soldiership

  • ۰
  • ۰

آموزش

الشرق‌الاوسط

مقامات ارتش از زمانی که این برنامه به یکی از اهداف کلیدی مرگ تیم تبدیل شد , در مورد این برنامه صحبت نکرده اند , یکی از شش اولویت‌های نوسازی تحت فرمان جدید ارتش .

در پایان , در پایان , سیستم کنترل آتش جدید , علاوه بر افزایش احتمال اصابت , عامل کلیدی در حفظ وزن پرنده خواهد بود .

" m4 مدرن رو بگیر . وقتی من آن چیز را روی آن لباس‌ها قرار دادم , یک اسلحه هفت پوندی نیست … پس وقتی یک لیزر را بر روی آن گذاشتم … وقتی یک چشمم را روی آن گذاشتم و یک کلاه ایمنی روی آن گذاشتم , اجازه بدهید بگویم که من یک سرکوب‌کننده در آن گذاشتم , درسته ? یک لیره طلا دارم . او گفت : " تفنگ کالیبر سنگین . یکی از کارهایی که در زمان ساخت سلاح واحد نسل بعدی انجام می‌دهید , که ارتش بسیار هوشمندانه عمل می‌کند , این است که همه این توانایی‌ها را در یک سیستم ادغام می‌کنند … تا چشم‌انداز شب را در نظر بگیرید . "

برای کار با سیستم تقویت بصری یکپارچه طراحی خواهد شد , یا یک برنامه مایکروسافت در حال توسعه برای ارتش زیر یک میلیون دلار قرارداد ارائه‌شده در اواخر نوامبر است.

گارد نظامی خودداری فعالیت بخش تیرانداز اساسی شروع محروم ابهامات

برای توسعه یک سیستم دیجیتال پیشرفته که به سربازان امکان مشاهده سلاح و سایر اطلاعات تاکتیکی کلیدی را از طریق عدسی چشمی پیشرفته یا عدسی چشمی , به سربازان می‌دهد .

او می‌گوید : " بنابراین , زمانی که من سلاح گروه نسل بعدی را در جنگل ادغام می‌کنم … من گرافیک عملیاتی ام را دارم , من از اسلحه خود در کیفم استفاده می‌کنم تا بتوانم در گوشه و کنار آن عکس بگیرم , و می‌توانم از آن عکس بگیرم .

این جایی است که لس‌آنجلس تکنولوژی را تغییر می‌دهد .

به عنوان مثال , او گفت : " من معتقدم که فیلم مستند از " من بر این باور هستم که این گردان , گردان تفنگداران دریایی , در حین مبارزه با تروریسم است . "

اما شما این تیم را در روز بعد از روز می‌بینید. او گفت : " تاکتیک‌هایی که به کار گرفته شدند و قابلیت‌هایی که به کار گرفته می‌شدند همه راه را پیش می‌رفتیم . " شما افرادی را دارید که بیرون از در تجمع کرده‌اند , کسی نمی‌داند چه چیزی در آن طرف در است … و در حال حاضر آن‌ها این ورود را انجام می‌دهند , آن‌ها نسبت به کسانی که مخالف آن‌ها هستند , هیچ امتیازی ندارند . "

او گفت : " وقتی طبقه اول روشن شد , ترسناک‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در یک منطقه شهری در یک جنگ کینتیک از بالای پلکان بالا بروید " و افزود که قادر به عکاسی با دقت در اطراف یک گوشه بدون قرار دادن خود " ممکن است تاکتیک‌های تغییر خوبی در آینده داشته باشید.

" پس , اگر من بتوانم این کارها را انجام دهم , پشته چه شکلی است ? منیر پرسید : تاکتیک‌های حمله به یک منطقه شهری چیست ? "

او گفت : " در برنامه کنونی , ارتش امیدوار است که " چند ماه پیش سلاح به دست بگیرد … و سیستم هشدار دهنده با فرض اینکه ما همه مراحل مهم مورد نیاز را برآورده کنیم , نمونه‌سازی سریع خواهد کرد . " بنابراین اینها برخی برنامه‌های آرمانی آینده‌نگر نیستند ; اینها برنامه‌هایی هستند که افق‌های زمانی نسبتا ً کوتاهی دارند تا قابلیت را درک کنند . … علم وجود دارد , علم وجود دارد . "

نقطه غربی برای نگهداری یک توده یک روزه برای پرداختن به مساله نوشیدن مشکل

کلاس آکادمی نظامی اسماعیلیه در ماه مارس یک جاده ۳۰ مایلی را به عنوان خانواده و فارغ التحصیلان سابق برگزار کرد و آن‌ها را به پایان رساند و شش هفته آموزش پایه پرچ مدار را بر عهده داشت . ( عکس از رویترز )

منبع سایت

معافیت تحصیلی سربازی شامل چه کسانی می شود معرفی رشته گریم بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی
  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی