soldiership

  • ۰
  • ۰

سربازی

چه کسی باید رژیم نظامی را آزمایش کند و چه کسی باید از آن دوری کند ?

رژیم نظامی این برنامه غذایی را برای " وضعیت‌های اضطراری " توصیه می‌کند که در آن مردم نیاز به کاهش سریع وزن خود دارند . " تنها به نظر می‌رسد برای افرادی کار می‌کند که قادرند با چند کالری درگیر شوند و با گرسنگی و انرژی کم مقابله کنند .

از طرف دیگر رژیم نظامی نسبتا ً مقرون‌به‌صرفه است چون شما غذاهای واقعی را تغذیه می‌کنید . شما نباید غذاهای فراوری شده, نوشیدنی و یا مکمل‌ها بخرید .

اما زمانی که دوره کم‌کالری مصرف شود , تاثیر خوردن کالری بیشتر می‌تواند همراه با انتقام باشد . او می‌گوید : " شخصا , رژیم کم‌کالری هیچ چیز جدیدی نیست و همچنین واقع گرایانه یا پایدار نیست . " برای بیشتر افراد , چسبیدن به رژیم غذایی بسیار مشکل است .

به علاوه , با توجه به موسسه ملی دیابت و بیماری‌های کلیوی و کلیوی , به علاوه , اگر شما دوباره به سن بلوغ برسید , رژیم غذایی بسیار پایینی می‌تواند خطرناک باشد . ( خنده )

فهرست غذایی قابل‌قبول برای برنامه رژیم غذایی

در اینجا برخی از غذاهایی که می‌توانید در رژیم غذایی خود بخورید :

موز

نان ( کامل ) , در مقادیر کم

هویج

قهوه

تخم‌مرغ

گریپ‌فروت

هات‌داگ

بستنی

گوشت

ترقه

چای

تون

اینها برخی از غذاهایی هستند که می‌توانید در رژیم غذایی خود بخورید :

شیرین‌کننده‌های مصنوعی ( به جز استویا )

باب

آب‌میوه‌ها

شیر

پرتقال

شکر

شما همچنین می‌توانید با جایگزین کردن گوشت با لوبیا یا توفو , رژیم نظامی را نیز دنبال کنید .

شایان‌ذکر است که بسیاری از غذاهای توصیه‌شده در فیبر پایین هستند . این برخلاف توصیه استانداردی برای کاهش وزن است . برای مثال , انجمن قلب آمریکا می‌گوید که شامل غذاهای با فیبر بالا برای کمک به نگه داشتن شما بدون کالری اضافی است .

خطرات بالقوه و مزایای استفاده از رژیم غذایی برای کاهش وزن

بزرگ‌ترین خطرات کوتاه‌مدت مرتبط با رژیم غذایی رژیم غذایی , پرخوری است . ساگین می‌گوید : " این یکی در انتهای پایینی فیبر است و عمدتا ً شامل منابع فیبر محلول مانند موز است که مانع از حرکت روده می‌شوند . "

با محدود کردن برخی مواد غذایی , شما همچنین خود را در معرض خطر از دست دادن مواد مغذی قرار داده‌اید که به صورت کاملا ً جایگزین می‌شود . ( خنده )

شاید بزرگ‌ترین فایده این نوع رژیم غذایی, پتانسیل کاهش وزن باشد, با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از جمعیت ایالات‌متحده دارای اضافه‌وزن یا چاقی هستند . گزارش‌ها حاکی از آن است که افرادی که در ابتدا وزن خود را در شش ماه از دست داده‌اند , ممکن است قادر به حفظ یک درصد کاهش وزن در طی چهار سال باشند . در اینجا نتیجه می‌گیریم که تمرینات و تغییرات سبک زندگی پایدار باید برای چنین اثراتی دست یابند - و شواهدی وجود ندارد که رژیم نظامی منجر به عادات سالم پایدار شود که منجر به کاهش وزن می‌شود .

مطالعه دیگری که در ژانویه ۲۰۱۰ در ژورنال بیماری‌های دهان منتشر شد , ارتباط احتمالی بین رژیم کم‌کالری و کاهش بیماری‌های التهابی مزمن مانند بیماری لثه ( بیماری لثه ) در نخستی‌ها را بررسی کرد . مشخص شده‌است که کالری محدود برای کاهش التهاب مفید است .

یک برنامه غذایی روزانه برای رژیم غذایی

جدول زیر یک برنامه غذایی نمونه از رژیم غذایی نظامی است :

روز اول

صبحانه : تکه‌ای نان برشته با سوپ خوری سوپ خوری بادام‌زمینی , فنجان قهوه سیاه یا چای با کافئین و نصف گریپ‌فروت

ناهار : تکه‌ای نان برشته با نصف فنجان ماهی تن ماهی سفید , فنجان قهوهی بدون کافئین و یا چای .

شام : سه گرم گوشت ( هر گونه که شما ترجیح می‌دهید ) , سیب کوچک , نصف موز و نصف فنجان سبز

دسر : بستنی وانیلی , بستنی وانیلی

روز اول

صبحانه : تکه‌ای نان برشته با تخم‌مرغ نیمرو و نصف موز

ناهار : بیسکویت , ترقه , تخم‌مرغ نیمرو

منبع: www.everydayhealth.com

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی