soldiership

  • ۰
  • ۰

نیرو

درخواست ژنرال نیکلسون برای نیروهای آمریکایی بیشتر پس از آن صورت گرفت که دولت افغانستان بار دیگر بخش امنیتی خود را از دست داد تا در مقابل طالبان که سال گذشته بخش‌های بزرگی از کشور را اشغال کرده و اکنون چندین شهر را تهدید کرده‌است مبارزه کند .

لایه بالایی از فرماندهان و ژنرال‌های نیروهای افغان به طور گسترده فاسد دیده می‌شوند . و نگرانی‌هایی در مورد افزایش قدرت نیروی پلیس و نیروی پلیس وجود دارد که به فرماندهان اجازه می‌دهد تا با پرداخت پول برای سربازان " روح " که اصلاً وجود ندارد ، به آن‌ها بپردازند ، تا حدی یک مشکل عمیق با نرخ‌های تخلیه بالا و فرار را از بین برده‌است .

در خواست رهبری ارتش آمریکا ، در نهایت ، آقای غنی یک هیات برای نظارت بر انتصاب‌های امنیتی ارشد و تبلیغات در نظر گرفته براساس شایستگی و دور از حمایت سیاسی ایجاد کرد . اما چند ماه بعد هیات‌مدیره دچار بی‌نظمی شد .

جنگ سالاران squabbling حمایت دولت را حتی در مناطق مرکزی شمال که سابقا شورشیان بودند تضعیف کرده‌است .

خود دولت ائتلافی از دشمنان سیاسی است . شورشیان در کنار دروازه‌های حداقل شش مرکز استانی قرار دارند . در برخی موارد ، مانند لشکرگاه و کندوز ، تنها بمباران هوایی سنگین آمریکایی مانع از یک تصاحب کامل شده‌است .

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

در حالی که تلفات نظامی ایالات‌متحده کم‌تر از شش یا هفت سال پیش است ، ۱۱ سرباز آمریکایی در سال جاری در افغانستان از جمله یک هفته گذشته کشته شده‌اند .

طالبان هنوز بخش‌های زیادی از افغانستان و دولت اسلامی عراق و شام را کنترل می‌کنند .

افغانستان به مبارزه برای حفظ امنیت در رویارویی با شورش طالبان و حضور در حال رشد اسلامی ادامه می‌دهد .

۶ ژوئن ۲۰۱۷

حتی با سربازان اضافی که توسط آقای ترامپ سفارش داده شده‌اند ، حضور ارتش آمریکا بسیار کم‌تر از ۱۰۰۰۰۰ نفر در زمان ریاست‌جمهوری باراک اوباما خواهد بود .

نیروی تازه توسعه‌یافته آمریکایی احتمالا ً بخش کوچکی از این اندازه خواهد بود اگر چه مشکلاتی که با آن مواجه هستند بیشتر است .

در حالی که نیروهای نظامی و پلیس افغان نیز به اندازه آمریکایی‌ها افزایش پیدا کرده‌اند ، از رهبری ضعیف ، نرخ بالای اصطکاک و به اصطلاح سربازان ارواح که تنها برای جمع‌آوری پول برای افسران فاسد در کاغذ وجود دارند ، نگران هستند . دو فرمانده از ولایت هلمند از جمله ۱، ۰۰۰ افسر افغان هستند که با اتهام‌های فساد رو به رو هستند .

هلمند مهم‌ترین میدان نبرد کشور و مرکز تجارت تریاک افغانستان است . اغلب آن‌ها تحت کنترل طالبان قرار دارند .

بنا بر گفته سخنگوی واحد نیروهای ویژه ارتش ملی افغانستان ، احمد جاوید سلیم ، آخرین عقب‌نشینی ، سقوط ولسوالی Khamab بود که صبح روز دوشنبه توسط شورشیان مورد تاخت و تاز شورشیان قرار گرفت . او گفت که نیروهای افغان قصد دارند آن را بازپس بگیرند .

این اتفاق به کرات رخ داده‌است ، چرا که کنترل قلمرو افغان seesawed دارد و ردی از تلفات را با هر تغییر کنترل بر جای می‌گذارد . دو تن از شش محل سقوط طالبان در ماه گذشته توسط دولت بازپس گرفته شدند . افزون بر آن، نیروهای دولتی در هلمند ، ولسوالی نوا را که مدت‌ها پیش توسط شورشیان در ماه ژوئیه برگزار شده بود، بازپس گرفتند .

اما طالبان اکنون بیش از ۴۰۰ حوزه اجرایی کشور را کنترل یا کنترل می‌کنند ، از زمانی که آمریکایی‌ها آن‌ها را در سال ۲۰۰۱ از قدرت برکنار کردند ، براساس داده‌های ارائه‌شده توسط ارتش ایالات‌متحده به دفتر بازرس ویژه برای بازسازی افغانستان .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی