soldiership

  • ۰
  • ۰

دولت داعش

دولت‌های خارجی ، از جمله ایالات‌متحده ، کمک‌هایی به دولت محلی ارائه می‌دهند، اما در مقایسه با آنچه که در مبارزات نظامی صرف کردند ، ناچیز است . و مساله بازداشت شدگان به ویژه با توجه به خطرات امنیتی برگزاری جهادگرایان باتجربه و زنان و کودکانی که در یک منطقه جنگی با آن‌ها زندگی می‌کنند ، دشوار است .

آقای عمر ، یکی از مقامات محلی ، گفت که فرمانداری محلی بیش از ۴۰۰ جنگجوی خارجی را به زندان انداخته‌است . این مقام محلی گفت که ایالات‌متحده به تامین مالی حبس خود برای جلوگیری از تجزیه زندان کمک می‌کند .

اما دولت در برخورد با زنان و کودکانی که در حال حاضر در سه اردوگاه نگهداری می‌شوند ، کمک‌های اندکی دریافت کرده‌است .

این کشور دادگاه‌های ویژه برای محاکمه سوری‌ها برای جنایاتی که در دولت اسلامی مرتکب شده‌اند ، ایجاد کرده‌است ، اما خارجیان را محاکمه نمی‌کند . و زنان و کودکان در اردوگاه‌ها متهم به ارتکاب جرم نشده اند .

رشید عمر ، ناظر کمپ ، گفت که تقریبا ً ۱۴۰۰ خارجی در اردوگاه Roj از حدود ۴۰ کشور از جمله ترکیه ، تونس ، روسیه و ایالات‌متحده هستند . وی گفت که این زنان عموما ً رفتار خوبی دارند ، اگرچه تعیین این که آن‌ها چه نقشی را ممکن است در زیر جهادی‌ها انجام داده‌اند و چه میزان از ایدئولوژی که آن‌ها هنوز تایید می‌کنند ، دشوار است .

وی گفت : " برخی از آن‌ها هنوز این ایدئولوژی را دنبال می‌کنند و کسانی هستند که به این دلیل آمده بودند که فکر می‌کردند به بهشت می‌آیند و فهمیدند که جهنم است . "

بیش از ۹۰۰ کودک که بسیاری از آن‌ها کودکان خردسال هستند در اردوگاه Roj نگهداری می‌شوند .

اعتبار

Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز

تصویر

بیش از ۹۰۰ کودک ، که بسیاری از آن‌ها کودکان خردسال هستند، در Roj Camp.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز برگزار می‌شوند .

به عنوان مثال ، خانم ابراهیم گفت که او از اعدام عمومی جهادی‌ها ، دستورها آن‌ها درباره لباس زنان و ممنوعیت آن‌ها در گوش دادن به موسیقی ، حتی در خانه خودش ، وحشت کرده‌است .

advertisement

با این حال ، بزرگ‌ترین نگرانی این است که کودکان ، بسیاری از کودکان نوپا که خود را برای پیوستن به جهادی‌ها انتخاب نکرده اند. بیش از ۹۰۰ کودک در اردوگاه Roj وجود دارند که بسیاری از آن‌ها مشکلات سلامتی دارند که سال‌ها است خارج از مدرسه بوده‌اند و فاقد هرگونه شهروندی رسمی هستند .

بسیاری از اروپاییان می‌خواهند به خانه بروند ، حتی اگر این به معنای محاکمه باشد ، اما تعداد کمی از اعراب از اینکه شکنجه یا اعدام خواهند شد ، انجام می‌دهند .

ندیم Houry ، مدیر برنامه تروریسم و مبارزه با تروریسم سازمان دیده‌بان حقوق بشر ، گفت که زنان و کودکان در یک " خلا قانونی " گیر افتاده‌اند ، در حالی که قانون بین‌المللی نیازمند این است که کشورها آن‌ها را در صورتی که راهشان را به خانه باز کنند ، بردارند .

در همین حال ، آن‌ها منتظر محاکمه برای جرایمی که ممکن است مرتکب شوند نیستند ، و هیچ وقت آزاد نخواهند بود که بروند .

آقای Houry به بهانه اینکه چرا دولت‌ها مردم خود را پس نمی‌گیرند ، مانند فقدان امکانات کنسولی یا نگرانی‌های امنیتی رد کرد و گفت که این واقعا ً فقدان اراده سیاسی است . وی گفت که اگر زنان متهم به جرایم شوند ، در صورت نیاز ، آن‌ها را در خانه محاکمه و زندانی خواهند کرد .

او گفت : " برخی از آن‌ها ممکن است مرتکب جرم شوند ، اما بسیاری از آن‌ها احتمالا ً زنان خانه‌دار بودند ، بنابراین شما نمی‌توانید آن‌ها را با افرادی که سر بریده شده‌اند تحمل کنید .

تا کنون ، تعداد کمی از کشورها شهروندان خود را پس گرفته‌اند .

آقای عمر ، یک مقام محلی ، گفت که روسیه حدود ۳۵ زن و کودک را به کشورشان بازگرداند و اندونزی یک خانواده حدود ۱۵ نفر را گرفت . او گفت که با کانادا و دانمارک در مورد شهروندانشان صحبت می‌کند ، اما هیچ بازگشتی نهایی نشده است . بسیاری از کشورهای دیگر این پیشنهادهای او را نادیده گرفتند .

advertisement

وی گفت : " آنچه ما در واقعیت شاهد آن بودیم ، چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم ."



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی