soldiership

  • ۰
  • ۰

استاکر

اما درست زمانی که مبارزان زن در دفاع از Kobane و آزادسازی Raqqa مفید بودند - جایی که هدف اصلی آزادی زنان Yazidi بود که جهادی‌ها به عنوان برده آنجا برده بودند - بنابراین ما در برابر مهاجمان در Afrin مقاومت خواهیم کرد .

مبارزه کردن برای این کار ارزش زیادی دارد . تا قبل از هجوم ترک‌ها ، ما قادر بودیم Afrin را به عنوان پناهگاهی برای کسانی که از ترس جنگ داخلی می‌گریختند حفظ کنیم . ما برای توسعه نهاده‌ای دموکراتیک خودمان کار کردیم .

اگرچه فقیر و عمدتا ً بدون کمک‌های خارجی ، ما آنچه را که با پناهندگان داریم را به نقطه‌ای تقسیم کرده‌ایم که جمعیت منطقه به اندازه کافی به آن‌ها رسیده باشد.

ما در حفظ فلسفه دموکراسی دموکراتیک ، شوراهای محلی را تاسیس کردیم تا همه بتوانند در تصمیماتی که بر همسایگان و جوامع خود تاثیر می‌گذارند ، شرکت کنند . ما به طور مستقل انتخابات را نظارت می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که زنان و همه گروه‌های قومی به شدت در حکمرانی نمایش داده می‌شوند . سیستم دموکراتیک ما به طور فزاینده‌ای مخالف ترکیه است ، جایی که رئیس‌جمهور اردوغان مخالف سرکوب مخالفان و متمرکز سازی قدرت بیشتر در هر روز است .

ما هزاران تن از برادران و خواهران خود را در جنگ علیه دولت اسلامی از دست داده‌ایم و اگر این تهاجم ادامه یابد ، تنها مساله زمان قبل از بازگشت باقی مانده جهادی به کنترل مکان‌هایی که ما آزاد کرده بودیم خواهد بود .

ثبت‌نام برای خبرنامه فرانک Bruni's

هر هفته خبره‌ای خصوصی بیشتری به دست می‌آورید ، less های سیاسی ، newsmakers های فرهنگی و بیشتر با تفسیر انحصاری فرانک برونی .

امضا

تبلیغ

و خود نیروهای ترکیه که با گروه‌های افراطی متحد شده‌اند تهدیدی جدی برای جوامع مسیحی و مسیحی our و Armenian محسوب می‌شوند . هواپیماهای ترکیه کودکان و غیرنظامیان را می‌کشند و روستاهای ما را نابود می‌کنند . آن‌هایی که به اینجا پناه برده بودند فرار کرده‌اند و دیگر پناهگاهی برایشان باقی نمانده است.

ما از قدرت‌های غربی می‌خواهیم که براساس اصول آن‌ها عمل کنند . چرا یک حمله وقیحانه و بی‌دلیل به مردان و زنانی که شانه به شانه با شما در برابر تاریکی دولت اسلامی ایستاده بودند را محکوم نمی‌کنید ؟ اکنون یک شیطان متفاوت ، که از ترکیه به شدت غیر دموکراتیک است ، قصد دارد دموکراسی نوپای ما را نابود کند . و این بار ، ادعا می‌کند که به نام شما عمل می‌کند . آیا قدرت‌های غربی در حال حاضر بر این باورند که تعهد به آرمان‌های دموکراتیک خود، تروریسم است ؟ از سوی دیگر ، آقای اردوغان دشمن زنانی است که او آن‌ها را " نیمی از مردم " و دیدگاه of fundamentalist اش را بدتر کرده‌است . CreditCreditY . دفتر مطبوعاتی P.G.

برای آن‌هایی که از جنگ جان سالم به در می‌برند ، اگر تصمیم بگیرند به خانه برگردند ، درگیری‌های بیشتری در انتظارشان است . در هر دو کشور بریتانیا و ایالات‌متحده ، افرادی که به وطن بازگشته اند در ارتباط با زمان خود در سوریه با موشکافی بیشتری مواجه هستند و ممکن است به صورت بالقوه با پی‌گرد قانونی مواجه شوند .

یکی از مردانی که در دو فیلم اخیر که توسط بی‌بی‌سی منتشر شد ، توسط بی‌بی‌سی به عنوان شهروند انگلیسی از تبار چینی به نام هوانگ لی شناسایی شد و گفت که او از عواقب احتمالی قانونی در صورت بازگشت به انگلستان آگاه است .

آقای لی به بی‌بی‌سی گفت : " من واقعا ً امیدوارم که بتوانم برگردم ، اما نمی‌خواهم برگردم و دستگیر شوم . من نمی‌خواهم به خانه برگردم و تبدیل به یک تروریست شوم ."

آقای لی در تماس تلفنی تایید کرد که به Afrin رسیده‌است ، اما گفت که او قادر به گفتن بیشتر از این نیست که این منطقه اخیرا ً بمب‌گذاری شده‌است .


منبع سایت سربازی


  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی