soldiership

  • ۰
  • ۰

چین

هشدار رسمی آمریکا درباره buildup نظامی چین

نوشته ELISABETH BUMILLERAUG . ۲۴ ژانویه ۲۰۱۱

واشنگتن - یک مقام ارشد دفاعی روز چهارشنبه هشدار داد که سرعت و دامنه بسیج نظامی چین " بالقوه " در اقیانوس آرام "بی‌ثبات کننده" است . پنتاگون گزارش سالانه‌ای منتشر کرد که موشک‌های کروز ، جت‌های جنگنده و رو به رشد ، ارتش را مدرن‌سازی می‌کند .

این مقام ، مایکل Schiffer ، معاون وزیر دفاع از شرق آسیا ، این اظهارات را در یک گزارش خبری در مورد این گزارش با عنوان " توسعه نظامی و امنیتی که شامل جمهوری خلق چین ۲۰۱۱ است " بیان کرد .

هر سال ، این گزارش ، که به کنگره تقدیم می‌شود ، برای ناظران چینی که به دنبال افزایش تنش‌های بین ایالات‌متحده و چین هستند ، گندم تولید می‌کند . امسال به ویژه در میان دو کشور بسیار سخت بود ، بنابراین به شدت توجه شده‌است .

ارتش آزادی‌بخش خلق چین - با حدود ۱.۲۵ میلیون نیروی زمینی ، که بزرگ‌ترین نیروی زمینی در جهان است، در مسیر دستیابی به هدف خود برای ساخت یک نیروی متمرکز جدید و منطقه‌ای تا سال ۲۰۲۰ است . ارتش چین همچنان بر تایوان متمرکز است که به عنوان بخشی از قلمرو حاکمیت خود ادعا می‌کند و همچنین دارای ۱۲۰۰ موشک کوتاه‌برد است که هدف آن است . علاوه بر این ، در حال توسعه موشک‌های بالستیک antiship است که به طور بالقوه قادر به حمله به ناوه‌ای هواپیمابر آمریکایی هستند.

این کشور همچنین ناوه‌ای هواپیمابر خود را توسعه می‌دهد و در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر در حال انجام آزمایش‌ها دریایی با ناو هواپیمابر refitted از اوکراین است که این گزارش پیش‌بینی می‌کند ، اما پس از انتشار آن رخ داد . در نهایت ، چین در حال توسعه یک جنگنده جت جنگنده نسل جدید با نام J - ۲۰ است که در ژانویه در پکن در طی دیدار رابرت ام با شجاعت مورد آزمایش قرار گرفت . (گیتس )، پس وزیر دفاع .

تجزیه و تحلیل اخبار

ایالات‌متحده و چین سعی می‌کنند تا روز ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۱ درباره استراتژی نظامی توافق کنند .

چین اولین حامل هواپیمایی در جزایر دریای AUG است . ۱۰ ژانویه ۲۰۱۱

آقای Schiffer گفت که هیچ توسعه انفرادی باعث شد که او تقویت اسلحه چین را به عنوان " بی‌ثباتی بالقوه " توصیف کند ، اگرچه مقامات پنتاگون به طور فزاینده‌ای گفته‌اند که آن‌ها نگران مقاصد نظامی چین در اقیانوس آرام هستند . او گفت که به جای آن ، از این عبارت به دلیل عدم شفافیت چین و گرایش‌ها آن در شجاعت نظامی استفاده کرد .

۱ . ۱ . ۱

به خواندن داستان اصلی ادامه دهید

جلسه توجیهی صبح

چیزی را که نیاز دارید بدانید تا روز خود را در آمریکا ، کانادا و آمریکا شروع کنید ، به inbox تان تحویل دهید .

شما موافقت می‌کنید که به روز رسانی گاهی و پیشنهادها خاص برای محصولات و خدمات Times's نیویورک را دریافت کنید .

آقای Schiffer گفت : " این ترکیبی از فقدان درک است که از طریق opacity سیستم آن‌ها ایجاد شده‌است ، اما همچنین به این دلیل است که سوالات بسیار واقعی در مورد گرایش‌ها و مسیر کلی تلاش‌های مدرن‌سازی ارتش چین وجود دارد . هیچ چیز خاصی در مورد یک مورد خاص جادویی وجود ندارد ."

در این گزارش همچنین گفته شده‌است که نفوذ بسیاری به سیستم‌های کامپیوتری در سراسر جهان در سال ۲۰۱۰ از چین نشات می‌گیرد و توانایی‌های در حال توسعه برای "cyberwarfare " با نوشته‌های نظامی معتبر چینی سازگار است . در این گزارش آمده‌است که دو اثر doctrinal نظامی چین - " علم استراتژی " و " علم مبارزات " - که " جنگ اطلاعاتی " را برای دستیابی به برتری اطلاعات و ابزار موثر برای مقابله با دشمنی قوی‌تر شناسایی کرده‌اند .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی