soldiership

  • ۰
  • ۰

ملوانان

۵. درخواست Ignored .

فیتزجرالد تنها حادثه غم‌انگیز در اقیانوس آرام در سال ۲۰۱۷ نبود . کم‌تر از دو ماه بعد ، ناوشکن جان مک کین با یک تانکر نفت در نزدیکی سنگاپور برخورد کرد و ۱۰ ملوان کشته شدند .

چند روز پس از آن حادثه ، فرمانده ناوگان هفتم دریادار جوزف Aucoin از فرماندهی برکنار شد . او به ProPublica گفت که اکنون او " حقیقت را می‌خواهد که بیرون بیاید ."

Aucoin - - who'd خواستار نیروی انسانی بیشتر ، کشتی‌ها و زمان آموزش شد - به ProPublica گفت که رهبری نیروی دریایی مسئولیت تضعیف توانایی مبارزه با نیروی دریایی را بر عهده نگرفته است .

۶. وقف افراد .

با وجود مشکلات ship's ، خدمه Fitzgerald's با شهامت واکنش نشان دادند وقتی که بدترین حادثه رخ داد . رهبران به جذب افراد خود به عنوان ممکن برای امنیت کمک کردند و جانشان را در خطر انداختند تا به دیگران کمک کنند . این گزارش بیان می‌کند که این همان اقدامات crew's است که the را شناور نگه می‌دارد .

این داستان می‌گوید : " آن‌ها در تاریکی ، بدون قدرت ، بدون فرمان ، بدون ارتباطات کار می‌کردند . "

ProPublica گزارش داد : " یک افسر جوان در یک دفتر معادلات جبری را نوشت تا نحوه درست کردن فهرست را مشخص کند . همانطور که فیتزجرالد در تلاش بود تا به بندر بازگردد ، صفحه جهت‌یابی آن شکست خورد و باتری‌های دستگاه پشتیبان شروع به کار کردند . navigator ship's از یک واحد GPS دستی و نمودارهای کاغذی استفاده کرد تا این کشتی را به خانه هدایت کند ."

۷. یک تماس تلفنی .

یک روز پیش از برخورد ، فرمانده به رایس بنسون ، افسر فرمانده سابق ship's ، در ساعت ۶ صبح برای آموزش به خدمت سربازی رفته بود . هنگامی که این مانور تا ساعت ۱۱ بعد از ظهر پایان یافت ، بنسون یک تغییر دقیقه آخر را به دستورها شب معمول خود انجام داد .

ProPublica گزارش داد : " به طور معمول ، بنسون افسر عرشه را هدایت می‌کرد تا اگر کشتی از مسیر برنامه‌ریزی‌شده خود بیش از ۵۰۰ یارد منحرف نشود تا از ترافیک اجتناب کند ، اما این شب بنسون این تعداد را به ۱، ۰۰۰ متر افزایش داد و بدون اینکه مجبور شود از خواب بیدار شود ، فضای بیشتری برای مانور دادن به این افسر داد ."

تحقیقات حوادث مشورت عملیات فعال متمرکز نزدیک شاهدان خودکار آموزش

۸. رویارویی‌های احتمالی .

براساس این گزارش ، یکی از دلایلی که بنسون برای استراحت نیاز داشت ، این است که او نگران ماموریت آتی Fitz's است .

حتی با وجود این که it's برای ماندن در پل در طول گذر شبانه پرمشغله در پل باقی ماند ، بنسون نگران سفر به آب‌های رقابتی با اختلافات ارضی در سواحل چین بود که به as اشاره داشت ، " ممکن است منجر به رویارویی با کشتی‌های جنگی چین شود ."

این کار گروهی از کارکنان جوان را که روز طولانی آموزش را در یک وضعیت چالش برانگیز گذرانده بودند ترک کرد .

خدمه پرواز می‌کردند .

ProPublica گزارش داد که the پیش از این ماموریت چندین ماه را در محوطه تعمیر گذرانده بود و تقریبا ً نیمی از خدمه آن را تحویل داده بودند . خدمه جدید " جوان‌تر ، کم‌تر چاشنی دار" بودند .

ProPublica گزارش داد که این " بالاترین درصد خدمه جدید هر ناوشکن در نیروی دریایی " بود .

این داستان می‌گوید : " اما فرماندهان نیروی دریایی حتی بیشتر از قبل عقب‌نشینی کرده بودند و به تعدادی از ملاحان که بنسون نیاز داشت تا کشتی را به نرمی اداره کنند ، قطع کرده بودند. " فیتزجرالد در حدود ۲۷۰ نفر را داشت که کوتاه از ۳۰۳ ملوان بود که نیروی دریایی به آن‌ها گفته می‌شد."

۱۰. پست‌های خالی کلیدی .

ProPublica گزارش داد که علی‌رغم درخواست‌های مکرر از رهبران این کشور به رده‌های بالاتر نیروی دریایی ، این مساله پست‌های کلیدی را در این جا سمت چپ ایجاد کرده‌است .

در این گزارش آمده‌است : " مامور ارشد پلیس با آموزش ملوانان بی‌تجربه برای هدایت کشتی - - به مدت بیش از دو سال پر نشده بود .

آن‌ها افزودند : " این مساله باعث شد تا ساعت بعد از هر دو طرف راست کشتی و دو طرف کشتی ، یک تمرین نیروی دریایی مشترک وجود داشته باشد ."

منبع سایت

ضوابط و مقررات امریه خدمت سربازی جمع بندی منابع آزمون وکالت - هفتاد روز تا آزمون وکالت 97
  • ۹۷/۱۲/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی