soldiership

  • ۰
  • ۰

خلبان

این شهر در سال ۱۹۴۱ توسط خانواده Wrigley ساخته شد و با جویدن شهرت صمغ ، فرودگاه آسمان با leveling دو مخروط و پر کردن دره بین آن‌ها ایجاد شد . این مکان به خاطر موقعیت خود در یکی از بلندترین نقاط دنیا به نام بلندی of فوت نامگذاری شده‌است .

بعضی از خلبانان می‌گویند که تنظیم در باند فرودگاه مثل فرود بر روی ناو هواپیمابر در دریا است .

در طول جنگ جهانی دوم ، دفتر خدمات استراتژیک ، a سازمان سیا ، از این جزیره به عنوان پایگاه آموزشی سری برای عوامل اطلاعاتی استفاده کرد ، و باند فرودگاه با آوار پوشیده شده بود تا هواپیماهای دشمن بتوانند از آن برای حمله به سرزمین اصلی California's جنوبی استفاده کنند .

این فرودگاه در سال ۱۹۴۶ به عموم باز شد . The در سال ۱۹۷۲ آن را گرفت و آن را به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی هوانوردی مدیریت کرد .

در روز ۱۰ دسامبر ، این فرودگاه که حدود ۵، ۰۰۰ تن از ساکنان و یک میلیون بازدیدکننده سالیانه را تشکیل می‌دهد ، در روز ۱۰ دسامبر تعطیل شد تا پیمانکاران بتوانند به خاک تبدیل شوند و آسفالت runway's را به خاک تبدیل کنند که به عنوان پایگاهی برای سطح بتونی جدید عمل می‌کند .

روز دوشنبه ، هواپیماهای تجاری در یک باند فرودگاه موقت مجاور به زمین خود ادامه دادند ، مشروط بر اینکه آن‌ها مجوز پیشرفته کسب کرده باشند .

رستوران فرودگاه ، رستوران DC، که در میان کوه نوردان و کوهنوردان محبوب است همچنان باز است .

ستوان دوم Zachary Bodner ، سخنگوی تفنگداران دریایی ، با لبخند گفت : " اگر کسی از ما بپرسد که در اینجا چه می‌کنیم ، فقط به آن‌ها می‌گویم " ما در حال بازسازی این فرودگاه هستیم . " تو هم وقتی این کار و انجام می دی خیلی خوشت میاد . "

این مقاله توسط لوییس Sahagun از لس‌آنجلس‌تایمز نوشته شده‌است و به طور قانونی از طریق شبکه publisher Tribune از طریق شبکه انتشارات Tribune مجوز گرفته شده‌است . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدایت کنید .

گروهبان دادگاه در رابطه با اتهامات مربوط به تماس تلفنی با "چاق بودن سرباز "

VICENZA ، ایتالیا - - دادستان‌ها در یک دادگاه ویژه در روز سه‌شنبه گفتند که یک گروهبان اول یک هفت‌تیر خالی بار را به یک سرباز نشان داد، یک چاق دیگر را صدا زد و موی یک سوم را لمس کرد .

سروان جاستین Kman به یک هیات نه نفره گفت : " اما جنایت یک قرن نیست .

گروهبان اول جسیکا Barboza ، متخصص فن‌آوری اطلاعات ، در واقع به سه جنایت نظامی متهم است و Kman گفت که شواهد نشان خواهند داد که او مجرم است .

وکیل Barboza's هیات‌منصفه را در برابر تصمیمات عجولانه هشدار داد و استدلال کرد که پرونده Army's ضعیف است . اتهامات Barboza اغلب در شرایط مشابه با مجازات nonjudicial برخورد می‌شود ، اما یکی از اعضای سرویس می‌تواند رد کند و یک دادگاه نظامی را بپذیرد .

جاناتان Crisp ، وکیل‌مدافع ، به ستاره‌ها و نوارها گفت که Barboza مجازات زندان را نپذیرفت .

Crisp گفت : " او باور نداشت که او یک شنوایی کامل و منصفانه خواهد داشت ."

اگر مجرم شناخته شود ، دستورالعمل‌های محکومیت تا یک سال زندان و تخلیه بد انجام می‌شود . اتهامات علیه ریشه او از سه حادثه که در بیانیه افتتاحیه توضیح داده شد .

او گفت که با اشاره به یک هفت‌تیر ۹ میلی‌متری به یک گروهبان دیگر در طی آموزش مقدماتی تیراندازی در محدوده فرماندهی نیروی مشترک متفقین در نوامبر ۲۰۱۷ از وظیفه خود فرار کرد .

وی گفت : " او گفت : " من هنوز می‌توانم تصویر بینایی خود را پیدا کنم .

وی گفت که مرتبا ً تماس مداوم با یک افسر متخصص در مقابل سایر سربازان بدرفتاری بود و Barboza هنگامی که موی یک گروهبان آمریکایی - آمریکایی را لمس کرد و اظهار نظر تحقیرآمیز کرد ، به یک افسر noncommissioned بی‌احترامی کرده بود .

Kman مصرانه گفت : صبر کنید تا حساب کنید. سپس ، " همه ما به حرکت ادامه می‌دهیم و نیازهای سربازان خود را در وهله اول قرار می‌دهیم ."

با این حال ، وکیل Barboza's در مورد خطر هجوم به قضاوت سخنرانی کرد که می‌توانست پیامدهای ماندگار برای موکلش داشته باشد و پیشنهاد کرد که متخصص در واقع چاق است .

دیویس Younts ، وکیل Barboza's می‌گوید : " ما از شما می‌خواهیم که دو مفهوم را در ذهن - - زمینه و فرهنگ حفظ کنید . چه کس دیگری در اتاق بود ؟ آیا تعارضات شخصیت وجود داشتند ؟ "


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی