soldiership

  • ۰
  • ۰

دلگیر

پنتاگون در تلاش برای تغییر علامت تجاری درگیر شده‌است , با این حال , همچنان که این نیرو در ابتدا به عنوان یک نیروی مرزی توصیف می‌شد , ترکیه را به هراس از حضور هزاران سرباز کرد که تحت حمایت آمریکا بودند , قرار داد . مقامات نظامی اکنون می‌گویند که وظایف آن عمدتا ً داخلی است .

بحث بر سر مشارکت با کردها انجام می‌شود زیرا کردها همچنان نقش مهمی را در کنار آمریکایی‌ها در سوریه بازی می‌کنند .

فرماندهی مرکزی ارتش روز سه‌شنبه اعلام کرد که حدود ۳۰ هزار نفر از مبارزان دولت اسلامی در حملات هوایی آمریکا در نزدیکی دمشق در سال گذشته کشته شده‌اند . مقامات آمریکایی گفتند که شبه نظامیان تحت رهبری کردی که نیروهای دموکراتیک سوریه نامیده می‌شدند , به هدایت حملات هوایی کمک کردند .

سخنگوی نیروهای عملیات ویژه در عراق و سوریه , در بیانیه‌ای گفت : " این حملات تاکیدی است بر اینکه جنگ برای آزادسازی سوریه از همه دور است . " " شرکای ما هنوز هم در حال پیشرفت و فداکاری روزانه هستند و ما همچنان در حال یافتن , هدف قرار دادن و کشتن تروریست‌های داعش هستیم که قصد دارند دست افراط‌گرایی خود را در منطقه نگه دارند . "

مقامات ارشد پنتاگون و فرماندهان آمریکایی می‌گویند که کرده‌ای سوریه احتمالا ً به عنوان ستون فقرات نیروهای متحد در سوریه برای ماه‌ها خدمت خواهند کرد .

فرمانده ارشد فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده جوزف آل . در مصاحبه‌ای در ماه گذشته گفت که نیروهای آمریکایی تا زمانی که نیاز به شکست دولت اسلامی داشتند در شرق سوریه باقی خواهند ماند .

ژنرال همایون گفت : " کاری که ما نمی‌خواهیم انجام بدهیم این است که اوضاع خراب شود . " "

نیروهای ائتلافی به آخرین بازمانده‌های حکومت اسلامی در دره فرات سوریه در نزدیکی مرز عراق حمله می‌کنند . اما با افول این کمپین , مشارکت آمریکا با کردها آن را در تضاد مستقیم با ترکیه قرار می‌دهد . او افزود : " فکر می‌کنم ما نباید این شانس را به آن‌ها بدهیم . " در غیر اینصورت , افغانستان به رقابت آزاد این کشورها داده خواهد شد . "

وزیر خارجه سابق افغانستان , رنگین رنگین, سپنتا هشدار داد که این کشور در تلاش برای مبارزه بیشتر قدرت‌های سنی از خلیج‌فارس و ایران است .

او گفت : " افغانستان باید رقابت قدرت‌های منطقه‌ای را ادامه دهد . " ما آسیب‌پذیر هستیم . "

برخی از مقامات خوشبین هستند که ایران دشمن افغانستان نیست , اما این دیدگاه مختلط است .

عبدالله عبدالله , مدیر اجرایی ارشد دولت افغانستان , درباره روابط با ایران گفت : " سطح خوبی از درک وجود دارد . "

تبلیغات

او گفت : " آنچه ما می‌شنویم این است که تماس‌های با طالبان آن‌ها را به دنبال صلح به جای فعالیت‌های نظامی تشویق می‌کنند . "

محمد آصف رحیمی , فرماندار هرات , هشدار داد که اگر فرح به طالبان بیافتد , کل منطقه غربی برای شورشیان باز خواهد شد .

او گفت که دخالت ایران اکنون تا حدی افزایش‌یافته است که کل کشور را در معرض خطر تصاحب طالبان قرار می‌دهد نه تنها استان او .

اما می ‌توان از آن پیش‌گیری کرد .

او گفت : " واقعیت این است که آمریکا این خلا را ایجاد کرده‌است . " " این خلا کشورها را به درگیر شدن تشویق کرد . مساله سوریه به ایران و روسیه اطمینان داد و اکنون اعتماد به نفس در افغانستان بازی می‌کند . "

پلی در فرح که تقریبا ً در ماه اکتبر به دست نیروهای طالبان تحت حمایت ایران گرفته شده‌بود , حمله بزرگی به شهر انجام داد .

اعتبار

برایان دنتون برای نیویورک‌تایمز

تصویر

پلی در فرح که تقریبا ً در ماه اکتبر به دست نیروهای طالبان تحت حمایت ایران گرفته شده‌بود , حمله بزرگی به شهر انجام داد .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی