soldiership

  • ۰
  • ۰

جیمز

همانطور که ترامپ رولز رویس در برنامه جنگ جهانی دوم به دست می‌آورد ، طالبان در حال کسب منافع خود هستند

نیروهای دولتی این ماه را در استان جوزجان در شمال افغانستان کشتند . A ، یکی از مناطق استان ، روز دوشنبه توسط طالبان مورد تاخت و تاز قرار گرفت .

اعتبار

محمد جان Aria / خبرگزاری شین هوا از طریق گتی ایماژ

نیروهای دولتی این ماه را در استان جوزجان در شمال افغانستان کشتند . Khamab جان Aria ، از اهالی این استان ، از طریق گتی ایماژ توسط طالبان مورد تاخت و تاز قرار گرفت .

توسط هلن کوپر و رود Nordland

۲۱ اوت ۲۰۱۷

پایگاه TACTICAL GAMBERI ، افغانستان - سرلشکر محمد زمان وزیری درباره احتمال فرستادن سربازان آمریکایی به افغانستان یک سوال فوری داشت .

" آیا تنها مشاوران هستند ؟ او از یک هیات آمریکایی در حال بازدید از پایگاه خود در استان ننگرهار در روز دوشنبه سوال کرد .

سوال او به قلب این خط پایان داد که پنتاگون در تلاش است تا در جنگ علیه طالبان ، که در حال کسب زمین هستند و اکنون کنترل قلمرو بیشتری را در افغانستان دارند ، نسبت به زمانی که حمله آمریکا آن‌ها را از قدرت نزدیک به ۱۶ سال پیش‌آغاز کرد ، محافظت کند .

جنگ به مراتب گسترده‌تر ، خشونت‌آمیز و پیچیده‌تر از همیشه شده‌است . آقای ترامپ ، در سخنرانی دوشنبه‌شب خود ، وعده تعهد نظامی آمریکا به افغانستان را داد ، اما جزئیاتی مانند این که چه تعداد سربازان بیشتری به آنجا اعزام خواهند شد را ارائه نکرد . پنتاگون درخواست ۳، ۹۰۰ سرباز دیگر را کرده بود .

در حالی که نیروهای عملیات ویژه با طالبان و شورشیان دولت اسلامی مبارزه کرده‌اند ، اغلب نیروهای ایالات‌متحده آمریکا در این کشور به طور گسترده برای مشاوره و آموزش حضور دارند .

ژنرال وزیری امیدوار است که هر نیروهای اضافی به این نبرد بپیوندند .

وی گفت : " اگر در مورد آن فکر کنید ، اگر تنها آن‌ها می‌توانستند در میدان نبرد به ما بپیوندند ، " فکر کنید که چه تاثیری می‌توانند داشته باشند ."

مقامات نظامی آمریکا می‌گویند آرزوی او دقیقا ً همان چیزی است که آن‌ها می‌خواهند از آن اجتناب کنند . پنتاگون نمی‌خواهد حتی بیشتر از شرکای افغان خود را در نظر بگیرد .

پنتاگون همچنین آگاه است که پس از این همه سال جنگ ، مردم آمریکا ممکن است معده نداشته باشند - و ارتش آمریکا ممکن است قادر به پرداخت هزینه بسیار عظیم یک گروه عظیم دیگر در گورستان بدنام این کشور در افغانستان نباشد .

بنابراین ، نیروهای امنیتی ملی افغانستان که به اندازه آن‌ها ضعیف هستند، انتظار می‌رود که مبارزه خود را انجام دهند .

سرلشکر جیمز Linder ، فرمانده عملیات ویژه آمریکایی در افغانستان ، گفت : " شما در تلاش برای رشد لشکری هستید که قبلا ً وجود نداشته است .

در اینجا در پایگاه تاکتیکی Gamberi ، مقامات نظامی می‌گویند آن‌ها امیدوارند که هر یک از سربازان جدید را تزریق کنند - اما به سربازان در لشکر ۲۰۱ ارتش ملی افغانستان توصیه می‌کنند که در کنار آن‌ها بجنگند .

مشخص نیست که آیا طرح به تاخیر افتاده اقای ترامپ به معکوس کردن یا حتی توقف آنچه که یک سال از خسارات حیرت‌انگیز نیروهای مسلح افغانستان بوده‌است ، کمک خواهد کرد .

مبارزان طالبان روز دوشنبه به ولسوالی Khamab در ولایت جوزجان شمالی هجوم بردند . این ششمین قلمرو حکومتی است که در ماه گذشته در افغانستان به دست طالبان افتاد .

تلفات و درگیری‌های مسلحانه به اوج خود رسیده‌است . براساس اطلاعات منابع رسمی ، در یک روز متوسط ۳۱ عضو نیروهای امنیتی ملی افغانستان کشته و ۹ غیرنظامی شدند .

حملات به پایتخت ، کابل چنان مرگبار شده‌است که دولت و ائتلاف به رهبری آمریکا قصد دارند تا اندازه منطقه سبز به اصطلاح سبز را دو برابر کنند و یک قطعه مربعی از مرکز شهر را برای سفارتخانه‌ها ، وزارتخانه‌ها و ادارات نظامی حکاکی کنند . بمب گذاران انتحاری کابل را که زمانی یکی از واحه امنیت نسبی بود ، درست کرده و اکنون از نظر آماری خطرناک‌ترین مکان در افغانستان هستند .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی