soldiership

  • ۰
  • ۰

ایالت

دولت اوباما در ابتدا مشخص کرد که یک شهروند نیست و به خانواده‌اش اطلاع داده‌است که در ژانویه ۲۰۱۶ passport را لغو کرده‌است .

تحت قانون مهاجرت و ملیت ، فردی که در آمریکا متولد شده و یک افسر دیپلماتیک خارجی در آمریکا متولد شده ، مشمول قانون آمریکا نیست و به طور خودکار یک شهروند آمریکایی در زمان تولد محسوب نمی‌شود .

قانونگذاران ورمانت ۳۵ سال سرباز کهنه‌کار را برای رهبری گارد ملی انتخاب کردند.

گرگوری نایت ، یکی از گارد ملی گارد ملی ورمونت ، پس از انتخابات روز پنجشنبه ، ۲۱ فوریه ۲۰۱۹ در the ، ورمانت ، با خبرنگاران صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشییتدپرس / حلقه ویلسون )

گرگوری نایت ، یکی از گارد ملی گارد ملی ورمونت ، پس از انتخابات روز پنجشنبه ، ۲۱ فوریه ۲۰۱۹ در the ، ورمانت ، با خبرنگاران صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشییتدپرس / حلقه ویلسون )

۲۲ فوریه ۲۰۱۹

خبرگزاری آسوشیتد پرس با استفاده از حلقه ویلسون

MONTPELIER ، vt . یک کهنه سرباز ۳۵ ساله که روز پنجشنبه انتخاب شد تا گارد ملی ورمونت را اداره کند قول داد که اعتماد community's را به دست آورد و سازمان را بعد از اتهاماتی که این موسسه آزار و اذیت جنسی و دیگر سو رفتار را تحمل می‌کرد ، به زنان خوشامد گفت .

سرهنگ گرگوری نایت ، گارد ملی ارتش ورمونت ، به طور کامل به سمت آجودانی که توسط اکثریت چهار نامزد در یک جلسه مشترک مجلس و مجلس ورمونت انتخاب شده‌بود انتخاب شد .

نایت ۲ دقیقه پس از انتخابات گفت : " تمرکز باید افراد باشد و به معنای استخدام و حفظ آن‌ها، قرار دادن مردم و حفظ آن‌ها در داخل و حفظ اعتماد جامعه است . "

پاییز گذشته ، سازمان خبری آنلاین VTDigger.org مجموعه‌ای از داستان‌هایی را نوشت که در آن گارد ملی آزار جنسی ، سو استفاده از الکل و انتقام علیه whistleblowers را تحمل می‌کردند .

او گفت که اکثر مردم در این گارد " فوق‌العاده " بودند .

وی گفت : " در جایی که ما به مشکلات رسیدگی می‌کنیم و در آن I'm شاهد تغییر هستیم ، با افرادی سروکار داریم که بخشی از راه‌حل را درک می‌کنند .

نایت گفت امیدوار است با تمام زنان گارد ملی دیدار کند تا perspectives را به دست آورند .

ژنرال آجودان نگهبان را هدایت می‌کند و it's را برای شرایط اضطراری دولتی آماده می‌سازد و هنگامی که به وظیفه فعال فراخوانده می‌شود.

 "ورمونت " تنها کشوری در کشور است که در آن استاندار توسط فرماندار منصوب نشده است . قانونگذاران در حال کار بر روی قانونی هستند که این سیستم را تغییر دهند .

گارد ملی " ورمونت " قدرت مجاز حدود ۱، ۱۰۰ نفر از اعضای سرویس را دارد . گارد ملی ارتش با قدرت مجاز در حدود ۲، ۵۵۰ ، شماری از واحدهای رزمی و حمایتی را در سرتاسر کشور گسترش داده‌است .

گارد نیروی دریایی در حال آماده شدن برای تحویل این سقوط از هواپیماهای جنگنده F - ۳۵ است که جایگزین هواپیمای اف - ۱۶ می‌شود که چندین دهه است پرواز کرده‌است .

نایت گفت که نگهبان حدود ۴۰۰ فرصت شغلی در ارتش و نیروی هوایی دارد .

از سوریه و شام و شام در عراق برای مبارزه با روز دیگر

U.S.- از نیروهای دموکرات سوریه در سال ۱۸۰۰ حمایت کردند .

در این روز سه‌شنبه ، ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۹ ، مبارزان حامی نیروهای دموکراتیک سوریه که تحت حمایت آمریکا بودند ، به عنوان یک حمله هوایی که هنوز توسط شبه نظامیان اسلامی در بیابان خارج از Baghouz سوریه برگزار می‌شود ، تحت مراقبت هستند . ( عکس از آسوشیتدپرس / فلیپ Dana ) - - آسوشیتد پرس

۲۲ فوریه ۲۰۱۹

گزارش اسوشیتد پرس توسط فیلیپ عیسی و قاسم Abdul

بغداد - مقامات آمریکایی و عراقی می‌گویند که مبارزان دولت اسلامی که در سوریه با شکست مواجه هستند از مرز وارد عراق می‌شوند و در آنجا در حال بی‌ثبات کردن نیروهای امنیتی شکننده و شکننده هستند .

به گفته سه مقام اطلاعاتی عراق و یک مقام نظامی ایالات‌متحده ، صدها نفر بیش از ۱، ۰۰۰ نفر از مردم عراق و عراق در شش ماه گذشته از مرز آزاد و صحرا عبور کرده‌اند و عملیات عظیمی را که توسط نیروهای ایالات‌متحده ، کردها و نیروهای متحد انجام شده‌است را به مبارزه با بقایای این گروه جهادی در شرق سوریه ادامه می‌دهد .

منبع سایت

همراه سنگین اساسی پرسنل سلاح ارتشی طالبان
  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی