بن Pearce ۳۸ ساله ، راننده باربری Jenson ، از اجرای آزمایش دفاع کرد و گفت که حتی بدون هزاران کامیون شرکتکننده در این تمرین ، به مقامات ایدهای از آنچه در آن زمان در صبح انتظار داشتند دادند .
آقای پیرس در یک مصاحبه تلفنی گفت : " حتی اگر این مسیر مسدود شود ، ما بنادر دیگری در جنوب داریم که میتواند برای تسکین برخی از فشار از دوور و کنت استفاده شود . "
وزیر حمل و نقل بریتانیا ، کریس Grayling ، به بیبیسی گفت که انتظار دارد که بنادر کانال بطور عادی پس از Brexit در تمام شرایط ممکن عمل کنند ، با وجود توصیه دفتر کابینه در ماه گذشته که یک خروجی بدون معامله میتواند به طور قابلتوجهی دسترسی بین دوور و کاله را به مدت شش ماه کاهش دهد .
دولت هفته گذشته مورد انتقاد قرار گرفت برای اعطای قرارداد قایق به یک شرکت به نام Seaborne باربری که یکی از قانونگذاران آن را " شرکت صدفی " نامید و توسط مردی اداره میشود که یک شرکت کش تیرانی را اداره میکند که در سال ۲۰۱۴ از بین رفت . سپس مشخص شد که Seaborne تنها شرکتی است که برای قرارداد حاضر است .
این شرکت همچنین به خاطر منعکس کردن شرایط وب سایت و شرایط کسبوکار متخصص در وعدههای غذایی، مورد تمسخر قرار گرفت . در شرایط اولیه خود از شرایطی که از آن زمان اصلاح شدهبود ، از مشتریان خواسته شد تا محصولاتشان را پیش از " موافقت با پرداخت هر وعده غذایی " بررسی کنند .
ثبتنام برای مترجم شفاهی
برای بینشهای اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستانهای مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
Port مارتین ، عضو شورای شهر در منطقه بندرگاه ، روز دوشنبه هشدار داد که بندر of که سرویس احتمالی برای استفاده از آن پیشنهاد شدهاست ، قبل از این که بتواند کشتیها را جا به جا کند، احتمالا ً تا ۲۹ مارس آماده خواهد بود ، تاریخ تعیینشده برای خروج بریتانیا ، بورلی مارتین ، عضو شورای شهر در منطقه بندرگاه است.
کشاورزان همچنین هفته گذشته زنگ خطر را به صدا درآوردند و گفتند که اخطارهای فنی دولت ترس خود را مبنی بر اینکه خطری برای کشاورزی بریتانیا فاجعهبار نخواهد بود را تایید کردهاند .
Minette Batter ، رئیس اتحادیه کشاورزان ملی ، در بیانیهای گفت : " سناریویی که در آن کشاورزان با تحریم تجاری فوری برای بسیاری از محصولات خود مواجه هستند اثرات مخربی خواهند داشت و به شدت معاش و کسب و کارها را تهدید خواهند کرد ."
پس از مشاهده تست عدم اقدام دولت در دوور ، تام پک ، نویسنده طرح سیاسی ایندیپندنت ، بیهودگی و بیهودگی دولت "preplanned " یا "مربای ترافیک " را جمعبندی کرد .
او آن را " یک سازمان سازماندهیشده از دولت " خواند و دستور داد تا اتحادیه اروپا را بترساند و باور کند که بریتانیا آماده مقابله با Brexit است و نه ، همانطور که به طور مشخص آشکار بود ، در فشار یک شکست عصبی .
تصحیح : ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
نسخه اولیه این مقاله به نقل از مارتین تورنتن گفت که او به عنوان راننده شرکت حمل و نقل جادهای ادی Stobart توضیح داده شد . این شرکت از آن زمان گفتهاست که این شرکت هیچ رانندهای ندارد . از آنجا که ما قادر به تایید اطلاعات استخدامی خود نبودیم، نظرات او از این مقاله برداشته شدهاست .
رابرت هاردی ، مدیر بازرگانی بخش بینالمللی اوکلند ، یک متخصص تدارکات و توزیع ، برخی از سناریوهای dire را رد کرد و استدلال کرد که مقامات بریتانیایی نیاز به توقف کامیونها در بنادر کلیدی مانند دوور را نادیده میگیرند .
آقای هاردی گفت : تشریفات گمرکی ممکن است بعدا ً در این روند انجام شود ، چیزی که تحت قوانین موجود مجاز است .
او گفت : " برای واردات هیچ تغییر بزرگی را ندیدهام ."
به گفته وی ، در صورتی که مقامات رسمی در فرانسه مجبور به تحمیل چکهای جدید باشند ، ممکن است مشکلات بزرگی برای صادرکنندگان وجود داشته باشد . برخی دیگر اشاره میکنند که کامیونهای حامل تدارکات به بریتانیا مشکلاتی برای بازگشت به خانه دارند در نتیجه زنجیره تامین را مختل کرده و واردات را تحتتاثیر قرار میدهد .
یان رایت ، مدیر کل فدراسیون غذا و نوشیدنی ، که نماینده تولید کنندگان غذا و نوشیدنی است ، گفت که این گروه در حال بررسی استراتژیهایی برای محدود کردن تاثیر یک معامله no است .
منبع سایت سربازی
- ۹۷/۱۱/۱۰