soldiership

  • ۰
  • ۰

نیروی هوایی

در یک یادداشت که روز سه‌شنبه به امضا رسید ، این سرویس گفت که درجه داران نیروی هوایی که بیش از یک سال تمدید نشده اند توسط زنجیره فرماندهی آن‌ها مطلع خواهند شد و برای حفظ یا از طریق ارجاع به سیستم ارزیابی معلولیت یا در نظر گرفتن جداسازی اجرایی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت ."

فرمانده ارشد نیروی هوایی Kaleth O گفت : " ما انتظار داریم تمام هوانوردان در مورد وضعیت گسترش‌یافته خود پاسخگو باشند و گام‌های لازم برای حفظ آمادگی خود بردارند ." (رایت ) در این یادداشت که از طریق یک خبر رسمی منتشر شد ، گفت : " فرماندهان به هوانوردان اطمینان خواهند داد که چه چیزی مورد نیاز است و تضمین خواهد کرد که منابع لازم برای رسیدن به هدف ما از ۹۵ درصد یا بالاتر از نرخ رشد در واحدهای خود در دسترس هستند . دفاع کشور ما نیازمند این است که هوانوردان و نیروی هوایی آماده استقرار در تمام زمان‌ها باشند ."

نیروی هوایی Non که پس از لازم‌الاجرا شدن این سیاست در روز سه‌شنبه به یک نقطه ۱۲ ماهه برخورد می‌کنند برای ارزیابی در مورد یک پرونده مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

محتوای مرتبط :

حدود ۱۲۶، ۰۰۰ نظامی ممکن است در معرض خطر جدایی از Deploy قرار داشته باشند .

مبارزه با نیروی هوایی و نیروی هوایی برای ایجاد سیاست جدید مستقر در New

نیروی هوایی هنوز تعیین چند مورد از جدایی در سیاست جدید را تعیین می‌کند .

اسکات بردی ، معاون یکپارچه‌سازی مدیریت نیرو تحت عنوان معاون نیروی هوایی نیروی انسانی و امور ذخیره ، گفت : " ما به عنوان نیروی هوایی کاملا ً متعهد به ۹۵ درصد نیروی بالقوه توسعه‌یافته هستیم . " نیروی هوایی با دفتر وزیر دفاع کار می‌کرد تا دستورالعمل خود را هماهنگ کند .

بردی گفت : " داشتن یک نیروی آماده و مناسب بسیار مهم است . "

سال گذشته ، جیم mattis ، وزیر دفاع ، سیاست جدیدی را اعلام کرد که به هر سرویس نیاز داشت تا اعضای خدمات - را به صورت ماهانه گزارش کند و مشخص کند که آیا نیروهای نظامی در وضعیت موقت یا دائم هستند یا خیر .

سیاست مذکور، که به عنوان دستورالعمل وزارت دفاع "۱۳۳۲.۴۵ " ( Retention ) برای اعضای خدمات Non نیز شناخته می‌شود ، در روز یکم ماه اکتبر نافذ گشت .

در بین ماه‌های اوت و دسامبر ، نیروی هوایی حدود ۳۴، ۰۰۰ نفر را داشت که با تعریف non که به معنای deployable بود آشنا شدند .

نیروهای نظامی با یک شرایط پزشکی قابل‌درمان با انتظار بهبود به طور موقت غیرقابل تمدید در نظر گرفته می‌شوند ؛ کسانی که دارای یک شرایط پزشکی هستند که برای همیشه از استقرار و یا کسانی که در سیستم ارزیابی معلولیت ثبت‌نام کرده‌اند ، برای همیشه non محسوب می‌شوند .

بسیاری از عوامل در هر دو مقوله در نظر گرفته می‌شوند .

مقامات گفته‌اند که اشاره دقیق به این مساله دشوار است که چه تعداد از اعضای خدمات تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند زیرا " فهرست " بطور موقت " بطور موقت بطور روزانه نوسان دارد .

این سرویس تخمین می‌زند که تنها ۰.۵ درصد از درجه داران نیروی هوایی تحت‌تاثیر دستورالعمل‌های ارزیابی نگهداری جدید قرار خواهند گرفت ، اما این درصد ممکن است به دلیل معافیت‌های اضافی در حال حاضر کم‌تر باشد .

به گفته مسئولان ، در مجموع کم‌تر از ۱، ۰۰۰ نیروی هوایی تحت‌تاثیر این تغییر قرار خواهند گرفت .

به عنوان مثال ، پنتاگون گفته‌است که معافیت برای کسانی که باردار یا پس از زایمان هستند داده خواهد شد . در این خبر آمده‌است : "ممکن است افراد درجه یک " در یک دوره آموزشی یا گذرا ، به همراه محدودیت یا موقعیت پر کننده از معافیت وزیر دفاع ، را در بر داشته باشند . "

این سرویس گفت که معافیت‌های بیشتر شامل وضعیت پذیرش ، تخصیص حقوق بشر ، تعیین فعالیت‌های قانونی ، Sole بازمانده و یا Deferred عضو خانواده Hostile ، objector وظیفه‌شناس ، غایب بدون ترک رسمی و یا تاخیر اداری معلق است .

نیروی هوایی چهار پیش‌نیاز برای درجه داران نیروی هوایی ، به عنوان deployable ، در هر یادداشت دارد . یک نیروی هوایی باید :

با استانداردهای آمادگی پزشکی فردی از جمله پزشکی ، دندان‌پزشکی و فیزیکی ملاقات کنید .

قادر باشید الزامات ماموریت جنگ را در زمینه‌های کاری مربوطه خود اجرا کنید تا مهارت‌های فنی ، آموزشی و فیزیکی آن‌ها را در نظر بگیرید .

در آزمون ارزیابی تناسب اندام ، جریان داشته باشید .

منبع سایت

گروه موشک رژه دفاع حرکات مقام ایالت ارتشی طالبان
  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی