soldiership

  • ۰
  • ۰

اساسی

Stackhouse در این یادداشت به USASOC اظهار داشت که Delacruz " خود را به عنوان سرباز نیروهای ویژه ، سرباز پیاده‌نظام ، تک‌تیرانداز و لاف زدن در مورد کشتن مردم در جنگ نشان داد .

USASOC didn't در پاسخ به درخواست فاکس‌نیوز برای اظهار نظر . این یادداشت برای اولین بار توسط NBC گزارش شد .

 " فاکس " روز یکشنبه در " دوستان Fox " ظاهر شد و در آنجا به شدت به این اتهامات اعتراض کرد .

" طی این سال‌ها ، چیزی که ارتش آمریکا به نظر می‌رسد قصد انجام آن را دارد ، توصیف یک شبیخون به عنوان قتل است . Golsteyn به " دوستان Fox " گفت : " این اقدامات روزمره در حال حاضر به عنوان قتل شناخته می‌شوند .

ارتش پیش از این گفته بود که Golsteyn در طی استقرار نیروهای افغان در افغانستان در سال ۲۰۱۰ به افغانستان متهم شده‌است . Golsteyn در آن زمان گروهی از نیروهای ویژه ارتش را رهبری می‌کرد و معتقد بود که the مسئول انفجاری است که دو تفنگدار دریایی را کشت .

انتخاب کشتیرانی مرزی گروهبان قهرمان شروع محروم ابهامات نیروی هوایی مقام

پرونده Golsteyn از سال ۲۰۱۱ ، زمانی که او در یک مصاحبه شغلی به سازمان سیا گفته بود ، این مرد را به ضرب گلوله کشته و آن مرد را کشته‌است .

رئیس‌جمهور ترامپ در ماه دسامبر در تویی‌تر نوشت که " به درخواست بسیاری ، او اتهامات Golsteyn را بررسی خواهد کرد . رئیس‌جمهور در تویی‌تر نوشت که Golsteyn یک " قهرمان نظامی آمریکا " است که می‌تواند با مجازات اعدام " از دولت خود " روبرو شود .

وضعیت یک ارتش مجروح به نام Knights Templar

دو تن از اعضای لژیون طلایی ارتش آمریکا در طول رعد و هوایی در پایگاه نیروی هوایی لیتل راک ، آرکانزاس ، ۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۸ در حال حمل پرچم ایالت آرکانزاس هستند . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده / Kristine ام . Gruwell

۱۵ فوریه ۲۰۱۹

The Fayetteville ، N.C. | توسط ریچل رایلی

یکی از سخنگویان ارتش روز پنج شنبه گفت که وضعیت یکی از اعضای تیم چترنجات پریده ارتش آمریکا ارتقا یافته‌است ، در حالی که دو نفر دیگر حیاتی باقی مانده‌اند .

فرماندهی استخدام ارتش روز سه‌شنبه در خبر رسمی منتشر شده گفت که سربازان حدود ۴ صبح روز سه‌شنبه در طی یک تمرین آموزشی در پایگاه ذخیره نیروی هوایی Homestead در Homestead فلوریدا زخمی شدند . این پایگاه مکان آموزشی برای شوالیه‌های طلایی است .

به گفته مسئولان ، دو سرباز در شرایط بحرانی بودند و یک نفر سوم در شرایط وخیمی به سر می‌برد .

گروهبان اول رابرت داج ، سخنگوی فرماندهی نیروگیری ارتش ، روز پنج شنبه گفت : " تا امروز ، دو تن در شرایط بحرانی قرار دارند و یکی از آن‌ها به شرایط عادلانه ارتقا یافته‌است ."

ارتش اسامی سربازان را منتشر نکرده است .

یک تیم بازرسی ایمنی از مرکز آمادگی نظامی ارتش آمریکا که مقر آن در فورت Rucker آلاباما قرار دارد، در حال تحقیق در مورد علت حادثه است .

مقامات ارتش روز سه‌شنبه گفتند که این سربازان در یک عملیات آموزشی شبانه شرکت داشتند .

ایستگاه تلویزیون فلوریدا WTVJ - NBC۶ گزارش داد که سربازان در طی یک تمرین آموزشی به نام " جهش هاله " ، که در آن آن‌ها به اندازه ۱۴، ۰۰۰ فوت در هوا هستند قبل از اینکه chutes را کمی قبل از رسیدن به زمین باز کنند ، زخمی شدند .

شهسواران گولدن based مستقر در فورت براگ تحت استخدام بخش بازاریابی Command's و گروه درگیر سقوط می‌کنند . به گفته وبسایت team's ، آن‌ها یک گروه نمایشی هوایی با مجوز دفاعی هستند که حدود ۹۵ مرد و مرد در آن حضور دارند .

ترامپ می‌تواند با اعلام وضعیت اضطراری ملی ۲۱ میلیارد دلار برای دیوار مرزی دریافت کند .

دیوار مرزی بین ایالات‌متحده و مکزیک . گتی ایماژ

۱۴ فوریه ۲۰۱۹

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

دستیاران کنگره روز پنج شنبه گفتند که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ می‌تواند به طور بالقوه ۲۱ میلیارد دلار برای دیوار مرزی با اعلام وضعیت اضطراری ملی به هزینه لغو یا واگذاری نیمی از پروژه‌های وزارت دفاع به دست آورد .

به گفته دستیاران ، حدود ۱۰ میلیارد دلار برای رئیس‌جمهور از این بودجه year's به همراه ۱۱ میلیارد دلار دیگر تامین بودجه از بودجه‌های پیشین موجود در دسترس خواهد بود که موظف به انجام آن نبوده است .

این دستیاران گفتند که این پول از " سرمایه unobligated " در بودجه ساخت ارتش DoD's و از پروژه‌های جداگانه برای گروه مهندسین ارتش تامین خواهد شد ، اما سردرگمی وجود دارد که ترامپ می‌تواند اساس قانونی خود را برای انجام آن اتخاذ کند .

منبع سایت

فرانسه محبوب ترین مقصد تحصیلی فهرست منابع کنکور سراسری سال 1397 - برنامه ریزی درسی
  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی