soldiership

  • ۰
  • ۰

مسیر

در ماه اوت ، استخدام کنندگان یک پیام گروهی به WhatsApp فرستادند که خواستار " داوطلبان بین‌المللی " بودند که می‌خواهند قبل از پایان ماه وارد کردستان عراق شوند . این پیام به امضای " انقلاب اسلامی " رسیده‌است .

advertisement

با این حال ، آن‌ها مستقیما ً به سمت میدان نبرد حرکت نمی‌کنند . وی گفت که نوری محمود ، سخنگوی for در عین عیسی در شمال شرقی سوریه ، گفت که خارجی‌ها تنها پس از دریافت آموزش‌های ایدئولوژیک ، نظامی و زبانی به سربازان کرد محلی ملحق می‌شوند . آن‌ها در مورد نحوه سازگاری با جوامع آموزش‌دیده اند ."

چند نفر از خارجی‌ها هنوز با کردها هستند ؟

آمار دقیقی برای افرادی که در حال مبارزه با the هستند ، و همچنین ائتلاف وسیع‌تر نیروهای دفاع سوریه ، مشخص نیست . آقای محمود گفت که تعداد زیادی خارجی در Y.P.G. وجود دارد ، اما او نمی‌تواند کل دقیق را بدهد .

وزارت امور خارجه در مورد تعداد آمریکایی‌هایی که برای پیوستن به شبه نظامیان کرد به سوریه سفر کرده بودند ، به همان اندازه مبهم بود .

یک سخنگوی وزارت امور خارجه با پست الکترونیکی گفت : " شهروندان "U.S. ملزم به ثبت سفر خود به یک کشور خارجی با ما نیستند ، بنابراین ما نمی‌توانیم تعداد شهروندان آمریکایی را که به یک کشور خاص رفته‌اند را ردیابی کنیم .

اما با وجود این خطرات ، مردم چندین سال است که این سفر را انجام می‌دهند . Brusk Hasaka ، سخنگوی نیروهای دفاع سوریه در Afrin ، گفت که در حال حاضر ۱۵۰ مبارز خارجی در صفوف آن‌ها وجود دارند که شامل مبارزان Y.P.G. هستند .

او گفت : " ما آمریکایی‌ها ، انگلیسی‌ها ، ژاپنی ، الجزایر و حتی چینی داریم و افزود که بسیاری مشتاق جنگیدن در Afrin هستند .

چرا مبارزات کردها در غرب کشیده شده‌است ؟

برای بسیاری از غربی‌ها که به Y.P.G. پیوستند ، ایدئولوژی چپ گرا از انقلاب به اصطلاح انقلابی ، جذاب بود . نیروهای کرد با تمرکز بر حقوق زنان ، دموکراسی و آزادی مذهب ، تصور می‌کنند قادر به دستیابی به سطح خودمختاری برای کردها در منطقه هستند . منتقدان مدعی هستند که ابتکار آن‌ها در شمال سوریه می‌تواند جوامع عرب را منحرف یا آواره کند.

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

advertisement

اگرچه بسیاری از غربی‌ها که به جنگ پیوسته‌اند ، از نژاد کردی نیستند ، آن‌ها با وعده یک دولت کردی شناسایی شدند . دوستان و خانواده رابرت Grodt ، یک آمریکایی که در سال ۲۰۱۷ در نبرد برای the در نزدیکی الرقه سوریه کشته شده‌است ، می‌گویند که او به علت اعتقاد عمیق به آرمان‌های چپ گرایانه کردها ، به این دلیل رانده شده‌است .

رون Kuby ، یکی از دوستان آقای Grodt و وکیل خانواده او ، گفت که آقای Grodt در این گروه معنایی یافته‌است .

آقای Kuby پس از مرگ آقای Grodt گفت : " راب احساس اخلاقی برای مبارزه با بی‌عدالتی و مبارزه با ظلم و ستم و تلاش برای ایجاد یک جهان بهتر را داشت و قطعا ً انقلاب Rojava شماری از مردم را جذب کرده‌است ."

مادر و خواهر آقای Grodt گفتند که او به سیاست‌های جنبش اعتقاد دارد و می‌خواهد به ساخت یک جامعه کرد کمک کند . او در ابتدا به خانواده‌اش گفته بود که قصد دارد یک پزشک باشد و در خط مقدم قرار نگیرد ، اما به زودی تغییر کرد . او در تماس تلفنی به خانه ، " آکادمی " در سوریه را که در آنجا آموزش نظامی دریافت کرده بود، توصیف کرد . او به زودی خود را در حال مبارزه با دولت اسلامی یافت .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی