soldiership

  • ۰
  • ۰

عرض

بن Pearce ۳۸ ساله ، راننده باربری Jenson ، از اجرای آزمایش دفاع کرد و گفت که حتی بدون هزاران کامیون شرکت‌کننده در این تمرین ، به مقامات ایده‌ای از آنچه در آن زمان در صبح انتظار داشتند دادند .

آقای پیرس در یک مصاحبه تلفنی گفت : " حتی اگر این مسیر مسدود شود ، ما بنادر دیگری در جنوب داریم که می‌تواند برای تسکین برخی از فشار از دوور و کنت استفاده شود . "

وزیر حمل و نقل بریتانیا ، کریس Grayling ، به بی‌بی‌سی گفت که انتظار دارد که بنادر کانال بطور عادی پس از Brexit در تمام شرایط ممکن عمل کنند ، با وجود توصیه دفتر کابینه در ماه گذشته که یک خروجی بدون معامله می‌تواند به طور قابل‌توجهی دسترسی بین دوور و کاله را به مدت شش ماه کاهش دهد .

دولت هفته گذشته مورد انتقاد قرار گرفت برای اعطای قرارداد قایق به یک شرکت به نام Seaborne باربری که یکی از قانونگذاران آن را " شرکت صدفی " نامید و توسط مردی اداره می‌شود که یک شرکت کش تیرانی را اداره می‌کند که در سال ۲۰۱۴ از بین رفت . سپس مشخص شد که Seaborne تنها شرکتی است که برای قرارداد حاضر است .

این شرکت همچنین به خاطر منعکس کردن شرایط وب سایت و شرایط کسب‌وکار متخصص در وعده‌های غذایی، مورد تمسخر قرار گرفت . در شرایط اولیه خود از شرایطی که از آن زمان اصلاح شده‌بود ، از مشتریان خواسته شد تا محصولاتشان را پیش از " موافقت با پرداخت هر وعده غذایی " بررسی کنند .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

تبلیغ

Port مارتین ، عضو شورای شهر در منطقه بندرگاه ، روز دوشنبه هشدار داد که بندر of که سرویس احتمالی برای استفاده از آن پیشنهاد شده‌است ، قبل از این که بتواند کشتی‌ها را جا به جا کند، احتمالا ً تا ۲۹ مارس آماده خواهد بود ، تاریخ تعیین‌شده برای خروج بریتانیا ، بورلی مارتین ، عضو شورای شهر در منطقه بندرگاه است.

کشاورزان همچنین هفته گذشته زنگ خطر را به صدا درآوردند و گفتند که اخطارهای فنی دولت ترس خود را مبنی بر اینکه خطری برای کشاورزی بریتانیا فاجعه‌بار نخواهد بود را تایید کرده‌اند .

Minette Batter ، رئیس اتحادیه کشاورزان ملی ، در بیانیه‌ای گفت : " سناریویی که در آن کشاورزان با تحریم تجاری فوری برای بسیاری از محصولات خود مواجه هستند اثرات مخربی خواهند داشت و به شدت معاش و کسب و کارها را تهدید خواهند کرد ."

پس از مشاهده تست عدم اقدام دولت در دوور ، تام پک ، نویسنده طرح سیاسی ایندیپندنت ، بیهودگی و بیهودگی دولت "preplanned " یا "مربای ترافیک " را جمع‌بندی کرد .

او آن را " یک سازمان سازماندهی‌شده از دولت " خواند و دستور داد تا اتحادیه اروپا را بترساند و باور کند که بریتانیا آماده مقابله با Brexit است و نه ، همانطور که به طور مشخص آشکار بود ، در فشار یک شکست عصبی .

تصحیح : ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹

نسخه اولیه این مقاله به نقل از مارتین تورنتن گفت که او به عنوان راننده شرکت حمل و نقل جاده‌ای ادی Stobart توضیح داده شد . این شرکت از آن زمان گفته‌است که این شرکت هیچ راننده‌ای ندارد . از آنجا که ما قادر به تایید اطلاعات استخدامی خود نبودیم، نظرات او از این مقاله برداشته شده‌است .

رابرت هاردی ، مدیر بازرگانی بخش بین‌المللی اوکلند ، یک متخصص تدارکات و توزیع ، برخی از سناریوهای dire را رد کرد و استدلال کرد که مقامات بریتانیایی نیاز به توقف کامیون‌ها در بنادر کلیدی مانند دوور را نادیده می‌گیرند .

آقای هاردی گفت : تشریفات گمرکی ممکن است بعدا ً در این روند انجام شود ، چیزی که تحت قوانین موجود مجاز است .

او گفت : " برای واردات هیچ تغییر بزرگی را ندیده‌ام ."

به گفته وی ، در صورتی که مقامات رسمی در فرانسه مجبور به تحمیل چک‌های جدید باشند ، ممکن است مشکلات بزرگی برای صادرکنندگان وجود داشته باشد . برخی دیگر اشاره می‌کنند که کامیون‌های حامل تدارکات به بریتانیا مشکلاتی برای بازگشت به خانه دارند در نتیجه زنجیره تامین را مختل کرده و واردات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

یان رایت ، مدیر کل فدراسیون غذا و نوشیدنی ، که نماینده تولید کنندگان غذا و نوشیدنی است ، گفت که این گروه در حال بررسی استراتژی‌هایی برای محدود کردن تاثیر یک معامله no است .



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی