soldiership

  • ۰
  • ۰

مارس

va , سازمان مهندسی ارتش آمریکا برای شکستن زمین در فورت ناکس

ام .

پل ماری آنتوانت , فرمانده بخش مهندسی ارتش آمریکا , در مراسمی که در شهر " فورت ناکس " در کنتاکی برگزار شد , سخنانی ایراد کرد .

پس از آن , منطقه لویی ویل با اداره امور سربازان قدیمی برای ساخت یک درمانگاه سرپایی جدید در شهر فورت ناکس , کنتاکی , هم‌کاری کرد . تاسیسات جدید مراقبت‌های بهداشتی بهداشت روانی و مراقبت‌های اولیه برای سربازان قدیمی ارائه خواهند کرد تا مراقبت مورد نیازشان را دریافت کنند .

تاریخ اولین گروه مهندسین ارتش در " فورت ناکس " در ایالت کنتاکی بود . این گروه با افتخار اداره امور سربازان قدیمی را در فورت ناکس , کنتاکی , آغاز کرد .

پروژه ۱۰۰ میلیون‌دلاری که قرار است در فصل بهار افتتاح شود مراقبت‌های اولیه سرپایی و بهداشت روانی , کار اجتماعی , آزمایشگاه , تغذیه و خدمات پزشکی از راه دور را برای سربازان قدیمی تامین خواهد کرد .

" va و dod سابقه طولانی هم‌کاری با یکدیگر دارند تا اطمینان حاصل کنند که سربازان قدیمی و خدمات وظیفه فعال بالاترین سطح خدمات بهداشتی و خدماتی را در جوامع محلی که زندگی می‌کنند دریافت کنند . سینتیا مک کل , مدیر شبکه و شبکه مراقبت بهداشتی در طی مراسم افتتاحیه گفت : " این شرکت , بین va و dod , تعهد مستمر ما را برای مراقبت از همه کسانی که خدمت می‌کنیم , نشان می‌دهد . "

" ما همچنین برای طراحی و ساخت این درمانگاه فوق‌العاده برای خدمت به سربازان قدیمی مان در این جامعه سال‌ها تلاش خواهیم کرد . " "

تسهیلات فوت مربع جدید , مکانی مدرن , راحت و راحت برای سربازان قدیمی خواهد بود تا مراقبت‌های لازم را دریافت کنند .

ماری آنتوانت , فرمانده منطقه لویی ویل , در طی سخنان خود گفت : " این قطعا ً وسیله‌ای برای مراقبت از مردم و مردمی است که ما از سربازان قدیمی خود مراقبت می‌کنیم . " من امروز به عنوان یک عضو فعال خدمت در این لباس هستم , اما یک روز یکی از آن افرادی خواهم بود که قادر خواهند بود از امکاناتی مانند این استفاده کنند . "

این پروژه در حدود شش جریب زمین در مجاورت کلینیک بهداشت ارتش ایرلند قرار دارد که به طور کامل به اتمام می‌رسد و برای باز کردن جامعه ناکس در اوایل ماه مارس برنامه‌ریزی شده‌است . هر دو تاسیسات برای جایگزینی بیمارستان محلی ارتش ایرلند در پست ساخته شده‌اند که قرار است در سال ۲۰۰۵ تخریب شود .

مدیر پروژه منطقه لویی ویل گفت : " این پروژه‌ها تاریخ مراقبت‌های پزشکی متخصص را در قلعه ناکس برای سال‌ها ادامه خواهند داد . " " ما مفتخریم که به ارائه این پروژه‌ها در کنار کمک به سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان کمک کنیم .

زمین گلف لیندزی و بار میان وعده برای فصل زمستان بسته شد

نوشته g . ام .

فورت ناکس , کنتاکی - - زمین گلف لیندزی و بار غذای آن در فصل زمستان بسته شد .

در حالی که کارمندان در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی دوره گلف در روز ۱۷ مارس هستند , " کیل " , مدیر لیندزی لوهان , گفت که تاریخ بازگشایی بار میان وعده هنوز نامشخص باقی مانده‌است .

او گفت : " تا سال نو نمی‌دانیم چه اتفاقی برای بار اسنک می‌افتد . " " اعضای کنونی می‌توانند گلف بازی کنند ; این هنوز در کار است . [ [ میان وعده ] کار زیادی نمی‌کند وقتی که هوا بد می‌شود و گلف کاهش می‌یابد - - و واقعا ً این بار در سال کاهش می‌یابد . "

دیل گفت که آب و هوای نامساعد در بسیاری از فصول تاثیر داشته‌است .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی