soldiership

  • ۰
  • ۰

غذای ارتش

غذای محلی برای ارتش

نوشته اوا M . Clayton

۲۶ اکتبر ۲۰۱۴

۵۵

littleton ، N.C. - در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک در اطراف ایالات‌متحده ، کشاورزی محلی را در بر می‌گیرند ، به بازارها هجوم آورده‌اند و به رستوران‌های "locavore " هجوم آورده‌اند و طیف وسیعی از مزایای غذایی ، زیست‌محیطی و اقتصادی را در بر می‌گیرند. با این حال ، یک بخش از مردم تا حد زیادی در این جایزه گم شده‌اند : میلیون ‌ها عضو ارتش آمریکا و خانواده‌هایشان .

در حالی که برخی از اعضای سرویس در پایگاه محلی زندگی می‌کنند و مواد غذایی خود را در فروشگاه‌های محلی می‌خرند ، اغلب آن‌ها غذای خود را از طریق ارتش دریافت می‌کنند ، چه به طور مستقیم ، با خوردن در سالن‌های شلوغ ، یا از طریق انبارهای باز . ارتش یک سیستم چند میلیارد دلاری را حفظ می‌کند تا larders خود را پر کند . و تقریبا ً تمام آن مواد غذایی در مقادیر وسیعی از عملیات بزرگ کشاورزی تجاری ، با توجه کمی به اینکه کجا و چگونه رشد کرده ، یا چقدر آن چقدر تازه است ، خریداری می‌شود .

در طول زمان من در کنگره ، از ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۳ ، چندین تن از همکاران و من با یک ماموریت نسبتا ً ساده شروع به کار کردیم : فراهم کردن کشاورزان کوچک و متوسط که ستون فقرات آمریکای شمالی را به همراه فرصتی برای تامین ارتش کشورمان ارائه می‌کنند . این کار چالش برانگیز بود . موانع شامل فشار قیمت بودند ، که تعجب‌آور نبود ، با توجه به اقتصادهای مقیاس شده توسط مزارع بزرگ ، که می‌توانستند به راحتی با بوروکراسی نظامی کار کنند .

همچنین لازم به ذکر است که همه میوه‌ها و سبزیجات ، استانداردهای یکپارچگی را برآورده می‌کنند، یعنی تنوع شگفت‌انگیز در شکل‌ها و اندازه‌های شما در بازارهای کشاورزان ، و اغلب در مزارع کوچک و متوسط مجاز نبود .

advertisement

در حالی که تلاش‌های ما برای باز کردن درها به کوچک‌تر ، تولیدکنندگان داخلی بیشتری در آن زمان به هیچ جایی نمی‌روند ، ما اکنون در مکانی متفاوت از ۱۱ سال پیش هستیم . کشاورزی محلی و مکانیسم‌های تولید محصولات خود به مصرف کنندگان به طور قابل‌توجهی گسترش‌یافته است .

به همین دلیل است که کنگره و وزارت دفاع باید با اجباری کردن این که درصد - حتی اگر فقط ۵ یا ۱۰ درصد از غذای پایه از کشاورزان کوچک و متوسط محلی تامین شود ، با این مساله درگیر شوند .

انجام این کار برای همه سودمند خواهد بود . با توجه به ده‌ها هزار نفر که در سطح متوسط زندگی می‌کنند و کار می‌کنند ، حتی سهم کوچکی از آن بازار به نفع کشاورزان محلی و خانواده‌های نظامی است .

ارتش هم سود خواهد برد . افزایش تعداد اعضای خدماتی که برای خدمت بسیار سنگین تلقی می‌شوند ، افزایش‌یافته است . در واکنش ، ارتش با هدف " افزایش سلامت و رفاه کل نیروها از جمله شهروندان و اعضای خانواده " آغاز کرده‌است ، زیرا یک " نیروی سالم و مناسب برای امنیت ملی ضروری است ."

در کارولینای شمالی ، فورت براگ در این طرح شرکت می‌کند و کمپ Lejeune بازار کشاورزان هفتگی را آغاز کرده‌است . اما ارتش باید حتی بیشتر فکر کند . این مساله را در نظر بگیرید : اغلب پایه‌ها در مناطق روستایی قرار دارند ، اما بسیاری از آن‌ها در حال حاضر به واسطه توسعه گسترده تجاری و مسکونی ، ارائه امنیت آشکار و امنیتی مورد تجاوز قرار می‌گیرند . ارتش می‌تواند به کشاورزان کوچک و متوسط کمک مالی کند تا زمین‌های مجاور خود را بخرند ، شاید با وعده خرید درصدی از محصولات خود .

ارتش همچنین باید استانداردهای یکنواخت مواد غذایی خود را کاهش دهد . طبق گفته شورای دفاع منابع طبیعی ، ۴۰ درصد از غذای ما uneaten است که بخش بزرگی از آن به دلیل بی قاعدگی یا اندازه است . از آنجا که مقدار زیادی از محصولات نظامی بریده ، خرد شده و پخته می‌شود ، لکه‌ها و اشکال و اندازه‌های بی‌قاعده مهم نیستند . اگر به کشاورزان بابت این محصولات پرداخت می‌شد ، این کار به خطوط کف آن‌ها کمک می‌کرد و به آن‌ها کمک می‌کرد مزارع خود را حفظ کنند، در حالی که پرداختن به موضوع زباله غذایی را نیز مورد توجه قرار می‌دادند . و برای ارتش ، قیمت پایین غذای کم‌تر از محصولات محلی ممکن است به جبران هزینه‌های اضافی مربوط به خرید محصولات محلی کمک کند .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی