soldiership

  • ۰
  • ۰

کلیدی

GROTON - - فرانک " میک " ( میک ) یک شخصیت کلیدی در خنثی کردن تلاش‌ها برای بستن پایگاه زیردریایی نیروی دریایی و یک مشاور بلندمدت شهر دوشنبه ، روز دوشنبه در سن ۸۲ سالگی درگذشت .

او این هفته را توسط اعضای جامعه به خاطر می‌آورد که در مورد اهدا او به هر دو جامعه و کشور سخن می‌گفتند .

کاپیتان او سی ' ۳۰ ساله در نیروی دریایی آمریکا به فرماندهی جرج واشنگتن کارور ( SSBN ۶۵۶ ) فرمانده زیردریایی نیروی دریایی به نام خلیج کینگز بی ، جورجیا ، و رهبری ترایدنت و programs موشکی Tomahawk در پنتاگون .

O ' Beirne ، یک ساکن Mystic ، در تلاش‌های محلی برای نجات پایگاه زیردریایی نیروی دریایی از Realignment اصلی و پیشنهادها خاتمه ، یا براک مشهور شد . بنا بر اعلام obituary ، وی همچنین از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۲ در شورای شهر Groton خدمت کرده‌است و همچنین یک دوره به عنوان شهردار منصوب شده‌است .

سطل پشتیبانی خلبان جلوگیری ها دلاوری دست ساز روندها ملوانان متمرکز نزدیک

باب راس ، مدیر اجرایی اداره امور نظامی ایالت Connecticut ، گفت : " ما مدل آنچه در Connecticut تحسین می‌کنیم را بررسی می‌کنیم : کسی که تمام عمر خود را حتی پس از ترک خدمت سربازی ، تمام عمر خود را وقف خدمات عمومی می‌کند ."

تلاش برای تمام کردن راه از طریق

جو کورتنی ، نماینده ایالات‌متحده آمریکا ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که کانکتیکات " یک وطن‌پرست بزرگ " را با گذر O " Beirne " از دست داد که " داوطلب خستگی‌ناپذیر برای تیم Connecticut " در سد کردن براک در این پایگاه بود .

کورتنی عقیده دارد " میراث او برای این منطقه نسل‌ها ادامه خواهد یافت ."

Stonington راب سیمونز ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در زمان فرآیند براک در سال ۲۰۰۵ خدمت می‌کرد ، گفت که Beirne تخصص خود را در مورد عملکرد مفصل پایه ، زیردریایی‌ها و کیفیت زندگی در جنوب شرقی کانکتیکات به ارمغان آورد که در ساخت یک استراتژی برای نجات پایه بسیار مفید بود .

سیمونز گفت : " هیچ شکی نیست که دخالت او در حفظ این روز کمک کرده و به نجات پایه کمک کرده‌است . "

سام Gejdenson ، که عضو کنگره ایالات‌متحده در سال ۱۹۹۳ بود ، زمانی که پیشنهاد BRAC برای انتقال زیردریایی از Groton وجود داشت ، گفت که Beirne برای حفظ پایگاه زیردریایی بسیار حیاتی بود .

او گفت : " شما می‌توانید بسیاری از افرادی را پیدا کنید که داوطلب می‌شوند، وقت خود را داوطلب می‌کنند و اعتماد ، سطح توانایی و تلاش او را دارند .

مدیر سابق شهر " مارک Oefinger "، مارک Oefinger ، گفت که " Beirne " به موفقیت نبرده‌ای region's در برابر براک مشهور است و دیدگاه منحصر به فردی را به ارمغان آورده‌است . او نه تنها زیردریایی‌ها را می‌راند بلکه به زیردریایی نیروی دریایی در روزه‌ای اولیه خود دستور داده بود ، و او سخنگوی اصلی گروه بود که برای نجات پایگاه در Groton کار می‌کرد . او که از تخصص خود تماس گرفته بود ، برای تاثیرگذاری بر معیارهای مورد استفاده در تصمیم‌گیری در براک ، ضروری بود تا در برابر پایگاه زیردریایی در Groton منصفانه ‌تر عمل کند .

Oefinger به خاطر می‌آورد که با موهای سفید و عینک سیاه او ، به تصویر ستاره فیلم ناخدای زیردریایی نگاه می‌کرد ، او نه تنها یک کار عالی برای کنار هم قرار دادن دفاع از پایگاه انجام داد ، بلکه در مورد او حضور داشت . هنگامی که وی پرونده خود را پیش از کمیسیون براک در یک جلسه دادرسی منطقه‌ای در بوستون نشان داد ، او توجهی به این موضوع نکرد .

Oefinger گفت : " همه ما داشتیم منفجر می‌شدیم . او کار فوق‌العاده‌ای انجام داد . او یک حضور واقعی بود ."

Oefinger اشاره کرد که بدون وجود افرادی مانند او و دیگران که این تلاش‌ها را رهبری کرده‌اند ، این منطقه جامعه بسیار متفاوتی خواهد بود .

او گفت : " این جامعه را به نحو جالبی کنار هم قرار داد و گفت : " من به مردم خواهم دوید و آن‌ها خواهند گفت : " لطفا ً از شوهر خود برای نجات دادن شغلم تشکر کنید ."

یک نماد از جامعه ما …

کاتلین گفت که او در حالی که برای شورای شهر اداره می‌شود واقعا ً سخت کار می‌کند و درها را بر هم می‌زند - - حتی اگر به طور طبیعی برای او به عنوان یک فرد درون‌گرا به نظر برسد - چون او احساس می‌کرد مردم باید توسط نامزدهای آن‌ها مورد بازدید قرار گیرند و باید زمان داشته باشند تا بگویند که آن‌ها واقعا ً به شدت در مورد آن احساس نگرانی می‌کنند .

منبع سایت

ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی پذیرش دکتری بدون کنکور در دانشگاه تهران
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی