soldiership

  • ۰
  • ۰

تالک

جنگجویان خارجی به شبه نظامیان کرد در سوریه در نبرد علیه ترکیه حمله کردند.

گفته می‌شود که تصویری از فیلمی که در روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که مبارزان خارجی در واحدهای حفاظت از مردم کرد به نام the که در Afrin سوریه وارد می‌شوند ، مبارزان خارجی را نشان می‌دهد .

اعتبار

انتشارات YPG

تصویر

گفته می‌شود تصویری از فیلمی که در روز جمعه منتشر شد ، نشان می‌دهد که مبارزان خارجی در واحدهای حفاظت از مردم کرد به نام the که در Afrin ، Syria.Cred itCreditYPG وارد می‌شوند ، به مبارزان خارجی نشان داده می‌شود .

نویسنده: مگان کلاهرتی

۲۷ ژانویه ۲۰۱۸

مردان در لباس‌های نظامی ، برخی صورت‌های خود را پوشش می‌دهند و تفنگ‌های تهاجمی را در دست می‌گیرند ، در یک باغ میوه می‌ایستند و اعلام کرده‌اند که برای دفاع از مردم کرد به یک منطقه جنگی در شمال سوریه سفر کرده‌اند .

یکی با لهجه فرانسوی صحبت می‌کند ، دیگری با لهجه آمریکایی . با این حال ، یکی دیگر از شهروندان چینی - بریتانیایی است که بعدا ً در مصاحبه‌ای با تلفن تایید کرد که در سوریه است ، در منطقه در مرکز نبرد با ترکیه .

افرادی که در این ویدیو در روز جمعه به یوتیوب ارسال شده‌اند ، پس‌زمینه‌های مختلفی دارند . با این حال ، همه آن‌ها خودشان را با نام guerre Kurdish شناسایی کردند ، که پس از پیوستن داوطلبانه به یک شبه نظامیان در یکی از خطرناک‌ترین مناطق جنگی دنیا ، اتخاذ شد .

advertisement

آن‌ها در میان ده‌ها جنگجو در سراسر کره زمین قرار دارند که به واحدهای حفاظت از مردم کرد نیز پیوسته‌اند که با حروف اول کرد به نام Y.P.G. شناخته می‌شود تا در نبرد سوریه سلاح به دست بگیرند . آن‌ها می‌گویند که برای کمک به کردها ، گروهی که مدتهاست به حاشیه رانده شده‌اند ، بدون یک کشور خودشان ، بلکه کنترل قلمرو در درگیری‌های سوریه را به دست گرفته‌اند .

داوطلبان بین‌المللی به بسیج جمعی برای دفاع از AfrinCreditCreditVideo توسط دفتر انتشارات YPG join پیوستند .

در حالی که کرده‌ای سوریه با ایالات‌متحده در مبارزه با دولت اسلامی ، بازپس گرفتن روستاها و شهره‌ای این گروه افراط‌گرا ، شریک بوده‌اند ، در آخرین فصل پیچیده درگیری با تغییر جدیدی روبرو هستند . ترکیه می‌گوید که کردها در کنترل منطقه of در استان ادلب در شمال سوریه یک تهدید تروریستی هستند و ترک‌ها به تازگی عملیاتی را برای بیرون راندن آن‌ها آغاز کرده‌اند .

اکنون برخی از کسانی که در کنار کردها مبارزه می‌کنند قول داده‌اند که علیه ترکیه مبارزه کنند . برای غربی‌ها ، حمایت شخصی آن‌ها از دیدگاه این گروه تا حد زیادی با منافع ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای بسیاری از جنگ مطابقت دارد . ایالات‌متحده حمایت مادی و آموزش نیروهای دفاعی سوریه را - تحت سلطه مبارزان کرد - در مبارزات خود علیه دولت اسلامی تامین می‌کند . اما ترکیه سازمان تروریستی را یک سازمان تروریستی می‌داند ؛ چرا که بسیاری از رهبران آن با حزب کارگران کردستان که به نام P.K.K. نیز شناخته می‌شود ، ارتباط دارند و مبارزان غربی را مستقیما ً با متحد ناتو معاوضه می‌کنند .

این چیزی است که شما باید در مورد خارجی‌ها در the و آنچه در سوریه انجام می‌دهند بدانید .

خارجی‌ها در حال ملحق شدن به شبه نظامیان هستند ؟

در طول جنگ سوریه ، شبه نظامیان کرد خود را در دسترس غربی‌ها قرار داده‌اند تا به نبرد بپیوندند و به سوریه خوشامد بگویند و به آن‌ها آموزش دهند . اعضای شبه نظامیان حضور رسانه‌های اجتماعی فعالی در برابر نیروهای بین‌المللی دارند و آن‌ها به طور منظم به روز رسانی ‌ها ، اغلب به زبان انگلیسی ، و نه تنها بر روی جنگ بلکه بر دیدگاه خود برای یک جامعه مستقل کرد منصوب می‌شوند . آن‌ها جنبش خود را انقلاب Rojava می‌نامند ، نامی که کردها به منطقه شمال شرقی سوریه داده‌اند که اکنون کنترل آن را در دست دارند .

- واحدهای دفاع Rojava | YPG ( @ DefenseUnits ) ۲۶ دسامبر ۲۰۱۷

براساس حساب‌های جنگنده‌های بین‌المللی و خانواده‌هایشان ، و وب سایت خود Y.P.G. ، سربازان با یک نماینده آنلاین تماس برقرار می‌کنند و سپس مکالمات را بر روی برنامه‌های پیام‌رسانی رمزنگاری شده جابجا می‌کنند . در آنجا ، آن‌ها سفر به منطقه را ترتیب می‌دهند که نوعا ً از طریق منطقه کردستان عراق وارد سوریه می‌شوند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی