soldiership

  • ۰
  • ۰

جدید

از دست دادن امید در آمریکا ، مهاجران به کانادا سفر می‌کنند.

راه پرورشگاه . این بزرگراه از امرسون ، کانادا تا Winnipeg ، جایی که بسیاری از مهاجران به دنبال پناهندگی هستند .

اعتبار

آرون وینسنت Elkaim برای نیویورک‌تایمز

تصویر

راه پرورشگاه . این بزرگراه از امرسون ، کانادا تا Winnipeg ، جایی است که بسیاری از مهاجران به دنبال پناهنده شدن itCreditAaron وینسنت Elkaim برای نیویورک‌تایمز هستند .

توسط کاترین پورتر ، دن لوین و یان آستین

۱۱ فوریه ۲۰۱۷

WINNIPEG ، مانیتوبا - تقریبا ً سه ماه پس از اینکه بشیر Yussuf به دونالد ج . ترامپ برنده انتخابات ریاست‌جمهوری شد و راه خود را به نویز ، Minn ، رساند . و شب را در میان بیشه پر از برف راه انداخت و از مرز بی‌نام و نشان به داخل کانادا خزید .

آقای Yussuf ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۳ از خانه‌اش در سومالی فرار کرده‌است تا یک سفر پنج ماهه به سن دیگو انجام دهد ، جایی که او درخواست پناهندگی داد اما رد شد و گفت : " من می‌دانستم که ترامپ می‌خواهد مرا اخراج کند .

پس از یک پیاده‌روی سه‌ساعته ، بسیاری از آن از میان توده‌های عظیم عبور کردند، آقای Yussuf با امرسون ، شهری کوچک کشاورزی با دیدن مرز پوشیده از برف با دو داکوتای شمالی و مینه سوتا رسید .

۷۰۰ نفر امرسون گفته‌اند " hoppers مرزی " اغلب آن‌ها را به دفتر آژانس خدمات مرزی کانادا نزدیک می‌کنند . اما هرگز آن‌ها را ندیده اند که وارد این اعداد شوند .

advertisement

صبح روز یکشنبه قبل از ورود آقای Yussuf به سومالی دیگر ، ۱۹ نفر از آفریقایی‌ها در طرف کانادا از مرز ، سرد و گرسنه بعد از اینکه بیشتر شب را در مزارع منجمد مزارع سپری کردند ، ظاهر شدند . تعداد زیادی برای رسیدگی به اداره مرزی کوچک وجود داشت ، بنابراین مردم شهر برای باز کردن سالن اجتماعات ، جایی که تازه واردان می‌توانستند گرم شوند ، روی تشک‌های خفته و سوخت‌گیری در ساندویچ Nutella ، چای و قهوه قرار گرفتند .

بشیر Yussuf در سال ۲۰۱۳ از سومالی گریخت و آن را به ایالات‌متحده تبدیل کرد . بعد از دونالد ج . او گفت : " ترامپ خانه سفید را برد ، آقای Yussuf به این نتیجه رسید که زمان فرار دوباره فرارسیده است ."

بشیر Yussuf در سال ۲۰۱۳ از سومالی گریخت و آن را به ایالات‌متحده تبدیل کرد . بعد از دونالد ج . ترامپ در کاخ سفید پیروز شد ، آقای Yussuf به این نتیجه رسید که زمان فرار مجدد فرا رسیده‌است " او what itAaron را برای نیویورک‌تایمز نوشت .

با توجه به یک گرایش نگران‌کننده ، مقامات امرسون یک جلسه اضطراری را در روز پنج شنبه با پلیس و ماموران مرزی برگزار کردند تا پروتکلی برای موج بعدی تازه‌واردها پیدا کنند .

گرگ janzen ، مدیر اجرایی یا مدیر اجرایی منتخب ، از شهرداری امرسون - فرانکلین گفت : " کشاورزان نگران چیزی هستند که هنگام ذوب شدن برف‌ها پیدا می‌کنند . "

در شب کریسمس دو نفر از مردم غنا در کنار جاده در شمال شهر ، حدود ۱۰ ساعت پس از اینکه آن‌ها به مزرعه‌ای نزدیک مرز که در حال غرق شدن در برف بودند ، رسیدند . دمای آن روز صبح کم‌تر از صفر درجه بود و windchill آن را حتی بدتر می‌کرد . دستان مردان چنان یخ زده بود که تقریبا ً همه انگشتانشان را از دست داده بودند.

آمار آژانس خدمات مرزی کانادا نشان می‌دهد که طی چند سال گذشته ، تعداد کمی از مردم دزدکی از مرز در مانیتوبا از ایالات‌متحده عبور کرده‌اند و سپس درخواست پناهندگی کرده‌اند . اما از زمان سقوط ، کارگران پناهنده در Winnipeg می‌گویند که موج قابل‌توجهی وجود داشته‌است .

او گفت : " شورای مهاجرت درون مذهبی مانیتوبا که به طور محلی به عنوان محل خوش‌آمد شناخته می‌شود، به طور معمول ۵۰ تا ۶۰ پناه‌جو را در سال خدمت می‌کند .

درحالیکه دولت کانادا قادر به ارائه آمار در مورد تعداد افرادی که به طور غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند نبود ، گروهبان هارولد Pfleiderer از پلیس سوار سلطنتی کانادا گفت : " افزایش مهاجرت غیرقانونی در کبک ، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا با بزرگ‌ترین افزایش در کبک صورت‌گرفته است ."



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی