soldiership

  • ۰
  • ۰


در این تصویر مورخ ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ که اریک Siereveld از دانشگاه لوییزیانا در مانرو ، تحصیل موسیقی ، و trumpet Jernigan از Longview ، تگزاس ، در مراسم تدفین " تامی " کاتن " رئیس آتش‌نشانی منطقه کشیش‌ها استعفا داد . ( اریک Siereveld / دانشگاه لوییزیانا در Monroe از طریق آسوشیتدپرس )
۱۸ مارس ۲۰۱۹
خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد که جنت Mcconnaughey
ده دانشجوی trumpet در دانشگاه لوییزیانا در حال حاضر در مراسم خاکسپاری سربازان قدیمی بازی می‌کنند ، به جای اینکه صدای خداحافظی را به یک دستگاه مکانیکی تبدیل کنند .
بسیاری از مردم یک آهنگ ضبط می‌کنند و آن را بر روی یک سخنران انجام می‌دهند . این به معنای چیزی است که به خاطر این ترانه است . Kody Jernigan ، یک معلم آموزش موسیقی در دانشگاه لوییزیانا در مانرو ، در یک مصاحبه تلفنی گفت : " اما وقتی شما یک فرد واقعی با شاخ پیدا می‌کنید … و صدای بوق را بر روی مزارع می‌شنوید ، نفس را از سینه شما بیرون می‌کشد ."
ارشد from ، تگزاس ، یکی از اعضای talons برای taps است ، به این دلیل که the university's " Warhawk " است - اشاره‌ای به هواپیمای جهانی دوم ( گلن کورتیس ) که متعلق به زمان جنگ جهانی دوم است . همه آن‌ها اعضای گروه ترومپت ulm هستند: هفت بوق و سه دانش‌آموز دیگر که توسط پروفسور اریک Siereveld دستیار تدریس شده‌اند .
Siereveld گفت : " هنگامی که او برنامه داوطلبانه را پیشنهاد داد همه آن‌ها به سر خود پریدند و توضیح دادند که چرا احساس می‌کند مهم است .
او گفت که اعضای خدمات شایسته این افتخار هستند.
او گفت : " آن‌ها بیش از اندازه برای ما قربانی کرده‌اند که نمی‌دانیم چه چیزی در دراز مدت یک تصدیق نسبتا ً کوچک از قربانی کردن آن‌ها است ."
پنتاگون تخمین زده‌است که ۱۰ تا ۱۵ درصد از خانواده‌های سربازان ارتش و سربازان قدیمی خواهان یک مراسم تدفین با افتخار نظامی هستند : حداقل ، یک گارد احترام نظامی دو نفره ، تا کردن و ارائه پرچم آمریکا و یک بازخوانی از taps .
اما به عنوان مرگ در عراق و در بین سربازان قدیمی نظامی و تعداد of نظامی و trumpeters های نظامی کوچک‌تر شدند ، کنگره در سال ۱۹۹۹ قانونی را تصویب کرد که در آن هیچ بازیکن برنجی در دسترس نبود . پنتاگون در سال ۲۰۰۳ آنچه را که آن را یک bugle تشریفاتی می‌نامد ، در صورت امکان ، تایید کرد . هر کسی می‌تواند آن را بازی کند، چون یک چیپ که یک نوار دیجیتال از تلفن را در دست دارد درون یک سخنگوی مخروطی قرار دارد که به زنگ instrument's نصب شده‌باشد .
" یک فرد متوسط ممکن است متوجه نشود که یک bugler زنده نیست . اما هر موسیقی‌دان یا هر کسی که حتی در یک گروه باشد می‌تواند تفاوت را بیان کند ." او گفت : به او ، به نظر ضعیف و لاغر به نظر می‌رسد .
حداقل سه گروه ملی وجود دارند که برای رقابت با داوطلبان در حال بازی با مراسم خاکسپاری سربازان قدیمی تشکیل شده‌اند . بنیانگذار روز تام of ، ایلینویز ، گفت که Bugles در سراسر آمریکا که در سال ۲۰۰۰ شکل گرفت ، ۵، ۰۰۰ عضو دارد که در این مراسم تدفین شرکت کرده‌اند . دیگری taps برای سربازان قدیمی است که توسط Jari Villanueva از Catonsville مریلند که بلافاصله به یک ایمیل پاسخ نداد ، تاسیس شد .



تدریس رایگان ساکنان خانه عضویت مجانی دریافت کنندگان فواید تحصیل فرزندان مجرد





گروه جوانان ترومپت & taps ، که موسیقی دانان دبیرستان را به کار می‌گیرند، از زمانی که کتی پیش از اوکلاهاما سیتی ، اوکلاهاما ، آن را به عنوان پروژه جایزه طلایی دختر خود در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی کرد ، ملی شده‌است . پیش از این در یک ایمیل حدود ۱۰۰ عضو دارد .
پیش از این، اکنون که در موسسه فن‌آوری مد مطالعه می‌کند، گفت که اغلب گروه‌های فعال در اوکلاهما ، تگزاس ، ایلینویز ، و ویسکانسین هستند که به غیبت‌های غیرموجه در مراسم خاکسپاری سربازان قدیمی کمک می‌کنند . هیات آموزش و پرورش وست West به چنین غیبت‌های کمک می‌کند .
او نوشت : " دانشجویانی که نتوانسته اند از بازی مدرسه در مراسم خاکسپاری در روزه‌ای آخر هفته و مدارس معاف شوند و بیشتر ساعات داوطلب خود را صرف بازی در مراسم اهدای گل و رویداده‌ای اجتماعی برای تجلیل از سربازان قدیمی کنند ."
Siereveld گفت که او یک گروه مجزا تشکیل داده‌است زیرا " من می‌خواستم فرهنگی در ulm ، روح رفاقت با جامعه ایجاد کنم . من فکر می‌کنم بخش مهمی از آنچه که دانشگاه انجام می‌دهد - به جامعه که برای ما فراهم می‌کند را می‌دهد ."
Siereveld گفت که او در حدود ۳۵ تا ۴۰ مراسم تدفین نظامی در طول این سال‌ها بازی کرده‌است .



کنگره قانونی شرایط مراقبت انگیزه خوب قطع عضو جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه سوالات متداول پردیس بدون کنکور - شرایط پذیرش پردیس خودگردان





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی