soldiership

  • ۰
  • ۰

روندها

آریزونا یکی از پایگاه‌های دیرینه جمهوری خواهان بوده‌است ، اما جمعیت فزاینده آمریکای‌لاتین و ناامیدی در میان زنان با ترامپ به دموکرات‌ها کمک کرده‌است تا پیشرفت کنند .

روبن Gallego ، نماینده ایالت متحده آمریکا ، نیز در نظر دارد که یک اداره مجلس سنا را در نظر بگیرد که احتمالا ً او را از نظر سیاسی ترک خواهد کرد .

Gallego پس از اعلام Kelly's در توئیتر نوشت : " من هیچ رازی را از این واقعیت که I'm در سال ۲۰۲۰ به طور جدی برای مجلس سنای آمریکا رقابت می‌کند و آن hasn't تغییر کرده‌است ، پنهان کرده‌ام .

جناب گرانت ، دادستان‌کل سابق ، یک جمهوری‌خواه همیشگی که یک دموکرات و یک منتقد سرسخت ترامپ شد ، هفته گذشته گفت که او برای این نشست شرکت نخواهد کرد .

مک کین ، یک سیاست‌مدار مشهور و محبوب آریزونا ، سال گذشته پس از بیش از سه دهه در مجلس سنا ، از شکل تهاجمی سرطان مغز جان باخت .

۳ . اعضای تیم Parachute Parachute در شرایط جدی پس از تصادف آموزش

اعضای گروه نمایشی شهسواران توتونی ، در روز ۱۹ ژانویه سال ۲۰۱۶ در پایگاه ذخیره هوایی Homestead ، یک جهش آموزشی انجام دادند . ( ارتش ملی هوایی آمریکا ، گروهبان کریستوفر اس . Muncy

۱۲ فوریه ۲۰۱۹

Military.com | By Oriana Pawlyk

در اوایل صبح سه‌شنبه ، سه تن از اعضای تیم Army's Knights Golden Golden در طی آموزش مجروح شدند .

Kelli Bland ، سخنگوی فرماندهی استخدام ارتش ایالات‌متحده ، به Military.com گفت که دو سرباز در شرایط بسیار وخیمی به سر می‌برند ، در حالی که یکی از آن‌ها وخیم است .

براساس یک خبر رسمی ، این حادثه زمانی روی داد که تیم تمرینات روتین خود را برای یک تظاهرات شبانه در پایگاه ذخیره هوایی Homestead فلوریدا در حدود ۴ صبح انجام داد .

شوالیه‌های طلایی اغلب چنین تظاهرات‌هایی را در airshows و رویداده‌ای مهم ورزشی انجام می‌دهند . Bland در تماس تلفنی گفت : " آن‌ها در حال انجام یک تمرین آموزشی برای آماده‌سازی برای رویدادهایی مانند این بودند ."

او گفت که هر سه سرباز از نظر پزشکی به مرکز Memorial Hospital's ریدر در میامی منتقل شده‌اند .

Bland گفت که در بین ماه‌های ژانویه و مارس ، این تیم در Homestead به خاطر آب و هوا در ایستگاه خانه خود در فورت براگ در شمال کارولینا ، برای نوع آموزش اعضای تیم نیاز به اجرا ندارد و برای فصل آتی آماده می‌شوند ."

این تیم قرار است در ماه مارس اولین نمایش خود از این فصل را در " بال بال " در پایگاه نیروی هوایی تراویس کالیفرنیا اجرا کند .

یکی از هواپیماهای جت جنگی هسته‌ای آسیب‌دیده در حادثه Hangar آسیب‌دیده است.

ملوانان با اسکادران ۱۳۰ نیروی دریایی نیروی دریایی " در پایگاه نیروی هوایی Tinker اوکلاهما ، در حال تدارک برای حرکت یک هواپیمای ای - ۶ B عطارد از یک پایگاه هوایی TACAMO در سال ۲۰۱۳ هستند . ( عکس از نیروی هوایی مایک دبلیو . ری )

هزینه ماموریت مهاجران عملیاتی امور خارجه ملوانان متمرکز نزدیک شاهدان خودکار

۱۲ فوریه ۲۰۱۹

Military.com | By Gina harkins

یک هواپیمای نیروی دریایی هفته پیش از آشیانه بیرون کشیده شد که دمش به بالای ساختمان اصابت کرد و منجر به چیزی شد که می‌توانست به میلیون ‌ها دلار برسد .

سرهنگ تراویس Callaghan ، سخنگوی نیروی هوایی نیروی دریایی ، گفت که یک هواپیمای E - ۶ B عطارد ، یک هواپیمای کنترل و کنترل هسته‌ای ، در روز پنجشنبه به عنوان بخشی از عملیات روزانه خود در پایگاه نیروی هوایی Tinker ، منتقل شد . حادثه توسط مرکز ایمنی نیروی دریایی به عنوان یک حادثه بد برچسب زده شده‌است و به این معنی است که خسارات وارده به هواپیما به احتمال زیاد ۲ میلیون دلار خواهد بود .

Callaghan گفت که در زمان حادثه ناگوار یک نفر در هواپیما بود . او اضافه کرد که استاندارد It's در هر زمانی که هواپیما از آشیانه بیرون کشیده می‌شود ، یک " سوار ترمز " داشته باشد .

این حادثه همچنان در دست بررسی است . Callaghan گفت که زمانی که این روند تکمیل شود ، تعیین خواهد شد که " چه تعمیراتی لازم است و راه پیش رو برای هواپیما ."

عکس‌هایی از هواپیمای آسیب‌دیده که در روز حادثه ناگوار در رسانه‌های اجتماعی مستقر شده بود، به نظر می‌رسد نشان‌دهنده شکسته شدن stabilizer عمودی از بقیه هواپیما بعد از برخورد هواپیما به بالای هواپیما است .

منبع سایت

راهنمای دریافت معافیت کفالت - مشاوره نظام وظیفه شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در رشته های پزشکی مجارستان
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی