soldiership

  • ۰
  • ۰

در این فیلم , عکسی از اریک مک گری از دانشگاه لوئیزیانا , در رشته آموزش موسیقی و دانش آموزان ترومپت و نوازنده ترومپت , در مراسم تدفین " تامی کاتن " رئیس آتش‌نشانی منطقه کلیسای بخش ناحیه, تگزاس پخش شده‌است . ( اریک مک گری / دانشگاه لوییزیانا از طریق ap )
پایان مارس
خبر رسمی منتشر شده توسط ژانت سل
ده دانش‌آموز ترومپت در دانشگاه لوئیزیانا پیشنهاد می‌کنند تا در مراسم تدفین سربازان قدیمی ضربه بزنند , به جای این که آن‌ها را ترک کنند .
تعداد زیادی از مردم ضبط می‌کنند و آن را بر روی یک گوینده بازی می‌کنند . به این معنی است که این آهنگ است . او در یک مصاحبه تلفنی گفت : " اما وقتی شما یک فرد واقعی با بوق دارید … و صدای بوق را در صحرا می‌شنوید , نفس را از سینه خود بیرون می‌کشد . "
ارشد اهل تگزاس , تگزاس , عضوی از چنگال‌های تیز برای ضربه زدن به نام " مسکات دانشگاه " است . همه اعضای این گروه عبارتند از : هفت رشته ترومپت و سه دانش‌آموز دیگر که توسط دستیار پروفسور اریک اشمیت آموزش داده شده‌اند.
او گفت : " وقتی که او برنامه داوطلبانه را پیشنهاد کرد و توضیح داد که چرا احساس می‌کرد که مهم است همه آن‌ها در ابتدا از جا پریدند .
او گفت که اعضای سرویس شایسته احترام هستند .
او گفت : " آن‌ها بیش از حد برای ما فدا کرده‌اند که آنچه را که در بلند مدت به آن‌ها داده‌شده اعتراف نکرده ایم . "
پنتاگون برآورد کرده‌است که 53 / 99 درصد از خانواده‌های سربازان و سربازان قدیمی خواهان مراسم تدفین با افتخارات نظامی هستند : حداقل , یک گارد احترام یونیفرم پوش , تاشو و ارائه پرچم سه‌رنگ و یک بازخوانی از شیرها .


پست کشوری کودکان وابسته تمام مزایا فعال نظامی پایانی فصل شرایط مراقبت





اما همانطور که مرگ در عراق و در میان کهنه سربازان ارتش افزایش یافت و تعداد سربازان ارتش و شیپور نوازان کوچک‌تر شد , کنگره قانونی را تصویب کرد که در آن امکان ضبط صدا وجود نداشت . پنتاگون آنچه را که آن را شیپور تشریفاتی می‌نامید , در صورت امکان , تایید کرد . هر کسی می‌تواند آن را بنوازد , زیرا یک چیپ که یک رکورد دیجیتال از صدا را نگه می‌دارد , داخل یک بلندگوی مخروطی‌شکل است که به زنگ دستگاه نصب شده‌است .
فرد معمولی ممکن است متوجه نشود که یک فرد زنده نیست . اما هر موسیقی‌دان یا هر کسی که حتی در یک گروه حضور داشته باشد می‌تواند به این تفاوت بگوید . " گفت : به او زنگ‌زده و باریک است .
حداقل سه گروه ملی وجود دارند که برای هماهنگی داوطلبان با مراسم تدفین سربازان قدیمی تشکیل شده‌اند . تام روز , بنیانگذار ایالت ایلی نوی, در ایالت ایلینوی , گفت : " حمله به سراسر آمریکا , که در سال ۱۹۷۵ تشکیل شد , دارای اعضایی است که در مراسم عزاداری محرم شرکت کرده‌اند . یکی دیگر از این افراد , ضربه زدن به سربازان قدیمی است که توسط یک حمله در ایالت مریلند در مریلند تاسیس شده‌است .
گروه شیپور و شیره‌ای جوان , که از نوازندگان دبیرستان استفاده می‌کنند , از زمانی که کتی قبل از اوکلاهاما سیتی در اوکلاهوما فرو رفت , آن را به عنوان یک پروژه جایزه طلا به عنوان دختر خود آغاز کرد . پیش از اینکه در یک ایمیل گفته شود , این کشور در حدود ۱۲ عضو دارد .
پیش از این , در حال حاضر در موسسه فن‌آوری مد , بزرگ‌ترین , فعال‌ترین گروه در اوکلاهوما , تگزاس , ایلینویز , و ویسکانسین است که مرخصی‌های استحقاقی را از مدرسه برای ضربه زدن به مراسم‌تشییع‌جنازه کهنه سربازان معاف می‌کند . هیات‌مدیره آموزش ویرجینیای غربی نیز چنین مرخصی‌های استحقاقی را اعطا می‌کند .
او نوشت : " دانشجویانی که قادر به شرکت در مراسم تدفین در تعطیلات آخر هفته و مدرسه نیستند و بیشتر ساعات داوطلبانه خود را صرف بازی در مراسم اهدای حلقه گل و تجلیل از سربازان قدیمی می‌کنند . "
او گفت که او یک گروه مجزا را آغاز کرده‌است چون " من می‌خواستم یک فرهنگ در اولم بسازم , روحیه رفاقت با جامعه . فکر می‌کنم این بخش مهمی از کاری است که دانشگاه انجام می‌دهد - به جامعه‌ای که برای ما فراهم می‌کند . "
مک کین گفت که او در طی سال‌ها با شرکت در مراسم تدفین ارتش ضربه می‌زند .



انگیزه خوب قطع عضو نیروی دریایی هپاتیت سی مدت زمان معافیت سربازی دانلود دفترچه ، ثبت نام و پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی - سال 96 [تمدید شد]





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی