soldiership

  • ۰
  • ۰

دنباله

محمد امین , یک کشاورز , با گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای خود در شهر فراه . او گفت پروژه سد راغون که در حال آبیاری استان فراه خواهد بود به او کمک خواهد کرد تا در رقابت با تولید محصول ایرانی در نیویورک‌تایمز برای نیویورک‌تایمز رقابت کند .

ایران موضوع سد را در نشست‌های دو جانبه مطرح کرده‌است و رئیس‌جمهور حسن روحانی اخیرا ً از این پروژه‌ها به عنوان آسیب رساندن به محیط‌زیست انتقاد کرده‌است .

کارگران و تجار افغانی از طریق بازاری در هرات که به خاطر مواد خوراکی و دیگر مواد غذایی در نیویورک معروف است , وارد بازار شدند .

توطئه در " ایران کوچک "

در افغانستان جایی وجود ندارد که در آن نفوذ ایران به مراتب بیشتر از شهر غربی هرات , نزدیک به مرز ایران احساس می‌شود .

دو میلیون افغانی در طول حمله شوروی در دهه ۱۹۷۰ به ایران پناهنده شدند . امروزه سه میلیون نفر در ایران زندگی و کار می‌کنند . هرات که گاهی اوقات " ایران کوچک " نامیده می‌شود , دروازه اصلی این کشورها است .

مردم هرات با لهجه ایرانیان صحبت می‌کنند . مدارس و کالج‌های ایران در خیابان‌ها صف می‌کشند . زنان در ایران چادر سیاه سر پا را می‌پوشند . فروشگاه‌ها پر از شیرینی‌های ایرانی هستند .

اما حتی وقتی شهر یکی از آرام‌ترین و آرام‌ترین و آرام‌ترین شهر هرات است .

تبلیغات

مقامات محلی می‌گویند که این شهر پر از جاسوسان ایرانی , ماموران مخفی و گروه‌های hit است و در سال‌های اخیر با ترورها و آدم‌ربایی‌ها روبرو بوده‌است . پلیس می‌گوید که ایران در حال تامین سرمایه گروه‌های شبه‌نظامی و تبهکاران مجرم است . شهردار سابق می‌گوید که از تروریسم حمایت می‌کند .

ایران دائما ً در سایه کار می‌کند . مقامات افغان می‌گویند که هدف این است که از طریق رشوه دادن, نفوذ یا خشونت تلاش‌های قدرت‌های محلی را به نفع خود انجام دهد .

یک روز در ماه ژانویه , پلیس مبارزه با تروریسم هرات ماموران مخفی را برای بیرون راندن خانه یکی از مردان خود مستقر کرد . دو غریبه که سوار بر موتورسیکلت بودند ظاهرا ً در خانه جاسوسی می‌کردند , بنابراین ماموران مخفی به جاسوسی برای جاسوسی فرستاده می‌شدند .

در عرض چند ساعت , پلیس مردان را بازداشت و پوشش آن‌ها را منفجر کرد : آن‌ها قاتلان ایرانی بودند . مسافر مسلح به اسلحه کمری بود .

ساکنان هرات در حال راه رفتن بر روی پلی در شهر که در آن , در ماه ژانویه , پلیس دو مرد ایرانی را که مسلح بودند و اسناد جعلی حمل می‌کردند , متوقف کرد .

اعتبار

برایان دنتون برای نیویورک‌تایمز

تصویر

ساکنان هرات در حال راه رفتن بر روی پلی در شهر که در آن , در ماه ژانویه , پلیس دو مرد ایرانی را که مسلح و مسلح بودند , متوقف کرد .

مقامات پلیس گفتند که آزمون‌های پزشکی قانونی بعدها کشف کردند که یکی از این سلاح‌ها در قتل یک شهروند ایرانی در ماه گذشته در هرات مورد استفاده قرار گرفته بود .

دو ایرانی هنوز در بازداشت هستند و هنوز متهم هستند . آن‌ها منبع درگیری میان ایران و افغانستان شده‌اند .

ایران آن‌ها را انکار کرد و به کارت‌های شناسایی افغان اشاره کرد , اما مقامات افغان آن‌ها را در تلویزیون نشان دادند و گفتند که مقامات دولتی و مرکزی ایران رشوه داده‌اند و به آن‌ها قول داده‌اند که هر هفته ویزا بگیرند تا به دوستان و همکاران ایرانی تسلیم شوند . افغان‌ها در حال بازدید از تجارت , دریافت مراقبت‌های پزشکی و دیدن خانواده هستند.

تبلیغات

یک عضو سابق سرویس پلیس افغان که اکنون در زندان پل خمری است . او متهم به یک مامور مخفی ایرانی پس از تیراندازی یک مربی آمریکایی به مرگ در مقر پلیس کابل در کابل بود و به مرگ محکوم شد .

nt در تیم ایران



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی