soldiership

  • ۰
  • ۰

خلبانی

ایجاد زمین جدید در درمانگاه قلعه ناکس

توسط ریچل مک گری - درمانگاه بهداشتی ارتش ایرلند

یک کلینیک سرپایی که در آینده واقع در فورت ناکس در مجاورت درمانگاه جدید بهداشت ارتش ایرلند واقع شده‌است.

اداره سربازان قدیمی به عنوان یک کلینیک سرپایی که بر پایه جامعه جدید است , در حال استراحت کردن زمین بر روی زمین است . کلینیک جدید در " فورت ناکس " واقع در مجاورت درمانگاه جدید بهداشت ایرلند , واقع شده‌است و فضایی را که در داخل ساختمان قدیمی اشغال کرده‌است , جایگزین خواهد نمود . انتظار می‌رود در اوایل بهار امسال افتتاح شود .

گفته می‌شود که این قلعه به نام " فورت ناکس " تنها کسی است که در یک ساختمان دفاعی در داخل ساختمان خود بنا شده‌است . این خدمات شامل بهداشت روانی , کار اجتماعی , پزشکی از راه دور , تغذیه و مشاوره داروخانه هستند و در فضایی بزرگ‌تر از امکانات فعلی ارائه می‌شوند .

تاش بایف گفت : " میدان‌های کنونی تخمین زده‌شده یک متر مربع برآورد شده‌است , اما قانون جدید ( در حدود ) فوت مربع خواهد بود . " " دلیل آن افزایش حجم کاری اضافی , کارکنان اضافی , یک آزمایشگاه و پشتیبانی از مدل یکپارچه مراقبت از بیمار است . "

بار کاری که او به آن اشاره کرد , افزایش مورد انتظار سربازان قدیمی با استفاده از امکانات جدید است . حسین گفت که نام‌نویسی کنونی در پایگاه " فورت ناکس " و " ناکس " بیش از حد معمول است .

" کوین باس " , " کلینیک سلامت ارتش ایرلند " و " فورت ناکس " فرمانده فعالیت اداره خدمات پزشکی ایرلند , اظهار داشت که او و کارکنان وی از افزایش ظرفیت کلینیک پزشکی و درمانی جدید هیجان‌زده هستند .

وی توضیح داد : " زمانی که تاسیسات آبرسانی در حال انتقال از یک بیمارستان به یک درمانگاه منتقل شد , قابلیت‌های آن کاهش یافت , به همین دلیل هنگامی که ساختمان جدید ساختمان به پایان رسید , تنها می‌توان آن را در نظر گرفت . " " تسهیلات درمانی نظامی قادر به دیدن بازنشستگان در فضایی در دسترس هستند , و ایرلند سال‌ها است که این کار را کرده‌است . اما با محدودیت‌هایی که بر ساخت‌وساز جدید ساختمان‌ها اعمال می‌شود, ما باید از شرکای خود استفاده کنیم تا بازنشستگان را وادار به مراقبت از آن‌ها کنیم . "

باس افزود که داشتن یک کلینیک جدید بهداشتی که در همسایگی این مرکز جدید قرار دارد , برای تضمین به موقع و مراقبت بهداشتی مفید خواهد بود , زیرا برخی از سربازان قدیمی که در حال حاضر مراقبت می‌کنند قادر خواهند بود تا پزشکان را در درمانگاه جدید ببینند .

وی اظهار داشت که " va " از این فرصت برای شریک شدن در مراقبت از بیماران قدیمی استقبال می‌کند .

او توضیح داد : " ما امیدواریم به هم‌کاری با هر گونه خدماتی ادامه دهیم که به نفع بیماران وزارت دفاع و بیماران واجد شرایط باشد . "

یادداشت سردبیر : شکستن زمین برای عموم باز است .

کشیش گفت که یونیفرم و شرایط آب و هوایی شدید تنها نوک کوه‌یخ در طول سال‌های آینده است .

بی‌سیم بی‌سیم .

یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در طول جنگ در قلعه ناکس - - رادیوی قابل‌حمل تکمیل شد .

کشیش گفت : " تست واکی‌تاکی در اینجا در فورت ناکس انجام شد . "

رادیو بی‌سیم به طور رسمی به عنوان رادیوی بی‌سیم scr به نام بی‌سیم شناخته می‌شد که در نهایت به نام موتورولا شناخته شد . پس از آن , رادیو و رادیو دوباره به مدرسه نیروی زرهی ارتش در قلعه ناکس فرستاده شدند .

براساس مقاله‌ای که در روز ۲۳ ژوئیه در وب سایت منتشر شد , " در جنگل‌ها و مزارع , واحد در گام خود قرار داشت و آزمایش‌ها و آزمایش‌های طراحی‌شده برای بررسی مشخصات عملکردی , ناهمواری و کیفیت کلی و قابلیت استفاده رادیو طراحی شده‌بودند . "


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی