soldiership

  • ۰
  • ۰

سوابق خدمات

پیش‌نویس deferments دونالد ترامپ: چهار راه برای کالج، یکی برای پاهای بد

دونالد ج. ترامپ به عنوان یک دبیرستان عالی در سال ۱۹۶۴ در آکادمی نظامی نیویورک تاسیس شد.

اعتبار

آکادمی نظامی نیویورک

 

دونالد ج. ترامپ به عنوان یک دبیرستان عالی در سال ۱۹۶۴ در آکادمی نظامی نیویورک Academy.Cred نیویورک افتتاح شد.

نوشته استیو Eder و دیو Philipps

یکم اوت ۲۰۱۶

 

در سال ۱۹۶۸ در سن ۲۲ سالگی دونالد ج. ترامپ به نظر می‌رسید که مظهر سلامت است.

 

او ۶ فوت و ۲ اینچ با یک ساختمان ورزشی فاصله داشت؛ فوتبال، تنیس و اسکواش بازی کرده بود و گلف بازی می‌کرد. سابقه پزشکی او سالم بود و زمانی که ۱۰ سالم بود از یک appendectomy معمولی کنار گذاشته شد.

 

اما پس از فارغ‌التحصیلی از کالج در بهار ۱۹۶۸، او را واجد شرایط تهیه پیش‌نویس کرد و به ویتنام فرستاد، او تشخیص داد که مسیرش را تغییر خواهد داد: مهمیزهای استخوانی در پاشنه پایش.

 

این تشخیص منجر به تعویق پزشکی ۱ - Y این کشور شد که سقوط کرد و او را از خدمت سربازی معاف کرد چرا که ایالات‌متحده استقرار نیروهای بزرگی را به جنوب شرقی آسیا واگذار کرد و حدود ۳۰۰،۰۰۰ نفر را در آن سال وارد ارتش کرد.

 

این تعویق یکی از پنج ترامپ بود که در طول جنگ ویتنام دریافت کرد. بقیه برای تحصیل بودند.

 

تجربه او در طی این دوره، پس از اینکه والدین مسلمان آمریکایی یک سرباز که در عراق کشته شد، در ملا عام مورد پرسش قرار گرفت، مورد بررسی قرار گرفت که آیا آقای ترامپ برای کشورش قربانی شده‌است یا خیر. در سخنرانی عاطفی هفته گذشته در مجلس ملی دموکرات، Khizr خان، پدر این سرباز، مستقیما با آقای ترامپ، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه، صحبت کرد و گفت: " شما هیچ چیز و هیچ‌کس را قربانی کرده‌اید."

 

اظهارات عمومی آقای ترامپ درباره سابقه خدمت او گاهی با سوابق انتخابی وی مغایرت دارد و اغلب در یادآوری جزئیات مبهم است.

 

در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز در ماه گذشته، آقای ترامپ گفت که مهمیزهای استخوانی "موقتی" بوده و یک بیماری "خفیف" داشته‌است که تاثیری معنادار بر او نداشته است. او گفت که از یک دکتر دیدار کرده‌است که برای او نامه‌ای برای مقامات تهیه کرده‌است که به او معافیت پزشکی داده بودند. او نمی‌توانست اسم دکتر را به خاطر بیاورد.

 

آقای ترامپ در مصاحبه گفت: " من یک دکتر داشتم که یک نامه به من داد - یک نامه بسیار قوی بر روی پاشنه‌های پا."

 

 

تجربه پیش‌نویس دونالد ترامپ

اظهارات عمومی آقای ترامپ درباره اینکه چه چیزی او را از خدمت در ویتنام بازداشته است گاهی اوقات با خدمات انتخابی اش records.Cred رایت برای نیویورک‌تایمز مبارزه می‌کند.

از او خواسته شد که تایمز را با یک کپی از این نامه که پس از تعویق چهارم دانشجویی اش به دست آورده بود، فراهم کند، آقای ترامپ گفت که باید دنبال آن بگردد. یک سخنگوی زن بعدا به درخواست‌های مکرر برای کپی آن پاسخ نداد.

 

سوابق خدمات انتخابی که در بایگانی ملی باقی می‌مانند - بسیاری از آن‌ها حذف شده‌اند - مشخص نمی‌کنند که چه شرایط پزشکی آقای ترامپ را از خدمت سربازی معاف کرده‌است.

 

آقای ترامپ نام این شرط را با مهمیزهای پاشنه، توصیف کرده‌است که ناشی از کلسیم است که بر روی استخوان پاشنه ساخته شده‌است و از طریق کشش، کشش و یا گاهی عمل جراحی درمان می‌شود.

 

آقای ترامپ گفت که او نمی‌تواند دقیقا زمانی را به خاطر بیاورد که او دیگر با مهمیزهای خود به خود زحمت نداده است، اما او برای این مشکل عملیاتی نداشته است.

 

او گفت: " طی یک دوره زمانی، آن بهبود پیدا کرد."

 

در بیوگرافی ۲۰۱۵ "حقیقت در مورد ترامپ"، نویسنده، مایکل د آنتونیو، مصاحبه با آقای ترامپ را توصیف کرد که در یک نقطه از یک ولگرد فرار کرد تا برآمدگی کوچکی روی پاشنه پایش به نمایش بگذارد. و در طی یک کنفرانس خبری در سال گذشته، آقای ترامپ نتوانست به یاد بیاورد که کدام پاشنه در این کار دخیل بوده‌است و این باعث شد که کمپین او یک بیانیه را منتشر کند که می‌گفت هر دو آن‌ها هستند.


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی