soldiership

  • ۰
  • ۰

محقق

یک محقق ارشد برای دیده‌بان حقوق بشر گفت : " شرایط فردی اهمیتی ندارد . " " آشپزها , کارگران پزشکی , همه به مجازات مرگ محکوم شده‌اند . "

او گفت که بار پایین محکومیت تحت قانون , به این معنی است که دادگاه‌ها به دنبال تحقیق درباره برخی از بدترین جنایاتی هستند که اعضای دولت اسلامی مرتکب شده‌اند , مانند بردگی , تجاوز یا کشتارهای غیرقانونی .

وزارت دادگستری عراق چنین انتقاداتی را رد می‌کند و یکپارچگی قضات و استانداردهای آن را می‌ستاید . ستار الشیخ , یک قاضی و سخنگوی وزارت دادگستری , گفت : " اگر شواهدی وجود داشته باشد, مظنونان تحت تعقیب قرار می‌گیرند و اگر مدرکی وجود نداشته باشد , آن‌ها آزاد می‌شوند . "

دولت آمار مربوط به بازداشت شدگان تروریسم خود را منتشر نکرده است , اما دو تن از مردم با دادگاه آشنا هستند که مجاز به صحبت با روزنامه نگاران نبوده اند و گفته‌اند که تقریبا ً ۹۰ تن از مردم به ظن روابط با دولت اسلامی از زمانی که اکثریت افراد دستگیر شده‌اند , بازداشت شده‌اند .

دیده‌بان حقوق بشر در ماه دسامبر برآورد کرد که حداقل سه نفر متهم به ارتباط با دولت اسلامی توسط مقامات عراقی دستگیر شده‌اند . در ماه گذشته , اسوشیتد پرس گزارش داد که عراق در زمان اتهامات مبنی بر ارتباط با دولت اسلامی یا سایر جرایم مرتبط با تروریسم , حداقل سه نفر را بازداشت یا زندانی کرده‌است .

امضا برای مترجم

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

ثبت‌نام

تبلیغات

بسیاری از این بازداشت شدگان در میدان نبرد دستگیر شدند . برخی , براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از جاسوسان و بازجویی‌ها , دور از نبرد بازداشت شدند .

افراد آواره در سال گذشته در یک مرکز غربالگری کرد در شهر سلیمانیه عراق صف کشیده بودند. افسران اطلاعاتی کرد سعی کردند با دولت اسلامی مقابله کنند .

اعتبار

برام برام / اسوشیتد پرس

تصویر

افراد آواره در سال گذشته در یک مرکز غربالگری کرد در شهر سلیمانیه عراق صف کشیده بودند. افسران اطلاعاتی کرد تلاش کردند تا مشخص کنند که چه کسی با دولت اسلامی و با مطبوعات جانسن صحبت می‌کند .

مقامات اطلاعاتی عراق می‌گویند که بازداشت شدگان با ارزش بالا , افرادی که متهم به دخالت در حملات تروریستی خاص هستند, به طور جداگانه از اکثریت زندانیان بازداشت می‌شوند که گمان می‌رود در کاغذبازی در سطح پایین هستند .

به گفته این دادگاه , از تابستان امسال , بیش از ۱۰۰ مورد به دادگاه‌ها ارجاع داده شده‌اند . آن‌ها گفتند که تا به امروز , تقریبا ً ۱۰۰ محاکمه به اتمام رسیده‌است .

آن‌ها نگفتند که چند نفر مجازات اعدام را دریافت کرده‌اند , یا چند اعدام انجام شده‌است .

وزارت دادگستری طی بیانیه‌ای اعلام کرد : " دولت در روز دوشنبه برای " جنایات تروریستی " اعدام شد و وعده دولت برای کشتن افراد مسئول ریخته شدن خون در عراق را اجرا کرد . "

در میان کسانی که جدا از جمعیت عمومی زندان برگزار شد , تقریبا ً همه زنان خارجی و کودکان غیر خارجی هستند که اکثریت آن‌ها در ماه اوت گذشته به نیروهای امنیتی عراق تسلیم شدند تا شهر تال را آزاد کنند. بیشتر این بازداشت شدگان ترک , روسی و آسیای مرکزی هستند .

عراق می‌گوید که اگر شواهدی آن‌ها را به دولت اسلامی متصل کند مصمم است که آن‌ها را محاکمه کند , اما برخی از کشورهای خود , از جمله عربستان‌سعودی , خواستار استرداد برخی از شهروندان خود شده‌اند . مقامات هر دو کشور گفتند که کشورهای دیگر مانند بریتانیا و فرانسه تمایلی به بازگشت شهروندان خود ندارند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی