soldiership

  • ۰
  • ۰

یکم ائت

CreditCreditSam هاجسون برای نیویورک‌تایمز

 

مردم نزدیک به این مبارزه گفتند مشاوران آقای ترامپ به خاطر روزهایی که درگیری او با چنگیز counterproductive بود، او را تحت‌تاثیر قرار دادند و او را تشویق کردند تا به آن‌ها احترام بگذارد و حملات خود را به خانم کلینتون نشان دهد. فرستادگان کنگره ترامپ که با قانونگذاران جمهوریخواه و مقامات حزب در واشنگتن صحبت کردند، همان ارزیابی را انجام دادند. تعدادی از جمهوری خواهان در واشنگتن حتی پیشنهاد کردند که آقای ترامپ باید از خان معذرت‌خواهی کند.

 

آقای ترامپ به جای آن در جهت مخالف رفته و با رفتار خشن و خشن زوج و جمهوری خواهان در خصومت با جمهوریخواهان ایستاده بود.

 

Liesl hickey، یک استراتژیست جمهوریخواه که سرپرستی حزب اکثریت خود را در مجلس نمایندگان در سال ۲۰۱۴ بر عهده داشت، گفت که قانونگذاران باید احساس رهایی کنند تا اگر بقای آن‌ها به آن وابسته باشد، با آقای ترامپ رقابت کنند.

 

خانم hickey به آرامی برنامه‌ای را برای رهبران جمهوریخواه و اعضای آسیب‌پذیر کنگره منتشر کرده‌است و خواستار تمرکز تیز بر روی پیروزی بر سر جمهوریخواهان لرزان، میانه‌روها و زنان می‌شود - حتی اگر این به معنای کناره‌گیری از طرف اقای ترامپ باشد.

 

او گفت: " حتی اگر قبل از این هم با ترامپ بودید، این به آن معنا نیست که شما لزوما باید با او بمانید."

 

خانم hickey، که بطور گسترده با جمهوری خواهان در نواحی نوسان کار کرده‌است، گفت که ضروری ضروری بسیاری از آن‌ها "دور شدن از پیام ملی" بود. او افزود: " هر کسی که به طور کامل کمپین خود را آغاز نکرده باشد باید تشویق شود که این کار را انجام دهد."

 

 

 

آقای ترامپ که سلامتی خود را "کمال" اعلام کرده گفت "مهمیزهای پاشنه" یک مشکل بزرگ نیست، اما این برای یک مشکل کافی بود.

 

 

 

او گفت: " آن‌ها spurs بودند. می‌دانید، از نظر پیاده‌روی طولانی‌مدت مشکل بود.

 

 

 

در ماه دسامبر دکتر هارولد ان. بورن آستین اعلام کرد که آقای ترامپ در طول چهار دهه هیچ مشکل پزشکی مهمی نداشته است و اگر انتخاب شود، سالم‌ترین فرد برگزیده برای ریاست‌جمهوری نخواهد بود.

 

 

 

این تعویق پزشکی به این معنا بود که آقای ترامپ که اخیرا برنامه املاک و مستغلات را در دانشکده اقتصاد و بازرگانی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا به پایان رسانده بود، می‌توانست پدرش را به کار توسعه که مشتاق انجام آن بود برساند.

 

 

 

Editors

 

 

 

Ranchers زن غرب آمریکا هستند.

 

 

 

ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد. هنوز Struggling.

 

 

 

the را فراموش کنید، این کشور یا Bust است.

 

 

 

سوابق خدمات انتخابی دونالد ترامپ

 

برای سال‌های بسیار، دونالد ج. ترامپ ادعا کرد که در نهایت " در نهایت یک عدد برنده بسیار عالی است که او را از جنگ ویتنام خارج کرده‌است و نه یک وضعیت پزشکی. اما سوابق خدمات انتخابی او، که از آرشیو ملی گرفته شده‌است، خلاف آن را بیان می‌کند.

 

 

 

یکم اوت ۲۰۱۶

 

داستان پیش‌نویس اولیه آقای ترامپ توسط انتشارات دیگری مورد بررسی قرار گرفته‌است، که از سال ۲۰۱۱ آغاز شده‌است، زمانی که تفنگ سیگار کشیدن اسناد خدمات انتخابی خود را منتشر کرد. اما بررسی تایمز در مورد سابقه او، از جمله مصاحبه با آقای ترامپ و متخصصان در این دوره، جزئیات جدیدی را آشکار ساخت.

 

 

 

به مدت چندین سال، آقای ترامپ ۷۰ ساله نیز تاکید کرد که "در نهایت شانس یک عدد برنده در لاتاری" به جای تعویق پزشکی - که او را از جنگ دور نگه می‌داشت، بوده‌است.

 

 منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی