soldiership

  • ۰
  • ۰

صلیب سرخ

نویسنده: پاتریشیا هالی
از آنجا که برخی بازنشستگان ارتش و اعضای گارد ملی و اعضای ذخیره که کارمندان فدرال هستند , در نتیجه تعطیلی نسبی دولت , حقوق نمی‌گیرند - - به کل گارد ساحلی که از آن زمان پرداخت نشده است - - جوامع کمک‌های نظامی برای کمک به کاهش بار مالی خود گام برمی دارند .
هجوم کمک‌های اهدایی , از جمله یک میلیون دلار هدیه از سوی دولت , باعث شده‌است تا حفاظت ساحلی باعث افزایش حداکثر مبلغی شود که یک عضو می‌تواند وام بگیرد . مردان و زنان گارد ساحلی , و نیز کارمندان غیر نظامی , واجد شرایط وام به دلار می‌باشند , در حالی که افراد وابسته به افراد وابسته واجد شرایط دریافت وام‌هایی به ارزش دلار می‌باشند . حدود قبلی به ترتیب 166 / 000 و ۱ دلار بود .
برای به دست آوردن وام , پرسنل گارد ساحلی و غیر نظامیان غیر نظامی تشویق می‌شوند تا اسناد لازم را تکمیل کنند و با صلیب‌سرخ آمریکا تماس بگیرند تا این روند را کامل کنند یا صلیب‌سرخ را با صلیب‌سرخ تماس بگیرند .
شهروندان غیرنظامی باید فرم جداگانه‌ای داشته باشند و با یک دفتر هم‌کاری دو جانبه ساحلی برای کمک تماس بگیرند .
اگر تعطیلی ادامه یابد بازنشستگان از بازنشستگان حفاظت می‌کنند .
کمک‌های اضطراری ارتش , وام‌های بدون بهره را به سربازان بازنشسته و همچنین افسران بازنشسته ارتش و نیروهای گارد ملی ارتش که کارمندان فدرال در مرخصی هستند , فراهم می‌کند .
این برنامه به ارائه کمک برای هر دوره پرداخت از دست رفته در طول تعطیلی ادامه خواهد داد و کسانی را که نیاز به بازدید از دفتر نمایندگی یا تماس با صلیب‌سرخ آمریکا دارند را تشویق می‌کند .
ری می سون , رئیس بازنشسته ارتش , گفت : " ماموریت ما این است که هزینه مالی سربازان و خانواده‌هایشان را کاهش دهیم و به شدت احساس کنیم که این کار درست است . "
به گفته شلی مارشال , معاون بازنشسته نیروی دریایی و رئیس اداره توسعه و ارتباطات , نیروی دریایی و نیروی دریایی , و وابسته به اعضای فعال و نیروهای ذخیره که تحت‌تاثیر کارکنان فدرال قرار دارند , کمک‌های مالی تامین خواهند کرد .



صلاحیت رسیدگی هزار سرباز مفطع کارشناسی همسران سربازان جان ولز شرایط تدفین



براساس این وب سایت , این جامعه برای کمک به هزینه‌های اولیه زندگی و صورت‌حساب‌های اضطراری در طی تعطیلی آماده است . برای پیدا کردن نزدیک‌ترین دفتر تماس بگیرید یا با صلیب‌سرخ آمریکا تماس بگیرید .
به گفته جان هاپر , افسر ارشد اجرایی شرکت نیروی هوایی , برای بازنشستگان و خانواده‌های نیروی هوایی , جامعه کمک‌های نیروی هوایی هیچ برنامه ویژه‌ای برای تعطیلی دولت ندارد , اما شاخص‌های مناسب بودن آن برای وام‌ها " اجازه می‌دهد تا به هوانوردان بازنشسته که کارمندان و خانواده‌های مدنی هستند کمک کند . "
هاپر گفت : " نیروی هوایی بازنشسته که برای کارمندان دولتی اتفاق می‌افتد , همیشه می‌تواند برای کمک به ما بیاید زمانی که از دست دادن چک حقوق , یک وضعیت اضطراری مالی ایجاد می‌کند . " به همین ترتیب , گرچه همسر نیروی هوایی قابل قبولی برای کمک نیست , خانواده نیروی هوایی او واجد شرایط همسر فعال هستند . "
از آنجا که دپارتمان دفاع از طریق سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا تامین مالی می‌شود , اعضای آن , بازنشستگان و کارمندان غیر نظامی نیز حقوق خود را طبق برنامه دریافت می‌کنند . بنا بر اعلام سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا , اداره امور سربازان قدیمی نیز سال گذشته تحت لوایح مربوط به تخصیص بودجه به طور کامل تامین مالی شد , بنا بر این سربازان قدیمی به دریافت جبران خسارت ماهانه خود ادامه خواهند داد .
" پاتریشیا مک گری " را می‌توان در سایت facebook.com / cnnstudentnews به دست آورد . او را در تویی‌تر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
سرفصل‌های پشتیبانی مالی از موضوعات نگهبان ساحلی از مزایای کهنه سرباز گارد ملی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


موسیقی دانان فرزندان مجرد کنگره قانونی شرایط مراقبت جزئیات پروژه کسری خدمت نظام وظیفه خرید کارت انتخاب رشته مجازی کنکور 96 و نحوه ثبت نام




منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی