soldiership

  • ۰
  • ۰

دلسوخته

در موارد نادر , افراد به کشورهای خود بازگشته اند , مانند گروهی از چهار زن روسی و چند کودک در ماه فوریه , بعد از این که مقامات عراقی به این نتیجه رسیدند که آن‌ها را به خاک کشور اسلامی رسانده‌اند . ترکیه برای بازگرداندن افراد نابالغ که والدینشان آن‌ها را به خلافت می‌برند و همچنین آن‌هایی که بی‌گناه هستند , تلاش کرده‌است .

تبلیغات

برای ملتی که بیش از ۲۰ سال است که برای افراط گرایان اسلامی رشد کرده‌است و توسط بمب‌گذاری‌های تروریستی از هم جدا شده‌است , عراقی‌ها اشتهای کمی برای تخفیف یا نگرانی در مورد کاهش شرایط ممکن در دیگر کشورها دارند . خارجیان به طور خاص به طور گسترده‌ای در نظر گرفته شده‌اند که بیشتر طرفداران دولت اسلامی بوده‌اند , زیرا آن‌ها به آنجا نقل‌مکان کرده‌اند تا به خلافت بپیوندند .

کودکی که توسط والدینش به سوریه آورده شد , یتیم شد و اکنون با پدربزرگ و مادربزرگش در گروزنی زندگی می‌کند . برخی کشورها مایل به بازگرداندن شهروندان به کشور اسلامی هستند , در حالی که برخی دیگر زنان و کودکان را جذب کرده‌اند .

اعتبار

سرگئی پونومارف برای نیویورک‌تایمز

تصویر

کودکی که توسط والدینش به سوریه آورده شد , یتیم شد و اکنون با پدربزرگ و مادربزرگش در گروزنی زندگی می‌کند . برخی کشورها مایل به بازگرداندن شهروندان به کشور اسلامی نیستند , در حالی که برخی دیگر زنان را در برخی از زنان دستگیر کرده‌اند .

حکیم جانوف , که ده‌ها محاکمه تروریستی را دیده‌است , گفت : " آنچه که در این محاکمات بیشتر به من مربوط می‌شود این است که این سیستم اساسا ً با افراد خارجی مخالف است . " " فرض این است که شما خارجی هستید و در خاک داعش هستید , هیچ نیازی به ارائه مدارک بیشتر نیست . "

این زنان در یک بعد از ظهر در یک بعد از ظهر در شهر الرقه , مرکز سابق قلمرو گروه در سوریه , زندانی شده‌بودند . وقتی حملات هوایی بین‌المللی بالا گرفت و تعدادی از شوهرانشان کشته شدند , به عراق رفتند و در میان کسانی بودند که در خارج از تال تسلیم شدند .

گانت , پس از آنکه توسط نگهبانان امنیتی لباس‌شخصی محاصره شد , در راهروهای فلئورسنت دادگاه مبارزه با تروریسم بغداد برای شروع محاکمه منتظر ماندند . یازده کودک نوپا که هشت ماه گذشته را در زندان گذرانده بودند همراه مادرانشان به دادگاه رفتند .

وقتی حسن حسن را صدا زدند , بچه‌اش را به زندانی دیگری داد تا مراقب او باشد . زنان دیگری زمزمه می‌کردند و زمزمه می‌کردند تا کودک نوپا را آرام کنند . بعضی‌ها نجوا می‌کردند .

وکیل آن‌ها , علی سلطان , گفت که برای محاکمه آماده نشده است . او گفت که به دلیل اطلاعات مربوط به تحقیقات تروریستی , هیچ گونه دسترسی به شواهد علیه مشتریانش ندارد .

او اضافه کرد که پرداخت پول او بدون توجه به اینکه آیا این مورد درخواست استیناف می‌دهد یا خیر , به سختی تلاش زیادی می‌کند . هزینه تنها پس از پایان درخواست نهایی پرداخت می‌شود یا مشتری اجرا می‌شود , که علی‌رغم تلاش برای تسریع محاکمه , ممکن است ماه‌ها طول بکشد .

تبلیغات

پس از اینکه حسن حسن توسط قاضی احمد البرادعی به زندان محکوم شد , به سرعت بقیه مردم را رها کرد .

نگار

نازلی اسماعیل به قاضی گفت که شوهرش خانواده‌اش را وادار به رفتن به سوریه کرده‌است . او گفت که سه تن از فرزندانش در یک حمله هوایی کشته شده‌اند . تنها کسی که زنده مانده بود, کوچک‌ترین پسر کوچکش به نام یحیی بود که در بیرون راهرو منتظر بود .

آیا شما بی‌گناه هستید یا گناهکار ? "

اسماعیل اسماعیل در پاسخ گفت : " من " ام بی‌گناه هستم. "

قاضی او را به مرگ محکوم کرد .

اسماعیل اسماعیل با لبخند سرنوشت خود را پذیرفت . او گفت : " این یعنی من بالاخره به بهشت خواهم رفت . "

مادر و کودک دادگاه را تحت نظارت مسلح ترک کردند . مشخص نبود چه اتفاقی برای کودک می‌افتد .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی