soldiership

  • ۰
  • ۰

انگیزه خوب

اخبار روزانه دیتون
راجر زینک , کهنه‌کار , سه ماه بدون دریافت مزایایی از سوی اداره امور ایثارگران , به منظور تصحیح خطای نزدیک به ۱ دلار , به آژانس اطلاع داد و دولت در وهله اول آن را ایجاد کرد .
زینک , یکی از سربازان قدیمی که در معرض خطر سقوط بدهی‌ها قرار دارد , یکی از دور افتاده سربازان قدیمی است که پس از ترک نیروهای مسلح در معرض خطر سقوط قرار دارند .
زینک , که به دلایل پزشکی از گارد ملی بازنشسته شده بود , گفت که او پرداخت‌های بهره‌ای را که از حدود ۳۰۰ میلیون پوند به " سی ان جی " واگذار شده بود , متوقف کرد تا بتواند هزینه پرداختی را پرداخت کند .
زینک گفت : " آن‌ها به دامپزشک اهمیت نمی‌دهند . " " آن‌ها فقط به بدهی اهمیت می‌دهند حتی اگر قدرت آن‌ها بالا باشد . "
یک قانون جدید که توسط شرکت شرود براون براون - d , اوهایو پیشنهاد شد , تنها اجازه جمع‌آوری بدهی در پنج سال گذشته را می‌دهد و این اداره را از خودداری از پرداخت بیش از ۸۰ درصد پرداخت‌های مزایا منع می‌کند .
زینک در عراق و افغانستان خدمت کرد و برای یک آسیب مغزی از گارد ملی هوا اخراج شد و بعدا ً وظیفه فعال برای درمان یک تومور مغزی را بر عهده گرفت . با وجود تماس‌های تلفنی نگران روی هم , آژانس به او پرداخت یک ماه از کارافتادگی را پرداخت کرد .



وزارت امور عناصر مختلف ارشد بهداشت لایحه افزایش کارت شناسایی قطع عضو





خوشبختانه , زینک اضافه کرد که از نزدیک به ۵ هزار دلار بیش از حد لازم پرداخته بود . او این کار را بلافاصله پرداخت کرد و سپس پرداخت یک ماهه پرداخت را پرداخت کرد .
سپس در دسامبر ۲۰۰۹ , حتی اگر زینک گفت که پول زیادی در حساب بانکی خود دارد , پرداخت صورت نگرفت . و پنجاه دلار باقیمانده را برای جمع‌آوری پول فرستاد .
سث گوردون , رئیس مرکز قدیمی و نظامی در دانشگاه دولتی رایت , گفت که سربازان قدیمی اغلب برای تامین نیازهای روزانه از قبیل مراقبت‌های بهداشتی و پرداخت‌های خانگی تکیه می‌کنند , بنابراین تغییر ناگهانی می‌تواند زندگی خود را به هرج و مرج بیاندازد . اگر چه او پول پس‌انداز کرده بود , روی هم برای کمک به جامعه کمک‌های نیروی هوایی برای پرداخت صورتحساب در طول ماه‌ها , زمانی که منافع و منافع او به دلیل عدم موفقیت او نگه‌داشته می‌شد , نیاز داشت .
زینک گفت : " اگر آدم دیگری پول نداشته باشد , آن‌ها مهربان خواهند بود . "
زینک یکی از چندین دامپزشکان است که داستان‌های خود را با براون براون به اشتراک می‌گذارند تا مطمئن شوند که دیگران به همین مسائل دست پیدا نکنند .
سال گذشته , براون و دیگر سناتورها مزایای سربازان قدیمی و قانون گذار را ایجاد کردند که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ژانویه آن را امضا کرد . این قانون نیاز به آن دارد که سربازان قدیمی را به صورت الکترونیکی یا از طریق ایمیل با یک پیغام " سرراست " درباره هر گونه بدهی که به دپارتمان و گام‌هایی که ممکن است برای حل چنین ادعاهایی بپردازند , مطلع سازد .
براون در بیانیه‌ای آماده گفت : " سربازان قدیمی ما برای خدمت به کشورمان بسیار فداکاری می‌کنند . " " آن‌ها نباید تاوان اشتباه‌ات آژانس را بپردازند که قرار است به آن‌ها خدمت کند . "
اکنون براون از لایحه جدیدی حمایت می‌کند که براساس آن قانون ساخته شده‌است .
براساس بیانیه‌ای از سوی دفتر براون , این قانون جدید نیاز به به روز کردن بیشتر سیستم‌های کامپیوتری دارد تا سربازان قدیمی اطلاعات خود را در مورد ذینفعان به روز رسانی کنند .
برخی از مفاد این لایحه جدید بخشی از طرح قبلی بود اما در نسخه نهایی آن را رد نکرد . آخرین لایحه همچنین پشتیبانی از جان تستر , d - مونتانا , جان هارلی , r - آرکانزاس و نامزدهای ریاست‌جمهوری دموکرات را دارد . اگرچه دین روی به va در حال حاضر پرداخت می‌شود , او گفت که " هنوز هم " تلخ است . زینک گفت که صورت‌حساب براون مورد نیاز است تا از پرداخت صورت‌حساب‌های خود جلوگیری شود .
زینک گفت : " امیدوارم از بین برود . " " این یک انگیزه خوب برای آن‌ها است تا آن‌ها را مجبور به خونریزی نکنند . "



نیروی دریایی هپاتیت سی عضو خانواده فن آوری چاپ آخرین تغییرات معافیت تحصیلی نظام وظیفه معرفی منابع کمک آموزشی گروه تجربی در کنکور 97







منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی