soldiership

  • ۰
  • ۰

ارتشی

یک قاضی دادگاه منطقه ایالات‌متحده روز پنجشنبه حکم داد که یک افسر گارد ساحلی متهم به گردآوری یک فهرست هدف از نامزدهای ریاست‌جمهوری و شخصیت‌های رسانه‌ای در میان تهدیدهای خشونت‌آمیز جمعی در حالی که پرونده وی به جلو حرکت می‌کند ، پشت میله‌های زندان باقی خواهد ماند .

ستوان "کریستوفر پل Hasson" در روز ۱۵ فوریه به اتهام حمل و نقل مواد مخدر دستگیر شد ، اما سندی که توسط یک وکیل آمریکایی بایگانی شد ، طرحی بسیار گسترده از فعالیت‌های شوم ، از جمله برنامه‌هایی برای ارتکاب به قتل دسته‌جمعی را برای دستور کار ملی گرای نئونازی و سفید مطرح کرد .

در محل Greenbelt دادگاه منطقه آمریکا در ناحیه مریلند ، قاضی دادگاه دادرس آمریکا ، چارلز روز حکم بازداشت for را صادر کرد .

این حکم می‌گوید : " متهم به بازداشت دادستان‌کل یا دادستان‌کل منصوب شده‌است که به عنوان نماینده حبس در یک مرکز اصلاحات مجزا ، تا جایی که امکان پذیر باشد، از افرادی که منتظر یا خدمت هستند یا در انتظار درخواست تجدید نظر در بازداشت نگه‌داشته می‌شوند .

این سند نشان می‌دهد که قاضی متقاعد شده‌است که حکم بازداشت حسن را " با شواهد روشن و قانع‌کننده مبنی بر اینکه هیچ شرط یا ترکیبی از شرایط آزادی به طور منطقی امنیت هر فرد دیگری و جامعه را تضمین نخواهد کرد."

بازداشت او منوط به درخواست استیناف است .

هنگامی که او در خانه خود در بهار نقره‌ای دستگیر شد ، Hasson به اداره مرکزی of واشنگتن دی سی سپرده شده بود . در آن زمان یک انبار ۱۵ سلاح و بیش از ۱، ۰۰۰ دور مهمات کشف و ضبط شد .

سخنگوی گارد ساحلی ، سرهنگ اسکات مک براید ، روز پنج شنبه در بیانیه‌ای گفت که Hasson ، که پیش‌تر در گارد ملی ارتش و نیروهای دریایی خدمت کرده بود ، پس از سقوط سال ۲۰۱۸ پس از " تهدید" گارد ساحلی گارد ساحلی " برای اولین بار نگرانی‌های خود را در مورد او شناسایی کرد .

مک براید گفت : " زمانی که آن‌ها به قدرت شواهد حمایت از شکایت و حکم مجرم اطمینان داشتند ، توسط اف بی آی و CGIS دستگیر شد . "

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط مک براید ، Hasson در مارس ۱۹۹۶ وارد گارد ساحلی شد و در ابتدا به عنوان یک تکنسین الکترونیک خدمت کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۲ به مقام فرماندهی اصلی رسید . او در سال ۲۰۱۵ به عنوان ستوان استخدام شد و ماموریت خود را در اداره گارد ساحلی در سال بعد دریافت کرد .

 " گفت : " ستوان Hasson تا زمانی که پرونده قانونی علیه او adjudicated شود ، در حال انجام‌وظیفه خود باقی خواهد ماند . مک براید در بیانیه‌ای گفت که تملک غیرقانونی مواد مخدر و اسلحه و همچنین حمایت از دکترین supremacist ، ایدئولوژی ، یا علل ، نقض سیاست گارد ساحلی ، قانون یکنواخت عدالت نظامی و ارزش‌های هسته‌ای سازمانی ما را نقض می‌کند .

A Carlock ، سخنگوی نیروی دریایی ، گفت که Hasson در دسامبر ۱۹۸۸ ثبت‌نام کرده و به درجه سرجوخه به عنوان مکانیک هواپیما اف - ۱۸ ام صعود کرده‌است . او در ژانویه ۱۹۹۴ از نیروی دریایی اخراج شد .

یک سخنگوی گارد ملی به Military.com گفت که چند ماه بعد او به گارد ملی ارتش ویرجینیا پیوست . او به عنوان سرباز پیاده‌نظام در گردان اول از بین رفته ، ۱۸۳ سرباز پیاده‌نظام خدمت کرده‌است . او سپس در سپتامبر ۱۹۹۵ به گارد ملی ارتش آریزونا منتقل شد و تا زمانی که در سال ۱۹۹۶ مرخص شد در آنجا خدمت کرد .

به نظر می‌رسد که عقاید افراطی Hasson's ، ideations خشن ، و خود - توصیف‌شده علاوه بر درد اعتیاد به مواد مخدر ، هیچ پرچم برای ارتش پیش از تحقیقات Guard's ساحلی در پاییز گذشته نشان نداده اند .

به گفته وکیل آمریکایی ، در کامپیوتر او پیغام‌هایی هستند که در آن او درباره قتل دسته‌جمعی خیال‌پردازی کرده بود.

او در یک نامه پرس و جو نوشت : " فکر می‌کنم یک بیماری بیشتر موفق باشد ."

منبع سایت

اسلحه موضوع سرباز منحصر طریق طالبان
  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی