soldiership

  • ۰
  • ۰

شاهدان

اومالی ادامه داد : " در این نوع موقعیت‌ها ، من هرگز فراموش نمی‌کنم که ما با انسان‌های واقعی سر و کار داریم ، که عمیقا ً به آن اهمیت می‌دهم ، و این که ما متهم به مراقبت از آن هستیم . این زمان برای کاپیتان Kotnik زمان دشواری خواهد بود ، اما she's احاطه شده توسط wingmen که هر قدم به او کمک خواهند کرد . هیجان‌انگیز بود که اولین مربی تیم نمایشی در اینجا در شاو بود، اما I'm هم به اندازه بسیاری از دختران دیگر که با تمایز عالی در سراسر نیروی هوایی ما خدمت می‌کنند ، هیجان‌زده است ."

Kotnik دیگر با " تیم آزمایشی " بازی نخواهد کرد ، اما به ایفای نقش در نقش غیر نظارتی در دومین بخش مبارز ادامه خواهد داد ."

ژنرال مایک هولمز ، فرمانده فرماندهی مبارزه با هوا ، در روز ۲۹ ژانویه گواهی‌نامه صلاحیت دار را برای رهبری این تیم تایید کرد .

به تازگی توسط نیروی هوایی به عنوان اولین خلبان نمایشی تک کشتی تک کشتی توسط نیروی هوایی مورد بحث قرار گرفت .

این سرویس حتی Kotnik را به فیلم سوپر قهرمان آینده " کاپیتان مارول " تشبیه می‌کند که در آن بازیگر ، Brie لارسون با خلبان اف - ۱۶ بازی می‌کند .

براساس گزارش ستاره‌ها و نوارها ، Kotnik ، ویسکانسین ، از یک خانواده علاقمند به هوانوردی است .

براساس زندگینامه رسمی نیروی هوایی وی ، او در سال ۲۰۱۱ از آکادمی نیروی هوایی فارغ‌التحصیل شد و برای آموزش خلبانی دوره کارشناسی، پرواز تی - ۶ B و تی - ۳۸ C Talon انتخاب شد .

پس از کسب باله‌ای او در اکتبر ۲۰۱۳ ، او به پایگاه نیروی هوایی Luke در آریزونا رفت و یاد گرفت که با شاهین - ۱۶ C مبارزه کند .

Kotnik رئیس گروه مبارز تاکتیکی تاکتیکی در شاو برای سه سال قبل از روشن کردن تیم Viper بود .

نیروی هوایی گفت که او در حمایت از عملیات عقاب نوبل پرواز کرد - - عملیات پدافند هوایی پس از حملات ۱۱ سپتامبر متوقف شده‌بود - - و بیش از ۱، ۰۰۰ ساعت پرواز در هواپیماهای نظامی دارد .

اومالی گفت ، سرگرد جان " رین " ، آخرین خلبان نمایشی Viper Viper ، فرماندهی در مکان Kotnik's را ازسر گرفت .

گروهبان " فورت جکسون " به خاطر تصادف در زندان " فورت جکسون " ۲ سرباز را کشت .

دو سرباز به صلیب battle تیموتی Ashcraft و Pvt. اتان Shrader در طی مراسم یادبودی که در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ در کلیسای اصلی Post برگزار شد ، سلام می‌کنند . ( عکس از ارتش آمریکا / رابرت Timmons )

مقر ادعا افضل کاهش رفتار خودکار آموزش تیرانداز اساسی شروع

۱۳ فوریه - ۲۰۱۹

حکومت ایالتی " | By" ( تدی Kulmala )

یک گروهبان مته به نام فورت جکسون که در مرگ دو سرباز خود گناهکار شناخته شد ، پس از محاکمه دادگاه نظامی در این قلعه ۱۸ ماه به زندان محکوم شد .

گروهبان اندرو سی . Marrow در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ متهم به کشته شدن Ethan Shrader ۱۹ ساله و Pvt. تیموتی Ashcraft ۱۸ ساله شد . آن‌ها بعد از اینکه Marrow در حالی که یک کامیون را بر روی قلعه می‌راندند ، کشته شدند و آن‌ها را به حال خود رها کردند . شش تن دیگر هم زخمی شدند .

Marrow که در روز دوشنبه گناهکار شناخته شد به دلیل قصور در قتل و دو فقره قتل مسامحه در تبعید به زندان نظامی در "چارلستون " محدود خواهد شد .

قاضی ارتش ، سرهنگ چارلز پریچارد از فورت براگ پس از یک روز و نیم شهادتی که شامل مادران این دو سرباز مرده ، افرادی که در حادثه زخمی شده‌بودند ، شاهدان دیگر و خانواده و دوستان of . اما این حکم در ۱۸ ماه تحت یک قرارداد پیش از محاکمه Marrow به امضا رسید .

از آنجا که محکومیت به مدت بیش از شش ماه به تعویق افتاد ، Marrow به صورت نقدی به بخش خصوصی تنزل خواهد یافت و تمام پرداخت‌ها و پرداخت‌ها را از بین خواهد برد .

Marrow در حالی که به مادران Shrader و Ashcraft نگاه می‌کرد ، قبل از صدور حکم ، بیانیه‌ای را در دادگاه قرائت کرد و گفت : " هیچ کاری از دستم بر نمی‌آید که کودک شما را برگردانم و من مسئولیت آن را قبول نمی‌کنم .

در پایان بحث‌ها ، کاپیتان سامانتا کاتز گفت : " زندگی ما محصول انتخاب‌های ما است " و اضافه کرد که Shrader و Ashcraft's برای پیوستن به ارتش آمریکا آن‌ها را همراه با دیگر افرادی که در آن روز مجروح شده بودند ، به فورت جکسون هدایت کردند .

منبع سایت

تحصیل در رشته های پزشکی در آلمان شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت بیماری کولیت - IBD
  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی