soldiership

  • ۰
  • ۰

همسر داعش

همسران و فرزندان داعش : warehoused در سوریه ، خانه بازگشت ناخواسته

" چه کسی مسئول ما است ؟ سارا ابراهیم ، ۳۱ ساله ، یکی از بیش از ۲، ۰۰۰ زن خارجی و کودکانی که در اردوگاه‌ها در شمال سوریه ، بدون هیچ گونه انتظار قابل‌پیش‌بینی ، دستگیر شده‌اند .

اعتبار

Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز

تصویر

" چه کسی مسئول ما است ؟ سارا ابراهیم ، ۳۱ ساله ، یکی از بیش از ۲، ۰۰۰ زن خارجی و کودکانی که در اردوگاه‌ها در شمال سوریه به سر می‌برند با هیچ وجه قابل‌پیش‌بینی out.Cred itCreditIvor برای نیویورک‌تایمز

نوشته بن هوبارد

۴ ژوییه ۲۰۱۸

۴۳۳

Leer و espanol

ROJ ، سوریه - وقتی شوهرش خانواده خود را از مراکش ریشه‌کن کرد تا تحت حکومت اسلامی در سوریه زندگی کند ، سارا ابراهیم حق انتخاب کمی داشت ، اما پیش رفت . بعد از اینکه او ناپدید شد - او بر این باور است که در یک حمله هوایی در یک زندان کشته شد - او با دو پسرش گریخت .

آن‌ها سال گذشته دستگیر شدند و از آن زمان در این اردوگاه پر گرد و غبار آلود در شمال شرقی سوریه دستگیر شده‌اند . آن‌ها در میان بیش از ۲، ۰۰۰ زن و کودک خارجی در چنین کمپ‌هایی که در برزخ قانونی و سیاسی به دام افتاده‌اند ، قرار دارند .

کشورهای زادگاهشان آن‌ها را نمی‌خواهند ، زیرا می‌ترسند که آن‌ها بتوانند ایدئولوژی افراطی اسلام گرا را گسترش دهند . مقامات کرد که این منطقه جنگی بدون تابعیت را اداره می‌کنند نیز نمی‌خواهند آن‌ها را دستگیر کنند و بگویند که این کار آن‌ها برای بازداشت نامحدود شهروندان کشورهای دیگر نیست .

خانم ابراهیم ، ۳۱ ساله ، گفت : " شما به ما گفته‌اید که شام را ترک کنیم و ما از آنجا می‌رویم ، اما ما هنوز در شام و شام در نظر گرفته می‌شویم " . چه کسی سرنوشت ما را تعیین خواهد کرد ؟ "

advertisement

اصطلاح به اصطلاح "خلیفه دولت اسلامی " که زمانی بخش‌های وسیعی از سوریه و عراق را گسترش داد ، ده‌ها هزار میهن‌پرست را از سراسر جهان که برای مبارزه یا زندگی در آنچه که به عنوان یک جامعه اسلامی خالص در نظر گرفته شده‌بود ، کشید . در میان آنان زنان بسیاری بودند که شوهران یا پدران آن‌ها را باخود می‌آوردند . برخی دیگر تنها ماندند و ازدواج کردند ، یا پس از رسیدن آن‌ها مجبور به ازدواج شدند .

اما با فروپاشی خلافت توسط شبه نظامیان کرد که توسط یک ائتلاف نظامی به رهبری ایالات‌متحده حمایت می‌شدند، بسیاری از افراد کشته یا دستگیر شدند . همسران و کودکانی که زنده ماندند در اردوگاه‌ها مانند این ، ناخواسته توسط هر کسی ، جان سالم به در بردند.

عبدالکریم عمر ، یکی از مقامات اداره محلی که به متقاعد کردن دولت‌ها برای بازگشت شهروندان خود متهم شده‌است ، گفت : " ما مسئولانه کار می‌کنیم ، اما جامعه بین‌المللی می‌کوشد تا از مسئولیت‌های خود بگریزد ."

وی گفت : " این یک گلوله آتش است که همه می‌خواهند از شر آن خلاص شوند و به سوی ما پرتاب کنند ."

عدم وجود برنامه‌ای برای رسیدگی به بازداشت شدگان بخشی از بی‌نظمی گسترده‌تر در سرزمین‌هایی است که از جهادی‌ها آزاد شده‌اند . در عراق ، بسیاری از زنانی که زمانی در میان آن‌ها زندگی می‌کردند با محاکمه سریع و محکومیت مرگ به اتهام حمایت از دولت اسلامی روبرو بودند .

در سوریه ، آن‌ها به طور موثر زندانیان در کمپ‌های کثیف در منطقه‌ای تحت کنترل هیچ مرجع شناخته‌شده بین‌المللی هستند که ممکن است قادر باشند کشورهای خود را تحت فشار قرار دهند تا آن‌ها را پس بگیرند .

Editors

classrooms Cleaner و افزایش امتیازات : با نظارت Tighter ، Head آغاز می‌کند .

 " الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.

برای N.F.L. Retirees ، opioids درد بیشتری را به همراه می‌آورد

advertisement

در یک دیدار نادر از بزرگ‌ترین این اردوگاه‌ها ، مقامات کرد به ما اجازه مصاحبه با زنان عرب را دادند که در آنجا برگزار شدند ، اما اجازه مصاحبه با زنان غربی برای ترس از اینکه مذاکرات با دولت‌های خود درباره بازگشت آن‌ها را پیچیده کند را رد کردند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی