soldiership

  • ۰
  • ۰

درب

محاکمه چند دقیقه‌ای , حکم اعدام : عدالت عراقی برای مظنونان داعش

مردم در سال گذشته بین نیروهای امنیتی عراق و دولت اسلامی در موصل فرار کردند . عراق هزاران جنگجو , کارمندان و خانواده‌های آن‌ها را در نبرد با دولت اسلامی دستگیر کرد .

اعتبار

برای نیویورک‌تایمز

تصویر

مردم در سال گذشته بین نیروهای امنیتی عراق و دولت اسلامی در موصل فرار کردند . عراق هزاران جنگجو , کارمندان و خانواده‌های آن‌ها را در نبرد با جنبش اسلامی ترکستان شرقی در نیویورک‌تایمز دستگیر کرد .

نوشته مارگارت میشل و حسن حسن

آوریل ۲۰۰۹

بغداد - زن خانه‌دار ۱۷ ساله دو دقیقه وقت داشت تا از خود در برابر اتهامات حمایت از دولت اسلامی دفاع کند .

امینه حسن , زن ترک در لباس سیاه سیاه , به قاضی عراقی گفت که او و خانواده‌اش به طور غیرقانونی وارد سوریه و عراق شده‌اند و مدت بیش از دو سال در دولت اسلامی به اصطلاح خلافت زندگی می‌کرده‌اند . او افزود : " من هرگز از دولت اسلامی پول نگرفتم . پول خودم را از ترکیه آوردم . "

این محاکمه چند دقیقه طول کشید تا قاضی او را به اعدام محکوم کرد .

یک زن متهم دیگر ترک وارد سالن دادگاه شد . بعد یکی دیگر و دیگری .

در عرض دو ساعت , چند زن محکوم‌شده و محکوم به مرگ شدند .

خط مجلس قضایی عراق , از زمان پیروزی‌های میدان نبرد در سال گذشته , منجر به دستگیری هزاران جنگجو , کارمندان و اعضای خانواده شد . مقامات آن‌ها را به کمک به حمایت از قانون سه‌ساله فاسد این گروه در حدود یک سوم کشور متهم می‌کنند .

تبلیغات

در حالی که میلیون ‌ها عراقی تلاش می‌کنند تا از خونریزی و نابودی دوره رهایی یابند , نخست‌وزیر حیدر آباد حمایت عمومی گسترده‌ای را از فشار خود برای افزایش سرعت تعقیب قضایی و مجازات تا حد کامل قانون , که در عراق به معنای اعدام است , یافته‌است .

یحیی یحیی رسول , سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق , گفت : " این مجرمان دولتی اسلامی مرتکب جنایت علیه بشریت و علیه مردم ما در عراق , موصل و صلاح‌الدین و انبار در همه جا شده‌اند . " " برای وفادار بودن به خون قربانیان و وفادار بودن به مردم عراق , مجرمان باید مجازات اعدام را دریافت کنند, مجازاتی که آن‌ها را بترساند و آن‌هایی که با آن‌ها همدردی می‌کنند . "

اما منتقدان می‌گویند که دادگاه‌های ویژه ضد تروریسم در دادگاه‌های ویژه مبارزه با تروریسم , ناظران و خویشاوندان و همچنین مبارزان را در جریان قرار می‌دهند و بیشتر آن‌ها را در یک فرآیند بیشتر نگران مجازات اعدام می‌دانند .

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد هشدار داد که عیوب در روند قضایی به احتمال زیاد منجر به " سقط‌جنین برگشت‌ناپذیر " عدالت خواهد شد .

انتخاب ویراستاران

روباتیک و گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک

آیا کلیسا می‌تواند در قرن بیست و یکم زندگی کند ?

ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی به دنبال یک وام بود . بانک دویچه گفت

بازداشت شدگان مظنون به عضویت در دادگاه در دادگاه در عراق در سال گذشته بودند . بازداشت شدگان پس از محاکمه سریع در دادگاه‌های ویژه ضد تروریسم به مرگ محکوم شده‌اند .

اعتبار

سرگئی پونومارف برای نیویورک‌تایمز

تصویر

بازداشت شدگان مظنون به عضویت در دادگاه در دادگاه در عراق در سال گذشته بودند . بازداشت شدگان پس از محاکمه سریع در واحد ویژه مبارزه با تروریسم برای نیویورک‌تایمز , به مرگ محکوم شده‌اند .

دیده‌بان حقوق بشر عراق را به دلیل تکیه‌بر یک قانون بسیار وسیع برای دستیابی سریع به حداکثر مجازات مردم مورد انتقاد قرار داده‌است .

تبلیغات

قانون مبارزه با تروریسم ملت این امکان را فراهم می‌کند تا مجازات اعدام هر کسی که مرتکب می‌شود, تحریک شود , طرح‌ها , مالی و یا به اقدامات تروریستی کمک کند . " بنابراین دادگاه‌های عراقی برای مجرم جنایت علیه بشریت و همچنین همسر یک مبارز دولت اسلامی که ممکن است در حرفه شوهرش کم‌تر چیزی بگوید مجازات می‌شوند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی