soldiership

  • ۰
  • ۰

ترامپ در دنیا

از آنجا که ترامپ ، جاده آرام شمالی ایالت کارولینای شمالی تبدیل به خروج از آمریکا از آمریکا شد

Residents of ، N.Y. ، مراقب مهاجران ، هم بزرگسالان و هم کودکان ، از یک جاده روستایی برای رسیدن به کانادا استفاده می‌کنند که در آنجا می‌توانند به دنبال پناهندگی باشند .

مهاجران در حین عبور از Canada از Champlain ، N.Y دستگیر شده‌اند . CreditCreditTodd Heisler / نیویورک‌تایمز

نویسنده: ریک Rojas

۷ مارس ۲۰۱۷

جاده champlain ، جاده N.Y. - Roxham یک جاده روستایی آرام است که از یک جاده روستایی آرام دیگر که در آن چند اسب در حال خوردن یونجه هستند و گودالی که در طول پیاده‌روهای پر گل و لای در حال دویدن با برف آب شده بود ، پیش می‌رود . از میان بیشه‌ای از درختان خفته عبور می‌کند و یک خانه نیم دوجین خانه را پشت سر می‌گذارد و بعد از حدود یک مایل در خطی از سنگ و یک نرده زنگ‌زده با علامت : جاده بسته می‌شود.

کریس Crowningshiele به مدت ۳۰ سال در این گوشه روستایی شمال شمالی نیویورک که به عنوان کشور شمال شناخته می‌شود ، در حال رانندگی با تاکسی بوده‌است . او در جنوب اینجا در Plattsburgh زندگی می‌کند ، و fares معمولا ً از ferrying دانش‌آموز در یک دانشگاه دولتی به آنجا می‌آیند و یا خریداران را در یک مینی ون خاکستری‌رنگ خود جمع می‌کنند . اما در هفته‌های اخیر ، riders از او سوال کرده‌اند - دو ، سه ، گاهی تا هفت بار در روز - تا آن‌ها را تا انتهای جاده Roxham ببرند .

او در آخرین قسمت سفر خود از آمریکا آن‌ها را حمل می‌کند . در طرف دیگر آن نشانه ، کانادا است . مقامات مرزی و امدادگران در آنجا می‌گویند که از زمانی که رئیس‌جمهور ترامپ به طور غیرقانونی از ایالات‌متحده عبور کرده‌است ، موجی از مردم به طور غیرقانونی از ایالات‌متحده عبور کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها بومیان کشورهای مسلمان هستند که پیشنهاد پناهندگی داده‌اند . جاده Roxham ، تنها یک مسیر انحرافی از یک گذرگاه مرزی بزرگ در میان ایالتی ۸۷ ، یکی از پر illegal ترین نقاط ورود به داخل کشور شده‌است .

آقای Crowningshiele در Plattsburgh ، اغلب در فرودگاه یا ایستگاه اتوبوس ، مسافران را سوار می‌کند ، و به او گفته‌اند که از سراسر کشور سفر کرده‌اند . برخی از آن‌ها مهاجران یمن و ترکیه بودند . آن‌ها به طور محرمانه گفتند که از آنچه در کشورهایی که می‌خواستند ترک کنند وحشت داشتند - نه فقط سرزمین شان ، بلکه هم اکنون ایالات‌متحده - و آنچه که آن‌ها یک‌بار با تاکسی از درشکه اقای Crowningshiele بیرون رفتند .

advertisement

" شما تعجب می‌کنید که در سر آن‌ها چه می‌گذرد ، می‌دانید ؟ او گفت : " بسیاری از مسافران او خانواده بوده‌اند و والدینی که کودکان خردسال را حمل می‌کنند و هر چیزی که آن‌ها می‌توانند باخود به همراه داشته باشند .

یک شهر کوچک در یک گوشه روستایی شمال شمالی نیویورک که به شمال کشور معروف است .

اعتبار

تاد Heisler / نیویورک‌تایمز

تصویر

یک شهر کوچک در یک گوشه روستایی در شمال نیویورک به نام the North Heisler / New York Times

آقای Crowningshiele ۴۸ ساله گفت : " مردم فقط می‌خواهند زندگی شان را زندگی کنند .

با توجه به نزدیکی آن‌ها به کانادا ، مردم این اطراف همواره در مورد جهان فراتر از مرز آگاهی داشته‌اند . یک ایستگاه موسیقی پاپ در مونترال از طریق رادیو به وضوح پخش می‌شود ، و این همه چیز غیر معمول برای دویدن به سمت دیگر فروشگاه نیست . اما جریان ثابت of که به سمت جاده Roxham حرکت کرده‌اند ، آن‌ها را وادار کرده‌است که با زندگی در مرز و تصمیماتی که قبلا ً در واشنگتن اتخاذ شده‌اند ، زندگی کنند .

این دقیقا ً در کشور ترامپ نیست . در شهرستان کلینتون که شامل Champlain است ، هیلاری کلینتون با ۶۱۰ رای تحت الشعاع قرار گرفته‌است . بسیاری از ساکنان خیابان Roxham گفتند که آن‌ها برای رای دادن به خود زحمت نمی‌دهند و به اندازه کافی سیاست را دنبال کرده‌اند که اگر از آن‌ها بیزار نباشد کافی است .

ملیسا Beshaw ، که خانه آن‌ها دومین نفر است که قبل از مرز قرار دارد ، گفت : " من قبلا ً همه چیز را منفجر می‌کردم و هرگز وارد سیاست نشده بودم تا این که این جاده معروف شد ."



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی