soldiership

  • ۰
  • ۰

ناو

اگر شما در ناو هواپیمابر جان سی کار می‌کنید . شما خودتان را به عنوان یک پزشک از شرک Norse در نظر بگیرید ، شما خوش‌شانس هستید . ناو هواپیمابر که در حال حاضر در خلیج‌فارس کار می‌کند ، برای خدمت به گروهی " متعهد ، متعهد " از ملوانانی که به نام Heathens شناسایی شده‌اند ، خدمات خود را در کلیسای ship's نگهداری می‌کند .

این پیشرفت‌ها در مجموعه‌ای از boosts برای heathenism در ارتش آمریکا ، یک مذهب شناخته‌شده با ریشه در اساطیر وایکینگ که به تدریج به رسمیت شناخته شده‌است ، در حال افزایش است . در یک نظر سنجی " سرشماری غیر علمی " سال ۲۰۱۳ در وبلاگ Mythology Norse ، حدود ۸، ۰۰۰ نفر از پاسخ دهندگان در ایالات‌متحده و بیش از ۱۶۰۰۰ نفر در سراسر جهان شناسایی شده‌اند . یک برآورد سال ۲۰۱۸ از نویسنده مذهبی جفرسون calico پیشنهاد می‌کند که ممکن است تا ۲۰، ۰۰۰ Heathens آمریکایی وجود داشته باشد .

براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی Stennis Electrician's Electrician's ، یک فرد شاغل در کلاس دوم ، جاشوا وود ، که بیش از پنج سال است به عنوان یکی از پزشکان Heathenry انتخاب شده‌است، به عنوان رهبر این شرکت منصوب شد . این تمایز به او این امکان را می‌دهد که خدمات مذهبی غیر رسمی یا غیر رسمی را در کلیسای ship's تسهیل کند .

براساس این خبر که در دفترچه راهنمای پرسنل نظامی نقل شده‌است ، رهبران مذهبی باید توسط افسران فرماندهی " براساس فعالیت‌های داوطلبانه ، شخصیت اخلاقی بالا ، انگیزش ، منافع مذهبی و یک نامه صدور گواهی‌نامه از سوی سازمان مذهبی appointee's منصوب شوند ."

در حالی که این آزادی بیان نکرد که چند نفر از ملوانان به طور منظم به وود برای خدمات ملحق می‌شوند ، این شامل نقل‌قول از یک فرد دیگر از یک متخصص نیروی دریایی ، تکنسین نیروی هوایی هوانوردی غیرنظامی است .

Shaikoski در نروژ به دنیا آمد و در آنجا heathenism به دنیا آمد ، اما لوتری شد .

او در بیانیه‌ای گفت : " من هرگز احساس نکرده‌ام که با هیچ چیز روحانی در ارتباط هستم تا زمانی که از نروژ دیدن کردم و گروهی از Heathens را پیدا کردم که چشمانم را به دین آن‌ها باز کردم ."

Shaikoski می‌گوید که Deployed در دریا از اکتبر ، Heathens در کشتی Stennis برای Njord ، خدای دریانوردان ، یکی از خدایان زیادی که توسط دین شناخته شده‌است ، نماز می‌خوانند . وی افزود که شایعاتی از قبیل قربانی کردن حیوانات باور کردنی نیست .

او گفت : " Heathenry به من کمک کرد تا با افراد روی کشتی که تازه از کنارش می‌گذشتم ، ارتباط برقرار کنم. "

در حالی که مسیحیت مهم‌ترین وابستگی مذهبی برای اعضای سرویس است ، ارتش گام‌هایی را برداشته است تا در سال‌های اخیر کثرت‌گرا شود . در سال ۲۰۱۷ ، پنتاگون بیش از دو برابر فهرست مذاهب شناخته‌شده را به ۲۲۱ ، گردآوری ادیان مختلف که قبلا ً توسط شاخه‌های مختلف خدمات به یک فهرست اصلی به رسمیت شناخته شده‌بودند ، دو برابر کرد .

بویژه Heathenry شاهد پیشرفت‌های نظامی بوده‌است . در سال ۲۰۱۳ ، آرامگاه ملی آرلینگتون با چکش تور ، یا Mjolnir ، به عنوان نماد مذهبی پذیرفته‌شده برای تزیین سنگ قبرهای نظامی ، موافقت کرد . Mjolnir نماد مذهبی محبوب برای Heathens است .

در سال ۲۰۱۸ ، یک سرباز به عنوان یک چشم‌پوشی از استانداردهای نظافت به منظور پوشیدن ریش برای سمبل ایمان Pagan نروژی اش ، موافقت کرد . Hope هاج را می‌توان در hope.seck@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .

فرمانده فرمان حمله جهانی نیروی هوایی در رابطه با رابطه unprofessional

نویسنده : Oriana Pawlyk

یک رهبر ارشد نظامی در فرمان حمله جهانی نیروی هوایی از موضع خود بر روی یک رابطه غیرحرفه‌ای در پست قبلی خود برکنار شده‌است .

سر گروهبان توماس بی . Mazzone ، رئیس فرماندهی for در پایگاه نیروی هوایی Barksdale ، لویزیانا ، روز ۴ ژانویه پس از انجام تحقیقات دستور داده‌شده مبنی بر درگیر شدن در یک رابطه نا مناسب و در موقعیت قبلی خود ، از مقامش برکنار شد .

در این خبر آمده‌است : " براساس نتایج تحقیقات ، فرمانده AFGSC ، ژنرال تیموتی Ray ، فرمانده ارشد اقدامات اجرایی را صادر کرد و او را از موقعیت فرماندهی فرمانده برکنار کرد ."


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی