soldiership

  • ۰
  • ۰

برخی

برخی می‌گویند که پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ، زندگی در ارتش سخت‌تر شد .

منصور شمس که در پاکستان متولد شده و از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ در نیروهای دریایی خدمت کرده‌است ، گفت : " بعد از ۱۱ سپتامبر ، من واقعا ً متوجه تغییر شدم . من تصمیم گرفتم آن را در نطفه خفه کنم ، و اکثر افراد آن را درک کردند ."

Editors

۲۱ هزار دلار بدهی مدرسه و یک شغل ساعتی ۹ دلاری

آیا کلیسایی می‌تواند در ۱۶۷۷ میلادی تاسیس شود ؟

هری رید چند کلمه برای واشنگتن دارد.

برخی از نیروها همچنین برای مبارزه در کشورهایی که ممکن است خانواده‌هایشان از آن اجتناب کنند دشوار است . اما وقتی نوبت به آزادی مذهبی می‌رسد ، می‌گویند که ارتش برای سازگاری با طول قابل‌ملاحظه‌ای رفته‌است . سربازان زمان برای نماز دارند و می‌توانند در طی ماه رمضان روزه بگیرند . ارتش حتی نسخه‌های حلال M.R.E را نیز می‌سازد . s آماده برای خوردن ، سهمیه‌های غذایی بسته‌بندی‌شده با پلاستیک ، همراه با نسخه‌های کوشر و گیاهخوار .

" حلال حلال . در واقع خیلی خوب هستند ، شاید هم بهتر از M.R.E معمولی . کاپیتان Nadi کسیم ، فرمانده شرکت در هنگ سوار دوم ارتش .

او گفت کاپیتان کاظم ، بچه‌ای از پناهندگان فلسطینی که در سال ۲۰۱۰ از آکادمی نظامی ایالات‌متحده فارغ‌التحصیل شد ، هیچ چیزی جز حمایت ارتش از زمان پرچ مدار دریافت نکرده است .

او گفت : " من هرگز برای اینکه مردی به نام " Nadi کسیم " بودم ، انتخاب نشده بودم ، اما ارتش تفاوت‌ها و دستاوردهای پاداش را به حداقل می‌رساند و من واقعا ً در این کار شکوفا شدم ."

او گفت : " وقتی یکی از تمرین‌های اخیر در ماه رمضان در طی ماه رمضان به زمین افتاد ، او و یکی دیگر از مسلمانان بعد از غروب آفتاب می‌توانستند غذا بخورند . او گفت : " آن‌ها فقط خودشان این کار را کردند تا نشان دهند که از ما حمایت کرده‌اند ."

فرمانده Abuhena Saifulislam ، که به عنوان یک امام در نیروی دریایی و نیروی دریایی خدمت می‌کند ، کاری که وی برای ۲۰ سال برگزار کرده‌است ، گفت که با این که نادیده گرفتن فرهنگ مسلمان آسان است ، اما فرهنگ مسلمان در ارتش نفوذ زیادی دارد . او گفت که هر جمعه ، امام در پنتاگون دعا می‌کند و در اردوگاه Lejeune در کارولینای شمالی که در آنجا مستقر است ، روزانه نماز می‌خواند .

رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش برای هدایت نماز در کاخ سفید دعوت شده‌است . بوش و رئیس‌جمهور اوباما . او در آخرین دیدار خود در عید فطر به همراه یک مسلمان ۹۵ ساله که در جنگ جهانی دوم شرکت کرده بود وارد کاخ سفید شد .

تبلیغ

وی گفت : " بسیاری از اوقات من به افغانستان رفته‌ام و به آن‌ها خبر می‌دهم که چگونه مسلمانان در آمریکا زندگی می‌کنند . و من روابط فوق‌العاده‌ای برقرار کرده‌ام ."

فرمانده Saifulislam ساختمان یک مسجد در اردوگاه Lejeune را سرپرستی کرد که با ورودی‌های جداگانه برای مردان و زنان تکمیل شد . او گفت که او در حرفه طولانی خود در ارتش به بسیاری از مسیحیان بیشتری نسبت به مسلمانان خدمت کرده‌است و هرگز با واکنشی شدید مواجه نشده است .

او گفت : " وقتی من جوان بودم ، من بدون خانواده به اینجا آمدم ، و از بسیاری جهات ، ارتش خانواده من شد . من تا ۲۰ سال دیگر نخواهم ماند ، مگر این که احساس خوبی داشته باشم ."

اصلاحیه : ۴ اوت ۲۰۱۶

یک مقاله در روز چهارشنبه در مورد مسلمانان در ارتش به طور نادرست با طیب رشید ، که تصویری از ID نظامی خود را در واکنش به اظهار نظر دونالد ج . ترامپ معتقد است که مسلمانان باید کارت‌های شناسایی ویژه حمل کنند . آقای رشید که پنج سال در نیروی دریایی خدمت می‌کرد در ارتباطات هوایی و avionics بود نه پیاده‌نظام .

هم چنین sequester وجود دارد . در حال حاضر نیروی دریایی در حال حاضر در فرآیند لغو استقرار ، فرود هواپیماها و تعمیر و نگهداری کشتی است . اعضای هیات‌علمی غیر نظامی در آکادمی نیروی دریایی اعلام کرده‌اند که باید قبل از پایان ترم یک مرخصی ۱۴ روزه بگیرند . اما من کسی را ندیدم که پیشنهاد کند به مدرسه ابتدایی یا تیم‌های ورزشی برگردد .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی