soldiership

  • ۰
  • ۰

ترامپ

در کنفرانس خبری مشترک با مایک مولن مولن , رئیس ستاد مشترک ارتش آزادی‌بخش خلق , رئیس ستاد ارتش آزادی‌بخش خلق اظهار نظر کرد .

ژنرال چن در کنفرانس خبری در پنتاگون , جایی که او از طریق یک مترجم نظامی چینی صحبت کرد , گفت : " من از پیچیدگی نظامی غیر نظامی , شامل سلاح‌ها و آموزه‌های آن شگفت‌زده هستم . " من می‌توانم به شما بگویم که چین توانایی مبارزه با ایالات‌متحده را ندارد . "

او گفت که از آنجایی که ایالات‌متحده " سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته ‌تری دارد , چرا این سوال مطرح نیست که این سلاح‌ها و تجهیزات " به فردی , یک کشور یا برخی رهبران دفاعی هدف قرار گرفته‌اند ? او گفت : " در نتیجه , من متوجه‌شده‌ام که خیلی عجیب است که سوالات فقط به چین مطرح شوند اما نه به ایالات‌متحده . "

ژنرال دیدار از مقام رسمی چین در هفت سال گذشته, به معنای گرم کردن روابط متشنج بین ایالات‌متحده و چین است . پنتاگون به طور فزاینده‌ای نگران افزایش ارتش چین در اقیانوس آرام از جمله موشک‌های بالستیک است که پتانسیل حمله به ناو هواپیمابر آمریکایی را دارند . در ژانویه , چینی‌ها قبل از دیدار با رئیس‌جمهور هو جینتائو , آزمایشی از جت‌های جنگنده مخفی جدید خود را انجام دادند .

این گزارش اقدامات انجام‌شده توسط ارتش چین برای شرکت در ماموریت‌های امداد و نجات بین‌المللی را انجام می‌دهد . پس از آن , ارتش آزادی‌بخش مردم به ماموریت‌های تجسس و نجات در دریا پیوست و در ماموریت‌های امدادرسانی اضطراری در دو کشور درگیر شد .

بنا بر این گزارش , در این گزارش آمده‌است که چین همچنین حدود ۱ میلیون دلار ارزش از سلاح‌های متعارف در سراسر جهان , اغلب به پاکستان , فروخته‌است .

بشار اسد , دموکرات میسوری که رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس است , در روز چهارشنبه بیانیه‌ای را منتشر کرد که در مورد " برخی از رونده‌ای مستمر و ابهامات در مورد نوسازی نظامی چین , از جمله تقویت موشکی چین در مقابل تایوان و افزایش مداوم قابلیت‌های طرح قدرت چین ابراز نگرانی کرد . "

او گفت که بودجه نظامی چین به روند افزایش دو رقمی ادامه می‌دهد و سوالات همچنان در مورد مقاصد استراتژیک چین باقی می‌ماند . "

در این گزارش برآورد شده‌است که هزینه کل هزینه‌های نظامی چین بیش از نیم میلیارد دلار بوده‌است . پنتاگون هر سال بیش از نیم میلیارد دلار خرج می‌کند , هر چند که اگر جنگ در عراق و افغانستان در نظر گرفته شود , این رقم به 6 / 1 میلیارد دلار در سال نزدیک‌تر است .

سه ماه پیش یک ژنرال ارشد چین به عنوان بخشی از آنچه که گزارش به عنوان پیشرفت مثبت در مذاکرات بین ارتش آمریکا و چین ذکر کرد , از پنتاگون دیدن کرد . ژنرال

ترامپ با چشم‌انداز " بدون توقف " برای بقا مبارزه می‌کند

پرسش‌هایی در مورد اینکه آیا رئیس‌جمهور ترامپ یک عامل روس است روشن کرده‌است که تعطیلی ممکن است تنها یک درگیری مقدماتی در این دوران جدید از دولت باشد .

خبرنگار ما در یک تحلیل خبری می‌نویسد که با دموکرات‌ها اکنون مسئول این خانه , رئیس‌جمهور با چشم‌انداز یک جنگ تمام‌عیار سیاسی مواجه است .


منبع سایت سربازی

  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی