soldiership

  • ۰
  • ۰

دولت داعشی

یکی از loophole که پناهندگان را پوشش می‌دهد باعث شده‌است تا حدود هشت ساعت در وسط شب ، از طریق مناظر زمستانی و سرد کردن cold ، قبل از رسیدن به امرسون . در حالی که توافق بین کانادا و ایالات‌متحده برای آن‌ها غیرممکن است که خودشان را در مرز حاضر کنند و تقاضای پناهندگی کنند، آن‌هایی که آن را به کشور تبدیل می‌کنند و سپس خود را به نگهبانان مرزی برسانند .

اکنون ، با توجه به عدم قطعیت و اختلال ایجاد شده توسط دستور اجرایی رئیس‌جمهور ترامپ برای مهاجرت ، مدافعان پناهندگان و گروه‌های مدافع حقوق بشر در کانادا خواهان آن هستند که دولت به رهبری نخست‌وزیر جاستین Trudeau قرارداد پناهندگان را لغو کرده یا قرارداد پناهندگان را لغو کند که به عنوان توافقنامه کشور امن کشور شناخته می‌شود . سال گذشته ، خانواده او موفق به فرار شدند و توسط نیروهای دموکرات سوریه ، شبه نظامیان تحت رهبری کرد که با یک ائتلاف تحت رهبری ایالات‌متحده برای مبارزه با جهادگرایان کار می‌کنند ، بازداشت شدند .

او گفت که او با چهار کودک ۶ تا ۱۵ ساله در اردوگاه به سر می‌برد و شوهرش به زندان انداخته شد . از آن به بعد خبری از او نشنیده است .

او گفت : " ما اشتباه کردیم ، اما هر کسی در دنیا مرتکب اشتباه می‌شود . برای کل زندگی ما ؟ یک زن مصری و دخترانش در چادر خود در کمپ Roj . حدود ۱، ۴۰۰ خارجی این اردوگاه از حدود ۴۰ کشور از جمله ترکیه ، تونس ، روسیه و ایالات‌متحده آمده‌اند .

اعتبار

Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز

تصویر

یک زن مصری و دخترش در چادر خود در کمپ Roj . حدود ۱۴۰۰ خارجی از حدود ۴۰ کشور از جمله ترکیه ، تونس ، روسیه و ایالات‌متحده States.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز وارد می‌شوند.

اما در طی راه رفتن از اردوگاه به طور غیر رسمی با زنان از فرانسه ، آلمان ، دانمارک ، هلند و تعدادی از کشورهای عربی صحبت کردیم . مقامات کرد اجازه ورود به زنان غربی را به ما ندادند .

برخی می‌گفتند که شوهرانشان آن‌ها را وادار به رفتن به سوریه کرده‌اند . دیگران گفتند که این سفر اشتباهی بوده‌است که فرزندان آن‌ها به ناحق به قیمت آن می‌پردازند .

نزدیک یک بانک مستراح ، سه زن فرانسوی و یک آلمانی - دو کودک خود را در یک کوره راه صخره‌ای در جعبه‌های پلاستیکی چرخ می‌زدند .

زن آلمانی ، روسری سر آبی تیره به دور صورت رنگ‌پریده‌اش گفت : " البته ما اشتباهاتی داشتیم ، اما هر کسی می‌تواند اشتباه کند . "

وی گفت که ۲۴ ساله بود و با همسر آلمانی خود به سوریه آمده بود و سه‌فرزند داشت . او مانند بسیاری از زنان در اردوگاه ، اعتراف کرد که او داوطلبانه آمده‌است ، اما گفت که زندگی تحت لوای جهادگرایان از آنچه که انتظار داشت بدتر بود و زمانی که فرار کردن غیر ممکن بود .

او گفت : " هیچ راهی برای رفتن وجود نداشت .

یکی از زنان Frenchwomen ، مادر ۲۸ ساله سه‌فرزند ، او را یک اشتباه بزرگ خواند .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

تبلیغ

 " آیا ما سزاوار آن نیستیم ، شما آن را چه نام می‌گذارید ، رستگاری ؟ " او پرسید : " " " طولی نکشید که تاریکی درختان و ستارگان را پوشاند . در جاده Roxham همه ساکت بودند ، به جز آب babbling در گودال . با این حال ، درست بالای مرز ، Mounties در یک تپه گل‌آلود مستقر شده بودند و منتظر رسیدن ماشین بعدی بودند . هنگام غروب ، سگ‌ها صدای عوعو سگ‌ها را از میان جنگل شنیدند و نوه‌های خانم Beshaw در حالی که other را تعقیب می‌کردند ، با دوچرخه به دور یکدیگر پدال زدند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی