soldiership

  • ۰
  • ۰

آخر

روز چهارشنبه ، برنامه بالینی مهاجرت و پناهندگان در مدرسه حقوق هاروارد ، گزارشی منتشر کرد که حاکی از آن بود که دستورها اجرایی آقای ترامپ در مورد مهاجرت ، ایالات‌متحده را " یک کشور امن " برای افرادی که در حال گریز از آزار و اذیت و خشونت هستند ، تبدیل کرده‌است .

" وقتی کانادا یک نفر را به ایالات‌متحده می‌فرستد ، ما می‌گوییم که به آمریکا اطمینان داریم که در صورت نیاز به حفاظت از آن‌ها حمایت خواهد کرد . جانت Dench ، مدیر اجرایی شورای پناهندگان کانادا ، یک سازمان چتر غیر انتفاعی با ۱۷۰ گروه حامی پناهندگان گفت : " ما نمی‌دانیم که چطور می‌توانیم اعتماد به نفس داشته باشیم و بگوییم که در شرایط کنونی . "

اشاره به نامه کانادا

هر هفته ، یک انتخاب منتخب از اخبار و نظرات به اضافه تفسیری انحصاری از روزنامه نگاران نیویورک‌تایمز دریافت کنید .

امضا

تبلیغ

بشیر خان ، یک وکیل Winnipeg ، طی پنج سال گذشته ۱۲۵ پناهنده را در مقابل هیات مهاجرت و پناهندگان داشته‌است . که در راس ۱۷ قرار دارد که در حال حاضر نماینده آن است . همه آن‌ها در جریان دادرسی پناهندگان در ایالات‌متحده پذیرفته‌نشده اند .

حامیان ترامپ : به سیاست‌های رئیس‌جمهور چه فکر می‌کنید ؟

نیویورک‌تایمز می‌خواهد از حامیان رئیس‌جمهور ترامپ بشنود : شما در مورد سیاست‌های او تا کنون چه فکر می‌کنید ؟

۶ فوریه ۲۰۱۷

آقای خان گفت : " اجازه دهید اینجا صادق باشیم ، آن‌ها به دادگستری در آمریکا دسترسی پیدا نکردند . آن‌ها از همان لحظه‌ای که از مرز مکزیک عبور کردند ، قفل شدند و یک میانگین نه ماه را بازداشت کردند. آن‌ها نمی‌دانستند که چطور فرم‌های پناهندگی را پر کنند ، به آن‌ها کمک قانونی داده نشده است - نه یکی از آن‌ها ."

خانم Chahal از میدان خوش گفت که در ماه‌های اخیر مرکز او نوع دیگری از افراد متقاضی را دیده بود - افرادی مانند Mourad حسن که در ماه دسامبر به شیکاگو پرواز کردند و سپس فورا ً برای یافتن راهی برای اولین درخواست پناهندگی خود در کانادا کار کردند .

آقای حسن ۳۲ ساله ، افسر سابق ارتش از جیبوتی که می‌گوید به دلایل سیاسی شکنجه شده‌است ، گفت : " وقتی ترامپ به ریاست‌جمهوری رسید ، می‌ترسیدم که مرا اخراج کند .

از امرسون ، متقاضیان پناهنده معمولا ً برای سفر ۷۰ مایلی به مرکز استان of ،، جایی که آن‌ها رسما ً درخواست پناهندگی ، چک‌های رفاهی و کمک‌های حقوقی می‌کنند . جلسات معمولا ً در عرض دوتا سه ماه از برنامه خود برنامه‌ریزی می‌شوند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد . در سال ۲۰۱۵ هیات مهاجرت و پناهندگان ۵۷.۷ درصد از مطالبات پناهنده در داخل مرزه‌ای کانادا را تصویب کرد . هیات شبه قضایی این مساله را رد نمی‌کند که چه تعداد ادعا از افرادی نشئت می‌گیرد که از کنترل‌های مرزی برای ورود به کانادا عبور می‌کنند .

با وضعیت قانونی نظم اجرایی آقای ترامپ هنوز در برزخ ، دولت کانادا هیچ شور و اشتیاقی برای تعلیق توافقنامه خود با واشنگتن نشان نداده است .

تبلیغ

Camielle ادواردز ، سخنگوی احمد Hussen ، وزیر مهاجرت ، روز جمعه گفت که این توافقنامه " یک ابزار مهم برای کانادا و ایالات‌متحده برای کار با یکدیگر بر روی رسیدگی منظم به ادعاهای پناهندگان در کشورهای ما است ." وی گفت : " شرایط این توافقنامه همچنان برآورده خواهد شد، اما ما همچنان بر اوضاع نظارت داریم ."

Jean Pierre ، استاد حقوق دانشگاه نیویورک که متخصص امور پناهندگان و مهاجرت است ، گفت : " ما اساسا ً مردم را تشویق می‌کنیم که از طریق ابزارهای غیر عادی از مرز عبور کنند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی