soldiership

  • ۰
  • ۰

شروع

Robinson عاشق سیاتل است و در نهایت خانه‌اش را به خانه خود تبدیل کرده‌است ، اما او یکی از طرفداران بزرگ تاکوما می‌گردد .

رابینسون در ۲۶ دسامبر ۱۹۴۵ به وضوح به خاطر می‌آورد ، روزی که در تاکوما در پایان جنگ جهانی دوم به تاکوما رسید .

" من و رفیقم به طرف Y رفتیم تا دوش بگیرم ، و آن‌ها حتی به ما اجازه دادند دوش بگیریم . یکی از خانم‌ها حوله را برای ما منتشر کرد و زن دیگر گفت : " آن‌ها اینجا دوش نمی‌گیرند ." "Robinson گفت : " آن‌ها جایی در خیابان پیدا کردند . من اصلا ً برای تاکوما استفاده نمی‌کنم ."

Robinson در سیاتل اقامت گزید ، چون احساس می‌کرد در آنجا کم‌تر از جاه‌ای دیگر تبعیض وجود دارد .

او گفت : " Seattle's همیشه برای چیزهای نژادی خوب بوده‌است . " نژادپرستی در اطراف آن مناطق کوچک کوچک است . من شب‌ها در آن‌ها گرفتار خواهم شد ."

رابینسون رفتار نابرابر سربازان سیاه‌پوست را در طول خدمت خود به طور خلاصه بیان کرد و اشاره کرد که سربازان سفید سربازان سیاه‌پوست را از رستوران‌های خاص فیلیپین بیرون نگه‌داشته اند.

Robinson گفت که او پیش خودش نگه داری ، وظیفه‌اش را انجام داد و تمرکز خود را بر بازگشت به خانه از جنگ متمرکز کرد .

او گفت : " من هیچ وقت کسی را به کسی ندادم . من درست از اشتباه می‌دانم . می‌دانم چه کار باید بکنی . به این ترتیب ، من خودم را به این طرف و آن طرف می‌بردم . او گفت : " شما باید آنچه را که به شما گفته بودید انجام دهید . "

Robinson زمان خود را به عنوان یک سرباز تغییر نمی‌دهد . او می‌گوید که اگر او پیش‌نویس را تهیه کرده بود احتمالا ً داوطلب شده بود . اما او از اینکه چقدر یاد گرفته‌است سپاسگزار است .

جنبشی اقلیت چالش ماموران کنترل محروم ابهامات نیروی هوایی مقام ایالت

Robinson گفت : " من چیزهای زیادی از ارتش یاد گرفتم ، از دور بودن افراد مختلف . " جاه‌ای متفاوتی که بوده‌ام . شما چیزهای زیادی یاد می‌گیرید . شما خیلی چیزها را می‌بینید ."

به عنوان آخرین کهنه سرباز قدیمی که امروزه در سیاتل وجود دارد ، Robinson گاهی اوقات یک سرباز بوفالو سنتی را به منظور صحبت در مورد وقایع و افزایش آگاهی در مورد یک تاریخچه که در آن چند نفر از آن‌ها اطلاعات کسب می‌کند ، دارند .

" ما همه history هستیم ."

چندین سازمان در شمال غربی اقیانوس آرام امروز به افزایش آگاهی از تاریخ سربازان بوفالو در منطقه اختصاص دارند .

اگر به دنبال آن نیستید ، ممکن است در تاکوما موزه سربازان بوفالو را از دست بدهید . جدا از یک علامت کوچک و یک تکه بریده فلز که روی چمن‌ها ایستاده بود ، شبیه خانه‌های دیگری در محله Tacoma's بود .

در داخل ، طرح خانوادگی خانوادگی حس نزدیکی به تجربه تاریخ درون خود می‌دهد ، مانند مرور عکس‌های خانوادگی قدیمی روی دیوار یک خانواده در خانه .

این موزه در واقع یک ماجرای خانوادگی است .

این فیلم در سال ۲۰۰۵ به عنوان نیروی کار ویلیام جونز ، یکی از آخرین سربازان هنگ buffalo historic ، قبل از فعالیت در ۱۹۴۴ تاسیس شد . در سال ۱۹۴۸ یک حکم اجرایی به طور رسمی به تبعیض نژادی در نیروهای مسلح ایالات‌متحده پایان داد .

جونز در سال ۲۰۰۹ درگذشت و دخترش جکی جونز - هوک این موزه را گرفت . این طرح لزوما ً نقشه او نبود ، اما she's آن را با غرور در آغوش گرفت .

اگر این بچه [ موزه ] رها شود ، من آشپزی می‌کنم و غذا می‌خورم . من در محیطی برای قدردانی از ارتش و احترام به ارتش بزرگ شدم و همچنین نسبت به ارتش ، احترام و دلسوزی برای سربازان که در آن زمان و هم اکنون خدمت می‌کردند ، احترام گذاشتم ."

هوک می‌گوید که پدرش به ندرت در مورد زمان خود در ارتش صحبت می‌کرد و این کار تا زمانی ادامه یافت که او سرپرستی موزه را به عهده گرفت که واقعا ً به تاریخچه سربازان بوفالو سر زد .

او گفت : " من آنچه را که شروع کرده بود را دیدم ، سپس شروع به تحقیق کردم . "

چیزی که به احتمال زیاد یک اتاق ناهار خوری است به یک اتاق چندرسانه‌ای تبدیل شده‌است که بازدیدکنندگان بتوانند ویدیو را در مورد سربازان بوفالو تماشا کنند .

هوک - هوک بارها آن‌ها را دیده و می‌داند که از چندین بار می‌تواند نقل کند و دقیقا ً می‌داند که کدام یک از کلیپ ‌ها برای نشان دادن یک نمای کامل از تاریخ سربازان بوفالو استفاده می‌کنند .

او گفت : " من واقعا ً یک زندگی خارج از این دارم . "

منبع سایت

مشاوره خرید خدمت سربازی نظام وظیفه بورسیه رشته حقوق ، محیط زیست ، هنر و مهندسی در دانشگاه استرالیا
  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی