soldiership

  • ۰
  • ۰

راهبردی

ریشه‌های این گروه را می ‌توان به سقوط دیوار برلین باز گرداند که رهبری وزارت دفاع را بر آن داشت تا تجدید نظر اساسی و فهرست کمیسیون بسته شدن این دیوار را منتشر کند . سیلاس b . بیمارستان انجمن هیز ارتش بسته شد و بخش پیاده‌نظام در حال حاضر به پایگاه مشترک مستقر در پایگاه مستقر شد . هنوز هم‌نیاز به حمایت پزشکی داشت . در واقع , کال med برای مراقبت از اعضای باقیمانده خدماتی که در درجه اول در موسسه زبان دفاع در نزدیکی و مدرسه تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی حضور داشتند , ایستادگی کرد .

" من با نحوه تغییر رشته پزشکی ارتش در چند سال گذشته و مطمئنا ً در حرفه خودم , برخورد کرده‌ام . ما دو بار تکرار پرونده‌های الکترونیک سلامت را طی کرده‌ایم و ما در حال آماده رفتن از طریق تغییر دیگری در سپتامبر سال آینده هستیم . "

سفر پیدایش , وزارت دفاع الکترونیک واحد وزارت دفاع است ; کال med تنها تسهیلات ارتش دوم خواهد بود که پس از مرکز پزشکی ارتش در اختیار دارد .

" این نصب انتخاب شده‌است ; این اولین کلینیک سیار ارتش برای رفتن به سفر پیدایش است . این نوک نیزه برای سایر موسسات در سراسر ( قاره اروپا ) و ( خارج از کشور ) است که این سابقه بهداشتی را دارند . "

او اشاره کرد که سایر داروهای نظامی تغییرات پزشکی را در طول سال‌ها به کار بردند که شامل ظهور خانه‌های پزشکی بیمار محور , ایجاد پیام‌های ایمن و پیشرفت در جهت بهداشت مجازی بود . امروزه , کارکنان مراقبت بهداشتی و پشتیبانی از کال med از هشت ساختمان مختلف پشتیبانی می‌کنند و از دانشجویان , کادر و اعضای خانواده از موسسه زبان دفاعی , نیروی پشتیبانی نیروی دریایی مونتری , عملیات پشتیبانی نیروی دریایی مونتری , نیروی دریایی نیروی دریایی و اقیانوس‌شناسی و سه مکان دیگر ارتش در مرکز کالیفرنیا حمایت می‌کنند .

رویداد سالگرد شامل سخنرانان مهمان بویژه از تیم فرماندهی اصلی گروه می‌شد .

ایوان ( بازنشسته ) گفت : " از همه سازمان‌های ارتشی که من امتیاز فرماندهی یا بخشی از کل حرفه نظامی خود را داشته‌ام , جدایی پزشکی کالیفرنیا به قلب من نزدیک‌تر است . " فیلیپ فیلیپ فیلیپ . " این به این دلیل است که ما یک سازمان جدید هستیم و هیچ راهکار برای آن وجود ندارد … احتمالا ً نادرترین چیز برای فرماندهی , فرمان دادن یک سازمان جدید بدون یک راهکار است و از آنجا احساس آزادی را احساس می‌کنید که به عنوان رهبری یک سازمان عمل می‌کند . "

این تیم متشکل از رهبران اقدام کننده چندین سال پیش نیز چالش‌های جدیدی را در این زمان به خود اختصاص داد که شامل انتقال به بازار بود .

ژنرال بازنشسته گفت : " خوش بینی فرصت را به ارمغان می‌آورد ; ما اولین سایت برای آزمایش بودیم . ) گارفیلد کانتی

بعضی از اعضای تیم اصلی هنوز به عنوان نیروی med خدمت می‌کنند و مراسم به افتخار طول عمر در خدمت و تعهد برگزار می‌شود . این اعضای تیم عبارتند از : مارگارت جانسون , ریک مایکل و رز ماری .

او از کارکنان قدیمی و جدید در ارائه مراقبت دلسوزانه به بیماران قدردانی کرد .

او گفت : " از شما و کارکنان گروه سپاسگزارم که به سختی کار می‌کنند تا بهترین درمان را در روز و روز افراد ذی‌نفع خود ارائه کنند . "

" فورت ناکس " در ماه دسامبر شلیک اسلحه و مسلسل را انجام داد . باب

نویسنده : " فورت ناکس "

اعضای گردان مهندس عمران به افتخار جورج بوش , رئیس‌جمهور سابق , سلام نظامی خواهند داد .

امروز , سربازان گردان مهندسین " گردان " در میدان رژه می‌روند . تیراندازی از ظهر آغاز خواهد شد و تیراندازی در فواصل زمانی ۱۰ دقیقه‌ای انجام خواهد شد .

یک سلام اضافی - - برابر تعداد کشورهای عضو اتحادیه ( ) - - امروز توسط سربازان گردان مهندس گردان در حال عقب‌نشینی در میدان رژه بروکس پرتاب خواهد شد . این سلاح‌ها در فواصل دور دوم آتش خواهند زد .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی