیت‌های روزانه آن‌ها ندارند .

در آگوست سال ۲۰۱۸ ، دفتر بازرس کل VA دریافت که در سراسر the ، تسهیلات به اندازه کافی برنامه را اداره می‌کنند و موفق به فراهم کردن دسترسی مداوم به آن ، عدم پذیرش کهنه سربازان فاقد شرایط و کاهش کنترل وضعیت سلامتی نزدیک به نیمی از سربازان قدیمی که از این برنامه مرخص شده‌اند.

اعضای کارکنان در این گزارش نوشته‌اند که بازرس کل همچنین مطلع شده‌است که این اداره ۴.۸ میلیون دلار به مراقبین از سربازان قدیمی که واجد شرایط برنامه هستند پرداخت کرده‌است و " VA " نتوانسته است این برنامه را به طور موثر مدیریت کند ، چرا که این اداره باعث ایجاد مسئولیت‌پذیری برای مدیریت برنامه نشده است .

مربوط : VA از برنامه مراقبت کننده استفاده می‌کند.

در سال ۲۰۱۵ ، شاکی جنیفر Wilmot و همسرش جورج Wilmot ، یک سرباز گارد ملی ارتش که از اکتبر ۲۰۰۷ تا مه ۲۰۱۳ خدمت کرده بودند ، از این برنامه آزاد شدند .

Wilmot در طول استقرار سال ۲۰۰۹ در موصل عراق مجروح شده بود، زمانی که the که سوار بر اسب بود ، زیر آتش کوچک قرار گرفت و سقوط کرد. جراحات ناشی از ضربه مغزی ، بخش‌های شکسته پشتش و لگن و تقریبا ً دست چپش را از دست داد . او همچنین اختلال استرس پس از حادثه و از دست رفتن حافظه دارد .

طبق گفته جیسون پری و لوک میلر ، Wilmots در سال ۲۰۱۳ به برنامه مراقبت کننده پذیرفته شدند ، اما باید بالاترین میزان غرامت را به جای میزانی که دریافت کردند ، دریافت کنند .

آنگاه مرخص شد .

VA به the نوشتند : " پس از تکمیل بررسی جامع سوابق پزشکی ، به نظر می‌رسد که قصد این برنامه را برآورده کرده‌اید و مشارکت شما متوقف خواهد شد ."

این طرح دعوی را " خودسرانه و capricious " می‌نامد .

سیلوا از نوامبر ۲۰۰۳ تا آگوست سال ۲۰۰۴ به عراق اعزام شد و در این حمله متحمل جراحاتی شد . با توجه به طرح دعوی ، وی در سال ۲۰۰۹ میزان معلولیت ۷۰ درصد را در سال ۲۰۰۹ برای rotator cuff و impingement به دست آورد و از سردردهای مزمن ، بیماری مشترک فاسد کننده ، درد کمر و ناخوشی رنج می‌برد . او همچنین دارای اختلال استرسی پس از حادثه ، TBI ، از دست دادن حافظه ، افسردگی و سندروم روده تحریک‌پذیر است .

Tapia و سیلوا برای برنامه مراقبت کننده خانواده در سال ۲۰۱۴ درخواست دادند ، اما رد شدند . طبق این دادخواست ، the دریافت که سیلوا نیاز به کمک برای آسیب‌های جسمی ندارد و گفته‌است که شرایط سلامت روانی او به هم متصل نبوده است . آن‌ها در سال ۲۰۱۷ ، اما پس از ارزیابی تلفن ، گفتند که سیلوا " درمان پزشکی " را دریافت نکرده است - - یک اشتباه ، طرح دعوی - - و اینکه Tapia یک فراهم‌کننده امکانات است .

منبع سایت

روندها ملوانان متمرکز تحصیل در خارج از کشور بدون مدرک زبان شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت بیماری اگزمای پوستی
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی