soldiership

  • ۰
  • ۰

اد والاس

اگرچه اد والاس ، کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی که " برنامه‌های ورزشی و بورسیه " بنیاد نیروی دریایی را اداره می‌کند ، " این موضوع را رد کرد که ورزش‌کاران را به مدارس خاصی هدایت می‌کند - یا این که ورزش‌کاران را برای حمایت مالی انتخاب کرده‌است - سندی که نشان می‌دهد این تعهد قراردادی در وب سایت بنیاد آکادمی نیروی دریایی است . یا بهتر بود . این گروه در سال ۲۰۱۲ پس از آغاز تحقیقات درباره شیوه‌های مدارس ابتدایی و مبانی حذف شد . ( با وجود برخی موارد نقض آشکار قوانین آن ، the تحقیقات را در سال گذشته کاهش داد ).

البته ، این عمل‌ها برای دلایلی که فراتر از N.C.A.A. ها می‌روند مشکل‌ساز هستند آیا واقعا ً برای آکادمی‌های نظامی ما مناسب است تا ورزش‌کاران را به استخدام داوطلبان واجد شرایط استخدام کنند ؟ مطمئنا ً وقتی که آکادمی‌های استانداردهای پذیرش خود را پایین می‌آورند ، خیلی چیزها در خطر است تا وقتی که می‌گویند ، Auburn این کار را می‌کند .

کاپیتان Nadi کسیم ، با پدر و مادرش ، گفت که او هیچ چیزی جز حمایت ارتش از زمان پرچ مدار در وست پوینت احساس نکرده است .

اعتبار

مایکل Stravato برای نیویورک‌تایمز

تصویر

سروان Nadi کسیم ، با پدر و مادرش ، گفت که او از زمانی که در وست Point.Cred itMichael برای نیویورک‌تایمز یک پرچ مدار بود ، هیچ چیز جز حمایت از ارتش احساس نکرده است .

تعداد آن‌ها به قدری کم است که برخی از آن‌ها بدون ملاقات با یک مسلمان دیگر در یونیفرم ، بیشتر کار خود را انجام می‌دهند .

در اروپا برخی کشورها حرکت‌هایی را برای تشویق مسلمانان به ثبت‌نام کرده‌اند . ارتش بریتانیا که به طور مشابه مشارکت کم در میان مسلمانان دارد ، دو سال پیش یک ابتکار استخدامی ، انجمن نیروهای مسلح اسلامی را به راه انداخت . نیروهای مسلح به روزه گرفتن در طی ماه رمضان اجازه می‌دهند و محل اقامت روزانه را فراهم می‌کنند و نمازخانه را بر روی پایگاه‌ها آغاز می‌کنند و به تازگی یک کشتی جنگی را اضافه می‌کنند .

پنتاگون مشخص نمی‌کند که چند نیروی مسلمان از سال ۲۰۰۱ تاکنون در نبرد کشته شده‌اند ، اما آن‌ها در همه شاخه‌ها خدمت کرده‌اند - به عنوان افسر ، نیروهای رزمی ، مترجم و gatherers اطلاعات .

وی افزود : " من به عنوان یک آمریکایی اینجا هستم ، از آزادی و فرصت این کشور بهره‌مند هستم ، و این وظیفه من است که به طریقی به این ملت خدمت کنم ."

هزاران مسلمان از زمان حداقل جنگ داخلی در ارتش خدمت کرده‌اند ، اما بخش کوچکی از نیروها را تشکیل می‌دهند . طبق اطلاعات پنتاگون ، تنها نیروهای ۳، ۹۳۹ که در حال حاضر از دین خود به عنوان اسلام استفاده می‌کنند . آن‌ها تنها ۰.۳ درصد ارتش را تشکیل می‌دهند ؛ تخمین زده می‌شود که مسلمانان حدود ۱ درصد از جمعیت غیر نظامی را تشکیل می‌دهند .

ارتش مجبور نیست این کار را به تنهایی انجام دهد . هر کشور سازمان‌های کشاورزی و سازمان‌هایی دارد که کشاورزان محلی را ترویج می‌کنند ؛ مشارکت با آن‌ها به ارتش این امکان را می‌دهد تا از تخصص و ارتباطات خود استفاده کنند . در خانه من در کارولینای شمالی ، آن‌ها شامل مرکز سیستم‌های کشاورزی محیطی ، نیروی اجرایی رشد نظامی منطقه شرقی و بخش کشاورزی کارولینای شمالی می‌شوند . در سطح ملی ، وزارت کشاورزی شامل وزارت کشاورزی است .

ارتش یکی از بزرگ‌ترین بازارهای غذا در کشور را نشان می‌دهد . اگر بتوانیم در را فقط کمی برای تولید کنندگان مواد غذایی کوچک و متوسط باز کنیم ، می‌توانیم دنیا را برای همه خوب انجام دهیم : کشاورزان ، مصرف کنندگان و خود ارتش .

Editors

برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .

The - Bitsy ، Teenie - weenie ، Very Bikini

یخچال طبیعی هستند . میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند .




منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی