soldiership

  • ۰
  • ۰

نزدیک

علاقه Trump's به یک رژه بعد از این که او در یک گردهمایی نظامی فرانسوی در مرکز پاریس در سال ۲۰۱۷ شرکت کرد ، جلب شد . او در سال گذشته خواسته بود تانک و سایر سخت‌افزارهای نظامی را ببیند که در خیابان پنسیلوانیا در حال چرخش بودند ، اما مقامات ارشد دولت پس از دیدن برچسب قیمت ۹۲ میلیون‌دلاری ، برنامه‌ریزی را متوقف کردند . این تاریخ همچنین با بازگشت Trump's به پاریس در نوامبر گذشته برای کمک به مشاهده صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در تضاد بود .

به نظر می‌رسد که این رویداد جدید مجموعه‌ای از عوارض خود را داشته باشد .

برای یک ، ۴ ژوئیه یک معامله بزرگ در پایتخت nation's است . چندین رژه وجود دارد ، از جمله در امتداد خیابان قانون اساسی . همچنین یک کنسرت سالانه در محوطه چمن غربی کاپیتول ، پخش زنده توسط PBS و بلافاصله پس از آن نمایش آتش‌بازی سالانه برگزار می‌شود.

هر ساله صدها هزار نفر از مردم برای تجلیل از تاسیس nation's به واشنگتن می‌آیند .

سال گذشته ، ترامپ یک کنسرت جداگانه و سراسری را از محوطه چمن خانه سفید برای ارتش و سایر میهمانان برگزار کرد . مشخص نیست که آیا کاخ سفید امسال دوباره این کنسرت را برگزار خواهد کرد یا خیر.

کاخ سفید هزینه تخمینی برای این رویداد جدید را ارائه نکرد .

قاضی ارتش نگرانی‌های مربوط به پرونده قتل SEAL's نیروی دریایی را مورد بررسی قرار داد .

این عکس فایل سال ۲۰۱۸ توسط Andrea Gallagher شوهر او ، نیروی دریایی ، ادوارد Gallagher را نشان می‌دهد . ( Andrea Gallagher از طریق آسوشییتدپرس )

خواص سابقه مخالف منجر متناسب شاهدان خودکار آموزش تیرانداز اساسی

۱۳ فوریه - ۲۰۱۹

مصاحبه مطبوعاتی آسوشیتدپرس توسط جولی واتسون

سن دیگو - یک قاضی نظامی در روز سه‌شنبه از نیروی دریایی خواست تا ادعاهایی مبنی بر اینکه یکی از شاهدان بالقوه دولت به خاطر قتل یک زندانی جنگی در سال ۲۰۱۷ متهم به قتل یک زندانی جنگی در عراق است ، به رسانه‌ها نشان دهد .

قاضی ، کاپیتان آرون Rugh گفت که نشت " ناراحت‌کننده " است چرا که نقض نظم حفاظتی می‌تواند هیات‌منصفه را آلوده کند، بر شهادت و تاثیر بگذارد که آیا رئیس عملیات ویژه ، ادوارد Gallagher ۳۹ ساله ، محاکمه‌ای عادلانه را دریافت می‌کند . او گفت که دولت " همه توان تحقیق را دارد ."

نیروی دریایی می‌گوید که در حال تحقیق است و تعداد افرادی که به اطلاعات دسترسی دارند را محدود کرده‌است .

فیل Stackhouse ، وکیل‌مدافع ، گفت که نیروی دریایی نامه یک وکیل را دریافت کرده‌است که نماینده یکی از SEAL است و انتظار می‌رود شهادت احتمالی او را به طور مفصل بیان کند . این گزارش در همان زمانی منتشر شد که Stackhouse نامه را توسط دادستانی تحویل داده بود .

نیروی دریایی در آخر هفته گزارش داد که یک افسر در زنجیره فرماندهی said گفته‌است که Gallagher " در حین استقرار سال ۲۰۱۷ در عراق " مختصات هدف کاذب " را برای درگیری با شورشیان آغاز کرده‌است و تلاش کرده‌است با شورشیان ارتباط غیر ضروری ایجاد کند و این افسر می‌ترسید که این گروه در معرض خطر قرار داشته باشد.

دومین نامه از طرف وکیل‌مدافع دیگری که نماینده یک SEAL است نیز توسط نیروی دریایی به دست آمد . وکیل گفت که تیم SEAL چگونه اعضای سابق تیم SEAL و خانواده آن‌ها را تهدید کرد . در این نامه گفته شده‌است که از وی در مورد سو رفتار سو رفتار بازجویی شده‌است ، زیرا تصور کرده بود که Gallagher توسط مافوق‌ها مورد حمایت قرار گرفته‌است .

دادستان‌های نظامی ، Gallagher را به قتل برنامه‌ریزی‌شده توسط یک مبارز دولتی اسلامی که پس از زخمی شدن توسط نیروهای مسلح عراق به تیم SEAL تحویل داده شد ، متهم کرده‌اند . آن‌ها می‌گویند او با چاقو به نوجوان چاقو زده‌است .

Gallagher همچنین در تیراندازی به دو غیرنظامی با اتهاماتی روبرو است و متهم به گشودن آتش بر روی جمعیت در حین استقرار وی شده‌است .

طبق گفته دادستانی ، اعضای تیم SEAL از ریل در طی استقرار هشتم خود با استفاده از تاکتیک‌های سوال‌برانگیز ، به پایان رساندن یک مراسم reenlistment نزدیک به جسد متهم مرده و حتی دزدی از بسته‌های پروتیین و اقلام دیگر از بسته‌های مراقبتی خود ادامه داده‌اند .

Gallagher نیز به همه اتهامات اعتراف نکرده است و گفته‌است که این اتهامات از نیروی ویژه SEAL در تلاش برای بیرون راندن یک رهبر ناراضی ارتش نشات می‌گیرد .

منبع سایت

مراحل معافیت ایثارگری سربازی نظام وظیفه نتایج پذیرفته‌ شدگان نهایی آزمون کاردانی نظام‌ جدید سال 1396
  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی