soldiership

  • ۰
  • ۰

جوان

مولوی همایون نظر , رئیس شورای علمای هلمند , گفت : " دلیلی که این علما هدف قرار می‌گیرند این است که آن‌ها به حقیقت می‌گویند - و حقیقت این است که مبارزه مداوم فقط برای قدرت است . "

دانش آموزان مذهبی در یک چادر بیرون مدرسه در پروان در پروان حضور داشتند .

اعتبار

جیم ران برای نیویورک‌تایمز

یکی از اعضای شورای رهبری طالبان پیشنهاد داد که بخشی از دلیل شدت هدف قرار دادن علمای مذهبی , نفوذ رهبر جدید شورشیان , به صورت یک رهبر جدید بوده‌است . او یک رهبر مذهبی و مدرسه‌ای است و از نظریه‌پرداز مذهبی بیشتر به عنوان نظریه‌پرداز مذهبی یاد می‌شود .

چهره ارشد طالبان که نخواست نامش فاش شود گفت که تحت دستورها مولوی افراط گرایان , وعظ بیش از هر زمان دیگری تحت نظر بوده‌است و اینکه از تفاسیر طالبان از شریعت اسلامی تا حد امکان مجازات شده‌است . "

بیانیه طالبان در ماه جاری پس از کشته شدن عبدالغفور آرزو , یک عالم برجسته در قندهار که بیش از ۴۰۰ کتاب را نوشته یا ترجمه کرده بود , این خطرات را روشن ساخت .

کتابی که در مقابل مولوی حنفی قرار داشت وقتی کشته شد در خون غرق شده‌بود .

اعتبار

جیم ران برای نیویورک‌تایمز

آن‌ها گفتند که او بخاطر " جنگ مقدس جاری در افغانستان به عنوان نامشروع " کشته شده‌است . طالبان گفت : " حذف چنین عنصر فاسد " علامتی برای دیگران بود که آن‌ها را نگاه می‌کردند و " بی‌حرمتی به دستورها مذهبی " تحمل نخواهد شد .

در زمان حاکمیت طالبان در دهه ۹۰ میلادی , برهان‌الدین ربانی یک دانش‌آموز جوان در مدارس دینی طالبان در کابل بود . زمانی که دولت آن‌ها سقوط کرد , او به راه افتاد و به کویته پاکستان رفت و در آنجا هفت سال آموزش عالی را برای کسب عنوان مولانا به پایان رساند . او در حلقه‌های طالبان در کویته , جایی که شورای رهبری طالبان از تبعید کار می‌کند , فعال باقی ماند .

در روز دوشنبه , دفتر ریاست‌جمهوری تایید کرد که محمد غنی نیز جانشین فرماندهان چهار سپاه , از جمله ارتش , شده‌است . اما مقامات و تحلیلگران گفتند که این انتصابات بیش از هر گونه تغییر موثر منجر به تغییرات اضطراری شد .

صالح محمد صالح , یک تحلیلگر نظامی افغان , گفت که این نیروها هنوز روش مناسبی برای ردیابی عملکرد افسران ندارند . او گفت که انتصابات ارشد براساس ملاحظات سیاسی انجام می‌شوند .

طلوع نیوز , کانال تلویزیونی افغانستان , گزارش داد که فرمانده لشکر طیبه در منطقه مهمند , چند ماه پیش فهرست شده‌بود , اما غنی غنی مدت تصدی خود را برای رهبری بزرگ‌ترین سپاه ارتش در شمال تمدید کرده بود .

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

" شما یک نیروی جوان سرشار از انرژی دارید اما توسط یک کادر رهبری می‌شود که قدیمی است و در این نوع نبرد تجربه نشده است . " وقتی با سربازان صحبت می‌کنید , می‌گویند حتی فرماندهان گردان به جنگ نمی‌آیند , چه برسد به تیپ یا رهبری هنگ . "

درست یک ساعت پس از آن که خبر شکست او به عنوان فرمانده سپاه مرزی جایگزین شد , ژنرال مک کل در حال رانندگی به فرودگاه در استان بلخ در یک خودروی زرهی سیاه با اسکورت کامیون‌های ارتشی بود.

زمانی که یکی از افسران پلیس در ایست بازرسی فرودگاه به مردی در ایست بازرسی فرودگاه گفته شد که یکی از افسران پلیس در ایست بازرسی فرودگاه به او گفته شد که فرمانده نیروهای ارتش بود که تازه جانشین او شده بود .

جایگزین ? افسر پلیس فریاد زد : " " اشرف غنی باید او را از تیغه‌های هلیکوپتر متحرک آویزان کند ! "



منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی