soldiership

  • ۰
  • ۰

خودکار

تنها ۴۹ درصد از افسران جدید و ۱۷ درصد of به ۲۰ سال خدمت وظیفه دار می‌رسند تا بتوانند بازنشسته شوند . به دلیل افزایش میزان پس‌انداز Thrift ، انتظار می‌رود که اکثریت کسانی که واجد شرایط بازنشستگی خود هستند ، گزینه محبوب تری در نظر گرفته شود ، به خصوص برای اعضای داوطلب در دوره اول یا دومین دوره نام‌نویسی خود و برای افسران به منظور تکمیل تعهدات اولیه خدمت .

وزارت دفاع در گزارش Valuation نظامی خود پیش‌بینی کرد که اکثر افسران وظیفه‌ای فعال و با کم‌تر از ۱۲ سال خدمت وارد the می‌شوند . به عنوان مثال ، انتخاب آن‌ها برای اعضای فعال وظیفه با یک سال خدمت ، ۸۵.۵ درصد از افسران و ۹۵ درصد برای نام‌نویسی بودند . تنها برای افرادی که در خدمت نظام نهم خدمت می‌کنند و برای افسران و افسران در دهمین سال گذشته، فرض بر این است که نرخ بهره کم‌تر از ۵۰ درصد کاهش‌یافته است.

صلاحیت دریافت لیست پایه وزارت آموزش تیرانداز اساسی شروع محروم

این بازنشستگی ترکیبی دارای دو ویژگی منحصر به فرد است . پرداخت یک " پرداخت ادامه " قابل پرداخت توسط دوازدهمین سال خدمت به حداقل برابر با دو و نیم ماه اولیه برای اعضای فعال وظیفه که توافق می‌کنند چهار سال دیگر خدمت کنند تنظیم شود . حداقل یک ماه از دست‌مزد فعال پرسنل ذخیره است که معامله مشابهی را انجام می‌دهند .

همچنین ، BRS به کسانی که به بازنشستگی می‌رسند ، اجازه می‌دهد تا مبلغی بین ۲۵ درصد یا ۵۰ درصد ارزش of قابل پرداخت را تا سن پیری دریافت کنند . این مبلغ برای کمک به یک عضو برای خرید یک خانه ، شروع یک کسب‌وکار و یا پرداخت بدهی‌های خود به مدت یک چهارم یا نصف دیگر تا ۶۷ سال طراحی شده‌است .

گروه‌های actuarial به این پیشنهاد مبلغ هنگفت به عنوان یک انتخاب ناعادلانه برای اعضایی که تحت حکومت BRS بازنشسته می‌شوند ، شکایت کرده‌اند ، با توجه به مبلغی که در کل مزایای آینده برای صدها هزار دلار پول نقد از بین خواهند رفت .

به هر دلیلی ، ویژگی‌های BRS تقریبا ً تعداد اعضای نیروی جاری را که پیش‌بینی مدلسازی کامپیوتری actuaries و Rand را پیش‌بینی می‌کنند ، به خود جذب می‌کند .

در اواسط ماه دسامبر ، تنها ۲۱.۶ درصد از سربازان فعال واجد شرایط برای سوئیچ BRS از بالا - ۳ انتخاب شدند و به ارتش کم‌ترین نرخ را برای چهار شاخه نظامی وزارت دفاع دادند . نرخ فعال این انتخاب ۲۶.۳ درصد برای نیروی هوایی ، ۲۸.۳ % برای نیروی دریایی و a درصد شگفت‌آور برای نیروی دریایی بود .

BRS به احتمال زیاد برای تفنگداران دریایی جذابیت بیشتری داشت ، زیرا نیروی کار نیروی کار خود را به تناسب کوچک‌تر از سایر شاخه‌های خدماتی نگه می‌دارد . درصد بالایی از تفنگداران دریایی قبل از بازگشت به زندگی غیر نظامی می‌توانند تنها به یک تور یا دو نفر خدمت کنند . با the ، آن‌ها با heftier Plan Thrift Savings Savings را ترک خواهند کرد .

همچنین رزرو نیروی دریایی به میزان in درصد برای اعضای گارد ملی ارتش ، ۹.۴ درصد برای ذخیره ارتش ، ۱۰ / ۹ درصد برای ذخیره نیروی هوایی ، ۱۰ / ۱۰ درصد برای ذخیره نیروی هوایی و ۱۰.۶ درصد در میان اعضای واجد شرایط نیروی هوایی نیروی دریایی برخوردار بود .

افزایش نرخ برای نیروهای وظیفه فعال در سراسر وزارت دفاع به میزان ۲۹.۲ درصد تا اواسط ماه دسامبر و ۱۰.۶ درصد برای نیروهای ذخیره ذخیره بود . آن‌ها خیلی کم‌تر از آنچه پیش‌بینی شده‌بود ، بودند . در انصاف ، هیات دفاع of ، در زمانی که برآورده‌ای مدل‌سازی Rand's را پذیرفت ، گفت که این کار با اکراه انجام شد و نتیجه‌گیری کرد که " ما هیچ پایه بهتری برای پیش‌بینی رفتار انتخاب نداریم ."

علاوه بر آن اعضایی که داوطلبانه در فصل افتتاح به the انتخاب شدند ، بیش از ۱۴۲، ۰۰۰ سرباز و افسری که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ وارد خدمات شدند به طور خودکار بخشی از نسل BRS شدند .

منبع سایت

معافیت موارد خاص سربازی شامل چه کسانی می شود نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96 - دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتی
  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی