soldiership

  • ۰
  • ۰

خلع سلاح

خانواده‌ای از ترکیه از نیویورک به کانادا رفت و در آنجا می‌توانند به دنبال asylum.Cred itTodd Heisler / نیویورک‌تایمز باشند .

آیتم‌های داده‌ای در یک نهر در نزدیکی مرز ایالات‌متحده - کانادا .

اعتبار

تاد Heisler / نیویورک‌تایمز

تصویر

اقلام Discarded در یک نهر در نزدیکی ایالات‌متحده - کانادا border.Cred itTodd Heisler / نیویورک‌تایمز

(تونی جورج Hogle ) تقریبا ً ۲۵ سال است که در خیابان Roxham زندگی می‌کند و در حالی که هنوز هم یک تکه خاک است به راه خود ادامه می‌دهد . او گفت که سال‌ها پیش جاده یک تقاطع رسمی بوده‌است . او قطعا ً متوجه the در ترافیک شده‌است . او افرادی را دیده که در تقاطع باقی مانده‌اند ، مجبور شدند suitcases را یک مایل در میان برف بکشند . او گفت که apnea خواب او را بیدار نگه می‌دارد و دید که تاکسی در حال خزیدن در خیابان در تاریکی شب است .

آقای Hogle در ماه نوامبر رای نداد و گفت که او " leery " از آقای ترامپ است . وی گفت که در برخی موارد ، رئیس‌جمهور " همه کارها را درست انجام می‌دهد " ، کمپین آقای ترامپ درباره اقتصاد و بازگرداندن مشاغل به برخی موارد درخواست تجدید نظر کرده‌است . آقای Hogle گفت : در اینجا برخی مشاغل وجود دارند که اغلب در انبار هستند ، اما او آرزو می‌کرد که کاره‌ای بهتری انجام شود . وی قبلا ً در یک انبار ، پیش از اینکه شرایط پزشکی او را از معلولیت رها کند ، در یک انبار کار می‌کرد . همسرش در یک پمپ‌بنزین کار می‌کند و در یک فروشگاه تخفیف کار می‌کند .

اقای Hogle ۵۴ ساله از آقای ترامپ گفت : " من فکر می‌کنم که او چه کاری انجام می‌دهد ، او دارد این کار را می‌کند .

او انگیزه رئیس‌جمهور در پی‌گیری سیاست‌های مهاجرتی خود را درک کرد ، اما وضعیت در خانه خودش باعث شد که او از " روشی که او در موردش صحبت می‌کرد " سوال کند .

او گفت : " من می‌توانم نقطه‌نظر او را ببینم ، او می‌کوشد تا از ایالات‌متحده حمایت کند . سخت است . بعضی‌ها خوب هستند . هر کسی بد نیست . درست مثل یک مرد سفید - شما ones خوبی دارید و you بدی دارید . باید چیزی بهتر از این وجود داشته باشد."

advertisement

او در مورد عبور از مرز گفت : " از طرف آقای Hogle ، متیو ترنر می‌گوید که این هجوم پریشان کننده بوده‌است ، اما من قطعا ً نمی‌توانم آن‌ها را سرزنش کنم ." او اخیرا ً کشف کرده‌است که قفل در انبار او دستکاری شده‌بود و نگران بود که امنیت مرزی به اندازه کافی محکم نشده باشد.

یک ساکن of در نزدیکی مرز کانادا ایستاده بود .

اعتبار

تاد Heisler / نیویورک‌تایمز

تصویر

یکی از ساکنان Champlain standing در نزدیکی the itTodd Canadian New York Times

پارکر Cashman که در کنار آقای تر نر بود گفت : " من در طول مرز شکار می‌کردم ، و جاه‌ای زیادی هم وجود دارد که عبور از آن آسان است ."

" شاید لازم باشد دیواری بسازیم . " آقای تر نر به شوخی جواب داد : " کانادا هزینه آن را پرداخت می‌کند ! "

او اشاره کرد که پیدا کردن جاده Roxham می‌تواند سخت باشد . آقای Turner که یک کارگر ۲۱ ساله است ، گفت : " تا همین اواخر ، اگر آن را در گوگل مپ تایپ کرده باشید ، اشاره دقیق به یک شاهراه در طرف دیگر مرز وجود دارد ، تقریبا ً شبیه این است که این جاده وجود ندارد .

مشخص نیست که چگونه hoppers در ابتدا جاده Roxham را پیدا کردند . لحظاتی هست که ساکنان از آن ناامید می‌شوند ، مانند روزی که ایستگاه‌های تلویزیونی محلی کشف کردند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و با کامیون‌های ماهواره خود بیرون آمده‌است . اما بیشتر آن‌ها با مردمی که از آن عبور می‌کنند همدلی می‌کنند .

خانم Beshaw که در خانه می‌ماند تا دو نوه‌اش را در حبس خود پرورش دهد ، گفت که او هرگز صحبتی نداشته و یا حتی یک کلمه با این مهاجران صحبت نکرده است . اما همچنان که تاکسی‌ها بارها و بارها وارد می‌شوند ، و او مسافران را ، به خصوص بچه‌ها ، می‌بیند که از میان باران ، برف و سرمای شدید ، از خانه خارج می‌شوند .

تک ستونی که مرز بین ایالات‌متحده و کانادا را در نزدیکی Champlain نشان می‌داد .

تک ستون مرز بین ایالات‌متحده و کانادا در نزدیکی Champlain.Cred itTodd Heisler / نیویورک‌تایمز

او گفت : " من برای بزرگسالان مثل بچه‌ها احساس تاسف نمی‌کنم . " او گفت : " با این حال ، او انگیزه آن‌ها را درک می‌کند ."

وی با حسرت گفت : "خانم Beshaw همچنین آرزو می‌کند که زندگی برای او به این معنی باشد که چند هفته پیش بود " و با حسرت گفت : " این یک راه آرام بود ."



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی