soldiership

  • ۰
  • ۰

ابهامات

طبق این پیش‌نویس , وزارت دفاع یک پیمان‌کار را برای تامین پرسنل , نظارت , آموزش , مجوز و تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت حرکت‌های پرسنل dod و پرسنل گارد ساحلی و غیرنظامیان در سراسر جهان استخدام می‌کند . این پیش‌نویس اشاره کرد که این شرکت مسئول بسته‌بندی , برداشت , حمل و نقل , ذخیره‌سازی و تحویل کالاها و خدمات کامل خدمات مدیریت حمل و نقل کالا است . "

وزارت دفاع قبلا ً خصوصی‌سازی سیستم کامپیوترهای شخصی را از طریق تعدادی از برنامه‌های آزمایشی بررسی کرده‌است . در اواخر دهه ۱۹۸۰ , ارتش آزادی‌بخش بلوچستان خدمات مدیریت جابجایی خود را در فرودگاه نظامی هانتر در ساوانا , جورجیا تست کرد . در همان زمان , فرماندهی مدیریت ترافیک نظامی - - واحد مسئول نظارت بیشتر کامپیوترهای شخصی در آن زمان - - چندین برنامه آزمایشی را در کارولینای شمالی , کارولینای جنوبی و فلوریدا اجرا کرد .

با توجه به اداره پاسخگویی دولت , خلبانان نرخ رضایت و مطالبات پایین‌تر را بهبود بخشیدند . اما برون سپاری نیز گران است : یک خلبان , که یک پروژه کامل در حال حرکت نامیده می‌شود, به دلیل هزینه‌های بالا به طور زودرس خاتمه یافت .

گا او همچنین اشاره کرد که در طراحی خلبانان , dod هزینه بهبود زیرساخت فن‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای گسترش آن‌ها را کم‌اهمیت داد و " تنظیمات سوال‌برانگیز برای هزینه‌های مرتبط با ادعاها و توصیه‌های فرآیند انعقاد قرارداد " ایجاد کرد . "

خلبانان نیز عمدتا ً با اتحادیه‌های صنعتی و حامیان آن‌ها در کنگره مخالف بودند که گفت اصلاحات به مالکان تجارت‌های کوچک آسیب می‌رسانند .

این مساله به سرعت در حال حرکت به سمت برون سپاری است و اینکه آیا هزینه و پیامدهای چنین تغییری را به طور کامل بررسی کرده‌است یا خیر.

او افزود که داشتن یک شرکت مدیریت خصوصی که بر قراردادهای متحرک شخصی نظارت می‌کند نگرانی‌های پاسخگویی را افزایش می‌دهد و می‌تواند احتمال مشکلات را افزایش دهد, با توجه به اینکه لایه‌هایی از پیمانکاران و پیمانکاران فرعی وجود دارند که نظارت کمی از دولت دارند .

او گفت : " در این مقاله , این مقاله به خوبی توضیح می‌دهد - - این ایده که یک مدیر حرکتی می‌تواند مجازات‌های مالی شرکت‌های دست‌دوم را تعیین کند , چیز بزرگی است . " اما بزرگ‌ترین مشکل فقدان تحقیقی است که از این ایده حمایت می‌کند . یک مطالعه موردی بر روی این مفهوم نشان داد که هزینه کلی کامپیوترهای شخصی را افزایش خواهد داد . تحقیق یا تحقیق جدیدی برای نشان دادن مزایای بالقوه وجود ندارد و همچنین تحلیل هزینه جدیدی از آنچه که این تغییر مقیاس بزرگ به معنای مالیات دهندگان است , وجود ندارد . "

در طول نشستی که برای خانواده‌های ارتش در آرلینگتون ویرجینیا برگزار شد , او در حال کار با جزئیات تعیین اینکه آیا خصوصی‌سازی مقرون‌به‌صرفه و کارآمدتر خواهد بود " کار می‌کند . "

شرکت فضایی دیرکرد آدرس

به گفته سالیوان , قرارداد , در صورتی که به وی اعطا شود , آغاز به کار خواهد کرد و انتظار می‌رود که پیشنهاد دهنده برنده , سیستم حرکتی نظامی را در پیش گیرد .

سالیوان

با اشاره به مشکلات مطرح‌شده در این هفته در کنگره توسط خانواده‌های نظامی که در مسکن پایه غیراستاندارد که توسط شرکت‌های خصوصی اداره می‌شد , ابراز نگرانی کرد .

" این می‌تواند یک شرکت متحرک باشد , که می‌تواند آمازون , fedex , والمارت باشد . او گفت : " ممکن است کسی باشد … وجود ابهامات زیادی وجود دارد و ابهامات زیادی در مورد اینکه تصویر کامل چگونه خواهد بود . "

منبع سایت

مسیر نیروی هوایی مقام ایالت ارتشی طالبان
  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی